Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=предметно-розвивальне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Тарабасова, А. Г.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Світ діяльності дитини дошкільного віку: теоретико-методологічні засади дослідження / А. Г. Тарабасова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 6
. - С. 68-72. - Бібліографія : С. 72 : 10 назв
УДК
372.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
ведущая деятельность
--
деятельность ребенка
--
дитина
--
діяльність дитини
--
дошкільна освіта
--
дошкільна педагогіка
--
дошкільне виховання
--
дошкільний вік
--
дошкольная педагогика
--
дошкольники
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
дошкольный возраст
--
педагогика дошкольного возраста
--
педагогическое воздействие
--
педагогическое действие
--
педагогічна дія
--
педагогічна діяльність
--
предметно
-развивающая среда
--
предметно
-
розвивальне
середовище
--
провідна діяльність
--
развитие ребенка
--
ребёнок
--
розвиток дитини
--
формирование личности
--
формування особистості
Анотація:
Досліджуються теоретико-методологічні засади різних видів діяльності дітей дошкільного віку, вплив
предметно
-розвивального середовища на розвиток дитини та роль провідної діяльності в житті дитини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Дичківська, Ілона
(кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної)).
Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 2
. - С. 5-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.144.6
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Инклюзивное образование
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія
--
структура ДНЗ
--
ДНЗ
--
дошкільні навчальні заклади
--
предметно
-
розвивальне
середовище
--
професіоналізм
--
професійна компетентність
--
консалтингові центри
--
служба ранньої допомоги
--
лекотека
--
інклюзивні групи
--
групи розвитку
--
методичне забезпечення
--
нормативне забезпечення
--
освітні плани
--
инклюзия
--
структура ДОУ
--
ДОУ
--
дошкольные образовательные учреждения
--
предметно
-развивающая среда
--
профессионализм
--
профессиональная компетентность
--
консалтинговые центры
--
службы ранней помощи
--
инклюзивные группы
--
группы развития
--
методическое обеспечение
--
нормативное обеспечение
--
планы обучения
--
дети с особенными потребностями
--
діти з особливими потребами
--
инклюзивные детсады
--
інклюзивні дитсади
Анотація:
Присвячено проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)