Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогическое измерение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ломакович, С. В.
Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання [] / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 40-48. - Бібліографія : С.47-48 : 15 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вербально-коммуникативная компетенция
--
вербально-комунікативна компетенція
--
внешнее независимое оценивание
--
ВНО
--
загальна навчальна компетентність
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
зовнішнє незалежне оцінювання
--
ЗНО
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
образование Украины
--
общая учебная компетентность
--
освіта України
--
педагогическое
измерение
--
педагогічне вимірювання
--
Тест загальної навчальної компетентності ()
--
ТЗНК
--
Тест общей учебной компетентности
--
ТОУК
--
тести
--
тестирование
--
тестування
--
тесты
Анотація:
Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості. Тестові завдання вербально-комунікативних секцій відповідають новим ціннісним орієнтирам навчання як рідної, так і іноземних мов і передбачають передусім розвиненість в учасників тестування комунікативної компетенції.
Дод.точки доступу:
Терещенко, В. М.
Знайти схожі
>
2.
Романенко, Ю. А.
Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 65-73. - Література : С. 72-73 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний
--
контроль знаний учеников
--
контроль знань учнів
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
навчально-виховний процес
--
педагогическое
измерение
--
педагогічне вимірювання
--
учебно-воспитателный процесс
Анотація:
Теоретико-методологічно обґрунтовано контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічного вимірювання через з'ясування сутності понять «контроль», «функції контролю», «мета перевірки», визначення вад і переваг сучасних методів контролю з послідовним урахуванням критеріїв якості педагогічних вимірювань (об'єктивність, надійність, валідність і точність вимірювання).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\9.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)