Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна майстерність вчителя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Рева, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри психології та педагогічних технологій Криворізького державного педагогічного університету).
    Педагогічна майстерність учителя в контексті його професійного розвитку / Ю. Рева // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал / Орган Міністерства освіти і науки України. - К. : ПП "Видавництво "Рідна школа", 2009. - № 12. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
учитель в школі -- педагогічна майстерність вчителя -- професійна майстерність вчителя -- майстерність педагога -- авторитет педагога -- самоаналіз -- самовиховання -- учитель в школе -- педагогическое мастерство учителя -- профессиональное мастерство учителя -- мастерство педагога -- самоанализ -- самовоспитание
Анотація: Розглядаються складові педагогічної майстерності у контексті розвитку й саморозвитку вчителя, подаються результати експериментальної роботи автора.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Нетрадиційні форми організації навчально-виховного процесу на уроках української мови і літератури Тебешевської Оксани Степанівни // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 22-24. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- нетрадиционные уроки -- нетрадиционные формы обучения -- нетрадиційні уроки -- нетрадиційні форми навчання -- педагоги-методисти -- педагоги-методисты -- педагогическое мастерство учителя -- педагогічна майстерність вчителя -- урок украинского языка -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- урок української мови -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Висвітлено практику впровадження інноваційних технологій на уроках О.С. Тебешевської - учителя української мови і літератури Голинської школи Калуського району Івано-Франківської області.


Дод.точки доступу:
Тебешевська, Оксана Степанівна (учитель української мови і літератури Голинської школи І-ІІІ ступенів Калуського району) \о ней\

Знайти схожі

3.


    Зязюн, І. А.
    Проективний аналіз технологій педагогічної дії / І. А. Зязюн // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 22-33. - Бібліографія : С.32-33 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
модель навчання -- модель обучения -- навчання -- обучение -- педагогическая деятельность -- педагогические технологии -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство учителя -- педагогічна діяльність -- педагогічна майстерність -- педагогічна майстерність вчителя -- педагогічні технології -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Освітня технологія в широкому смислі є частиною дидактики, а в вузькому - конкретним інструментарієм вчителя, об'єктом дидактичних досліджень та прикладних розробок. Це - деякі уявлення планованих результатів учіння, множина моделей і критеріїв вибору його оптимальної моделі в конкретних умовах педагогічної дії. Модель учіння - система, що складається з дидактичної основи, змісту предмета, методики, педагогічної техніки і педагогічної майстерності учителя в певний навчальний період. Головне завдан ня й смисл освітньої технології - можливість її відтворення для одержання подібних якісних результатів. Інтегральна технологія стала закономірним розвитком освітньої технології, що забезпечує перехід від традиційних систем учіння до нових, інформаційних.


Знайти схожі

4.


    Сидоренко, Вікторія (кандидат філологічних наук; доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького ОІППО).
    Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського / В. Сидоренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність вчителя -- педагогічна діяльність -- професіоналізм вчителя -- післядипломна педагогічна освіта -- мовленнєва і мисленнєва культура вчителя -- педагогічний досвід -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- педагогическое мастерство учителя -- педагогическая деятельность -- профессионализм учителя -- последипломное педагогическое образование -- разговорная и мыслительная культура учителя -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги -- педагогический опыт
Анотація: Розглянуто цілісну методологічну систему В. О. Сухомлинського, спрямовану на виявлення сутнісних активів та розвиток педагогічної майстерності вчителя. Описано основні умови, необхідні для формування і вдосконалення професіоналізму педагога, охарактеризовано професійно значущі здібності, якості й властивості, уміння та навички вчителя-майстра. Проаналізовано пріоритетні напрями діяльності В. О. Сухомлинського, що відповідають оновленій освітній парадигмі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)