Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=примеры упражнений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бутенко, Лариса (старший викладач Донбаського державного технічного університету).
    Розвиток професійного мовлення майбутніх спеціалістів технічнго профілю [Текст] / Л. Бутенко // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 1. - С. 18-22. - Бібліогр.: с. 22 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення -- фахова термінологія -- розвиток мовлення -- навчальні вправи -- металургія -- профессиональная речь -- профессиональная терминология -- учебные упражнения -- металлургия -- развитие речи -- приклади вправ -- примеры упражнений
Анотація: Подано приклади вправ на розвиток професійного мовлення студентів спеціалізації "Металургія".

Утримувачі документа:
Дніпропетровськ обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (06.02.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шебанова, В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры псиодиагностики и клинической психологии).
    Техника "Сочинение стихов" в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 8-17 : ил., а-рис., а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психічні процеси і стани
   Психические процессы и состояния

Кл.слова (ненормовані):
нарративный подход -- наративний підхід -- визуально-нарративный подход -- візуально-наративний підхід -- положение нарративной терапии -- стан наративної терапії -- наративна терапія -- нарративная терапия -- психокоррекция пищевого поведения -- психокорекція харчової поведінки -- сочинение стихов -- складання віршів -- психодиагностический инструментарий -- психодіагностичний інструментарій -- психокоррекционный инструментарий -- психокорекційний інструментарій -- ландшафты мышления -- ландшафти мислення -- психологическая самопомощь -- психологічна самодопомога -- идея интертекстуальности -- ідея інтертекстуальності -- примеры упражнений -- приклади вправ
Анотація: Представлены основные положения и принципы нарративного подхода. Приведены его основные положения: проблемная или доминирующая история, альтернативная, предпочитаемая или контристория; уникальный эпизод, ландшафты мышления. Сделан акцент на особой ценности данного подхода не только в форме дополнительного средства психотерапевтической проработки, но и в качестве эффективного средства психологической самопомощи. Обосновано применение визуально-нарративного подхода (как сочетания визуальных стимулов и "сочинительства" текста с дальнейшим анализом их связей с реальной жизненной историей) при работе с людьми, которые страдают расстройствами пищевого поведения.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\4.pdf

Знайти схожі

3.


    Марченко, Лариса (вчителька).
    Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Л. Марченко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 17-22. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Начальная школа
   Початкова школа

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- украинский язык -- математика -- літературне читання -- литературное чтение -- стратегії -- стратегии -- сенкан -- метод прес -- метод пресс -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- інтелектуальна карта -- интелектуальная карта -- асоціативний кущ -- асоциативный куст -- порушена послідовність -- нарушенная последовательность -- кубування -- кубирование -- технології критичного мислення -- технологии критического мышления -- приклади вправ -- примеры упражнений
Анотація: Надаються приклади вправ із застосуванням технології критичного мислення на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Для реалізації даної технології використовуються різні стратегії, а саме: "Мозковий штурм", "Асоціативний кущ", "Сенкан", "Кубування", "Метод прес", "Інтелектуальна карта", "Порушена послідовність" тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)