Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=порівняльна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Луговий, В. І.
Економічно-організаційні засади освіти в Україні і світі: порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж.В. Таланова> //
Педагогіка
і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 64-70. - Бібліографія : С.69-70 : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
економіка освіти
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
институционный потенциал
--
інституційний потенціал
--
качество образования
--
конкурентоспособность образования
--
конкурентоспроможність освіти
--
мировое образование
--
образование Украины
--
организация образования
--
організація освіти
--
освіта України
--
порівняльна
педагогіка
--
порівняльний аналіз
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
світова освіта
--
сравнительная педагогика
--
сравнительный анализ
--
финансирование образования
--
фінансування освіти
--
экономика образования
--
якість освіти
Анотація:
Здійснено порівняння економічно-організаційних засад освітніх систем України та передових країн світу. Доведено, що маючи конкурентоспроможне фінансування, вітчизняна освіта взагалі, професійна та вища зокрема, характеризуються неефективною організацією, розпорошеністю, подрібненістю, малокомплектністю, звідси - великою витратністю, низьким інституційним потенціалом і недостатньою якістю.
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.
Знайти схожі
>
2.
Сташевська, І. О.
(завідувач кафедри теорії, історії музики та інструментальної підготовки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук; професор).
Методи порівняльної педагогіки: проблеми класифікаії та використання / І. О. Сташевська> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 2
. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл.
УДК
^a37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Загальна
педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна
педагогіка
--
науково-дослідна робота
--
порівняльно-педагогічні дослідження
--
методи порівняльно-педагогічних досліджень
--
сравнительная педагогика
--
научно-исследовательская работа
--
сравнительно-педагогические исследования
--
методы сравнительно-педагогических исследований
Анотація:
На основі аналізу праць провідних педагогів-компаративістів, дисертаційних порівняльно-педагогічних досліджень України та Росії останніх десятиріч виявлено й класифіковано основні методи, які можуть бути використані для реалізації мети та завдань науково-дослідної роботи в галузі порівняльної педагогіки.
Знайти схожі
>
3.
Хмель, В. В.
Образование и культура в современном измерении [Электронный ресурс] / В. В. Хмель> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2013. -
№ 8
. - С. 130-136. - Литература : С.136 : 5 названий. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2640/1/1.pdf. - Полный текст (246,16 kB)
УДК
378.01
ББК
74.0
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Німеччина
Германия
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа
--
праці ДІІТу
--
КФС
--
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта за кордоном
--
вища освіта зарубіжних країн
--
відчуження
--
высшее образование за рубежом
--
образование в Германии
--
образование и культура
--
образовательные системы
--
освіта в Німеччині
--
освіта за кордоном
--
освіта і культура
--
освіта України
--
освітні системи
--
отчуждение
--
порівняльна
педагогіка
--
современное украинское образование
--
сравнительная педагогика
--
системи освіти
--
системы образования
--
технократизм
--
украинское образование
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Осуществляется сравнительный анализ украинской системы образования и образовательных тенденций некоторых зарубежных стран. Выявлены совпадения и различия в подходах Германии, что дает возможность увидеть сильные и слабые стороны отечественной системы образования.
Перейти к внешнему ресурсу:
Полный текст (246,16 kB)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Ломакіна, Марина
(кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри іноземних мов).
Порівняльне дослідження у сфері професійної підготовки авіаційних фахівців [Текст] / М. Ломакіна, К. Суркова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 5
. - С. 65-73. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
авіаційні фахівці
--
авиационные специалисты
--
порівняльна
педагогіка
--
сравнительная педагогика
--
системний підхід
--
системный подход
--
критерії порівняння
--
критерии сравнения
--
професійна підготовка авіаційних фахівців
--
профессиональная подготовка авиационных специалистов
--
порівняльні дослідження
--
сравнительные исследования
--
методи порівняльних досліджень
--
методы сравнительных исследований
--
алгоритм проведення порівняльних досліджень
--
алгоритм проведения сравнительных исследований
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Аналізуються методологічні основи порівняльної педагогіки та послідовність проведення порівняльного дослідження у сфері професійної підготовки авіаційних фахівців. Звертається увага, що реформування авіаційної освіти зумовлює інтерес до вивчення досвіду інших країн. Розглядаються методологічні аспекти порівняльної педагогики: предмет та завдання, функції, системний підхід, методологічні рівні, принципи та методи порівняльного дослідження. Запропоновано алгоритм проведення порівняльно-педагогічного дослідження у сфері професійної підготовки авіаційних фахівців. Цей алгоритм дозволяє визначити, яка інформація потрібна; з'ясувати найбільш прийнятні джерела інформації; критично оцінити зібрану інформацію; окреслити структуру дослідження; послідовно досягти результату.
Дод.точки доступу:
Суркова, Катерина (кандидат педагогічних наук; доцент; викладач кафедри інформаційних технологій); Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Ляшенко, О. І.
Навчальне навантаження школярів України і країн ЄС: порівняльний аналіз / О. І. Ляшенко> //
Педагогіка
і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 3
. - С. 5-8. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Європа
Европа
Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта
--
країни ЄС
--
навчальне навантаження школярів
--
образование за рубежом
--
общее среднее образование
--
освіта за кордоном
--
порівняльна
педагогіка
--
середня освіта
--
сравнительная педагогика
--
среднее образование
--
страны ЕС
--
учебная нагрузка
Анотація:
Зроблено порівняльний аналіз рекомендованого навчального часу для засвоєння освітніх програм початкової і середньої освіти в навчальних закладах України і країн ЄС.
Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)