Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профессиональная идентификация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


   
    Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 30-35. - Література : С.35 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта -- аграрное образование -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- личностно-профессиональное развитие -- личностно-профессиональные качества -- личность студента -- особистісно-професійна компетентність -- особистість студента -- педагогика высшей школы -- педагогіка вищої школи -- професійна готовність -- професійна компетентність -- професійна підготовка студентів -- професійна самоідентифікація -- профессиональная идентификация -- профессиональная идентичность -- профессиональная подготовка студентов -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- психолого-педагогическое сопровождение -- психолого-педагогічний супровід -- профессиональная самоидентификация -- професійна самоідентифікація
Анотація: Розглядається процес самоідентифікації студента-аграрія як інтеграційне утворення професійної самосвідомості в структурі особистості. Активізація процесу професійної самоідентифікації передбачає формування певної структури особистісних якостей: усвідомлення студентом значущості обраної професії, розвиток творчого потенціалу, наявність почуття любові до землі, формування позитивної Я-концепції студента тощо. Пропонуються технології психологічного забезпечення (психологічного супроводу) про фесійної самоідентифікації студента-аграрія.


Знайти схожі

2.


    Словік, Оксана Миколаївна (здобувач кафедри менеджменту ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки ; м. Луцьк).
    Сутність та основні ознаки професійної ідентифікації / О. М. Словік // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 24-26 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Галузева психологія

   Психология

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентифікація -- профессиональная идентификация -- профорієнтаційна робота -- профориентационная работа -- професійна ідентичність -- профессиональная идентичность -- професійна визначеность -- профессиональная определенность -- авторські схеми -- авторские схемы
Анотація: Узагальнено теоретичні підходи до визначення основних ознак професійної ідентифікації як складової профорієнтаційної роботи регіональних служб зайнятості. Подано схематичне зображення зв'язку професійної ідентифікації та професійної ідентичності як фундаментального становлення професійної визначеності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Старєва, Анна (кандидат педагоігчних наук; доцент; директор).
    Формування і розвиток компетентності педагога як критерію якості освіти та його професійної ідентифікації / А. Старєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність педагогів -- профессиональная компетентность педагогов -- педагоги -- професійна ідентифікація -- профессиональная идентификация -- реформування освіти -- реформирование образования
Анотація: Розкривається погляд на формування і розвиток професійної компетентності педагога як критерію якості освіти. Акцентується на важливості врахування принципу автономії університетської освіти та свободи вчителя як умови його професійної ідентифікації. Наголошено: Концепція професійної ідентичності вже розглядалася в багатьох працях, де визначається, що почуття ідентичності є необхідною умовою для реалізації професійної автономії педагога.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)