Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=практическая направленность обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- фундаментальність освіти -- компоненти освіти -- профільна природнича освіта -- природнича освіта -- профільні школи -- профільне навчання -- гуманістична орієнтація -- гуманістичне виховання -- практична спрямованість навчання -- модернизация образования -- фундаментальность образования -- компоненты образования -- профильное естественное образование -- естественное образование -- профильные школы -- гуманистическая ориентация -- практическая направленность обучения -- профессиональная адаптация молодежи -- професійна адаптація молоді
Анотація: Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.


Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бондар, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; завідувач кафедри педагогіки і психологі; директор).
    Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. Драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможний практичний психолог -- конкурентоспособный практический психолог -- підготовка практичних психологів -- подготовка практических психологов -- загальні компетентності психологів -- общие компетентности психологов -- фахові компетентності психологів -- специальные компетентности психологов -- методи ігрового моделювання -- методы игрового моделирования -- розвивающий коучинг -- развивающий коучинг -- дидактический психоаналіз -- дидактический психоанализ -- активне соціально-психологічне навчання -- активное социально-психологическое обучение -- комплекс психомалюнків -- комплекс психорисунков -- практична спрямованість навчання -- практическая направленность обучения
Анотація: Розкрито досягнення професорсько-викладацького складу Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова щодо формування особистості практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця у процесі професійної підготовки. Презентовано зміст загальних та фахових компетентностей


Дод.точки доступу:
Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри практичної психології); Педагогічна конституція Європи \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України).
    Феноменологія освіти : духовна сутність освіти / В. Андрущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 10-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
духовна складова освіти -- духовная составляющая образования -- морально-ідеологічні компоненти -- морально-идеологические компоненты -- ідеологія -- идеология -- зміст навчальних предметів -- содержание учебных предметов -- наукова обгрунтованість -- научная обоснованность -- практична спрямованість навчання -- практическая направленность обучения -- творчий дискурс -- творческий дискурс -- освітній дискурс -- образовательный дискурс
Анотація: Показано значущість духовної складової освіти. Розглянуто суперечності у змісті навчальних предметів, серед яких:відірваність змісту предметів, що викладаються, від реального життєвого процесу; недостатня наукова обґрунтованість; новизна змісту навчальних предметів; недостатня практична спрямованість навчання; обмежені можливості творчого дискурсу тощо. Доведено, що найважливішими завданнями сучасної освіти є остаточне звільнення від залишків колишньої всесильної ідеології, переорієнтація освітнього дискурсу на єдність національного та загальнолюдського як духовного підґрунтя сучасного освітнього процесу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)