Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=православное богословское образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Попович, В. М. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
    Розвиток системи православної богословської освіти в Україні: ретроспективний аналіз / В. М. Попович // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 6-11. - Література : С.11 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
богословское образование -- богословська освіта -- вища духовна освіта -- высшее духовное образование -- духовна освіта -- духовне становлення -- духовное образование -- духовное становление -- историческое развитие -- история образования -- история образования в Украине -- історичний розвиток -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- конфесійна професійна вища духовна освіта -- конфессиональное профессиональное высшее духовное образование -- образование в Украине -- освіта в Україні -- пастирське служіння -- пастырская служба -- православна богословська освіта -- православна освіта -- православное богословское образование -- православное образование -- развитие образования -- ретроспективний аналіз -- ретроспективный анализ -- розвиток освіти -- священнослужетели -- система образования -- система освіти -- система православного богословского образования -- система православної богословської освіти -- теологи -- христианство -- християнство -- церковно-светские отношения -- церковно-світські відносини
Анотація: Розглянуто історичний розвиток системи православної богословської освіти в Україні. Наведено періодизацію розвитку та інституціонального становлення сучасної системи богословської освіти в Українській Православній Церкві. В даному дослідженні приділяє ться увага, насамперед, конфесійній професійній вищій духовній освіті - православній богословській. Православній освіті притаманні як надбання патристичної, діалогічної традиції духовного становлення священнослужителя, так і сучасні концепції розвитку освіти в дискурсі. модернізації і реформування церковно-світських відносин, що вказує на посилення соціальності богословської освіти, складовою якої є соціальне вчення Православної Церкви.


Дод.точки доступу:
Українська Православна Церква \о ней\; Украинская Православная Церковь \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Попович, В. М. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
    Компетентнісний підхід у православній богословській освіті в контексті її модернізації / В. М. Попович // Грані. - 2015. - № 4. - С. 112-117. - Бібліографія : С.116-117 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 86.2
Рубрики: Релігія. Містика. Вільнодумство
   Религия. Мистика. Свободомыслие

Кл.слова (ненормовані):
богословское образование -- богословська освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- компетентность -- компетенция -- компетенція -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образование в Украине -- освіта в Україні -- православна богословська освіта -- православна церква -- православная церковь -- православное богословское образование -- социальные учения -- социальные учения Православной Церкви -- соціальні вчення -- соціальні вчення Православної Церкви
Анотація: Актуалізуються проблеми модернізації і реформування сучасної системи православної богословської освіти в Україні. Основними завданнями реформування системи сучасної богословської освіти є: входження в національну систему вищої освіти, державн у акредитацію духовних ВНЗ і впровадження Болонського процесу в систему богословської освіти. Компетентнісний підхід у контексті реформування православної богословської освіти полягає у подоланні протиріччя між двома основними завданнями богословської освіти - духовним навантаженням і набуттям богословських знань. Фактором вирішення цієї проблеми може виступити інкорпорація соціального вчення Православної Церкви в систему богословської освіти. Це дозволяє виділити три групи ключових компетентносте й у богословській освіті: компетентності в сфері богословських знань, морально-етична компетентність, соціальна/громадянська компетентність.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\20.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)