Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=принципи реалізації змісту навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії
навчання
іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи) / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 13-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный процесс
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
зміст
навчання
--
содержание обучения
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
підручники з іноземних мов
--
учебники иностранных языков
--
5 клас
--
6 клас
--
8 клас
--
7 клас
--
9 клас
--
навчання
іноземним мовам
--
обучение иностранным языкам
--
методи
навчання
--
методы обучения
--
комунікативний метод
--
коммуникативный метод
--
мовленнєві навички
--
языковые навыки
--
педагогічні технології
--
педагогические технологии
--
характеристики педагогічних технологій
--
характеристики педагогических технологий
--
навчальний матеріал
--
учебный материал
--
принципи
добору навчального матеріалу
--
принципы подбора учебного материала
--
принципи
реалізації
змісту
навчання
--
принципы реализации содержания обучения
--
структура підручників
--
структура учебников
--
концепції підручників
--
концепции учебников
Анотація:
Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні
принципи
формування
змісту
і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до
навчання
іноземних мов.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)