Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=події світового рівня<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Дзюба, Р. М.
(Донецький національний університет; Вінниця).
Використання кіно в процесі плейсбрендингу: приклад співпраці уряду Австралії і кіноіндустрії / Р. М. Дзюба> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 115-119. - Бібліографія : С.118-119 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
323(4/9)
ББК
66.3(4/8)
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Австралія
Австралия
Кл.слова (ненормовані):
Австралия
--
Австралія
--
бренд країни
--
бренд страны
--
зарубежное кино
--
зарубежный опыт
--
зарубіжне кіно
--
зарубіжний досвід
--
имидж страны
--
імідж країни
--
кино
--
киноиндустрия
--
кинофильм как канал коммуникации
--
кіно
--
кіноіндустрія
--
кінофільм як канал комунікації
--
маркетинг
--
маркетингова кампанія
--
маркетинговая кампания
--
плейсбрендинг
--
події
світового
рівня
--
политика правительства
--
політика уряду
--
события мирового уровня
Анотація:
Презентується кейс Австралії та фільму "Австралія" як приклад ефективного використання кінематографа в процесі плейсбрендингу. Доведено, що кінофільми є вагомими та ефективними комунікаційними каналами в міжнародних відносинах, здатними впливати на ро зподіл глобальних потоків потенційних відвідувачів країни. Показано, що розміщення бренду країни в кінематографічній формі уможливлює процеси формування міжнародного іміджу країни, поліпшення репутації країни в очах спільноти інших країн. Автор демонс трує умови, при яких використання кінематографа в якості інструменту плейсбрендингу приносить найефективніші результати. Стаття також акцентує увагу на ролі державних органів у процесі успішного плейсбрендингу. В статті також порушується питання взаєм озалежності іміджу країни та іміджу її складових елементів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)