Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=практическая направленность обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика
обучения
Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти
--
фундаментальність освіти
--
компоненти освіти
--
профільна природнича освіта
--
природнича освіта
--
профільні школи
--
профільне навчання
--
гуманістична орієнтація
--
гуманістичне виховання
--
практична спрямованість навчання
--
модернизация образования
--
фундаментальность образования
--
компоненты образования
--
профильное естественное образование
--
естественное образование
--
профильные школы
--
гуманистическая ориентация
--
практическая
направленность
обучения
--
профессиональная адаптация молодежи
--
професійна адаптація молоді
Анотація:
Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.
Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Бондар, Володимир
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; завідувач кафедри педагогіки і психологі; директор).
Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. Драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О. Митник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможний практичний психолог
--
конкурентоспособный практический психолог
--
підготовка практичних психологів
--
подготовка практических психологов
--
загальні компетентності психологів
--
общие компетентности психологов
--
фахові компетентності психологів
--
специальные компетентности психологов
--
методи ігрового моделювання
--
методы игрового моделирования
--
розвивающий коучинг
--
развивающий коучинг
--
дидактический психоаналіз
--
дидактический психоанализ
--
активне соціально-психологічне навчання
--
активное социально-психологическое обучение
--
комплекс психомалюнків
--
комплекс психорисунков
--
практична спрямованість навчання
--
практическая
направленность
обучения
Анотація:
Розкрито досягнення професорсько-викладацького складу Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова щодо формування особистості практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця у процесі професійної підготовки. Презентовано зміст загальних та фахових компетентностей
Дод.точки доступу:
Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри практичної психології); Педагогічна конституція Європи \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Андрущенко, Віктор
(доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України).
Феноменологія освіти : духовна сутність освіти / В. Андрущенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 9/10
. - С. 10-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
духовна складова освіти
--
духовная составляющая образования
--
морально-ідеологічні компоненти
--
морально-идеологические компоненты
--
ідеологія
--
идеология
--
зміст навчальних предметів
--
содержание учебных предметов
--
наукова обгрунтованість
--
научная обоснованность
--
практична спрямованість навчання
--
практическая
направленность
обучения
--
творчий дискурс
--
творческий дискурс
--
освітній дискурс
--
образовательный дискурс
Анотація:
Показано значущість духовної складової освіти. Розглянуто суперечності у змісті навчальних предметів, серед яких:відірваність змісту предметів, що викладаються, від реального життєвого процесу; недостатня наукова обґрунтованість; новизна змісту навчальних предметів; недостатня практична спрямованість навчання; обмежені можливості творчого дискурсу тощо. Доведено, що найважливішими завданнями сучасної освіти є остаточне звільнення від залишків колишньої всесильної ідеології, переорієнтація освітнього дискурсу на єдність національного та загальнолюдського як духовного підґрунтя сучасного освітнього процесу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)