Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=профессиональная подготовка студентов<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Шаповалова, Л.
(старший викладач кафедри романо-германської філології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; кандидат педагогічних наук).
Професіоналізація як один із напрямів розвитку сучасної вищої освіти у Франції / Л. Шаповалова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 1
. - С. 59-70. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Франція
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
реформи вищої освіти
--
професійна підготовка студентів
--
професійні ліцензії
--
види освіти
--
професійна освіта
--
академічна освіта
--
допрофесійна освіта
--
працевлаштування
--
высшее образование
--
реформы высшего образования
--
профессиональная
подготовка
студентов
--
профессиональные лицензии
--
виды образования
--
профессиональное образование
--
академическое образование
--
допрофессиональное образование
--
трудоустройство
Анотація:
У кінці ХХ ст. перед вищою освітою Франції постала необхідність адаптувати університетську підготовку до вимог ринку праці. З цією метою одним із пріоритетів вищої освіти була проголошена професіоналізація, яка проявляється у запровадженні програм університетської підготовки, університетських курсів, стажування, професійного введення студентів, що сприяє їх працевлаштуванню.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Бирченко, Е. В.
(доцент кафедры социологии Харьковского гуманитарного университета "Народная украинская академия").
Качество профессиональной подготовки выпускников ВУЗов: оценка работодателей / Е. В. Бирченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 2
. - С. 85-89. - Бібліографія : С.89 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.334.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
вищі навчальні заклади України
--
выпускники вузов
--
выпускники вузов на рынке труда
--
высшие учебные заведения
--
качество образования
--
качество подготовки специалистов
--
качество подготовки
студентов
--
молоді спеціалісти
--
молодые специалисты
--
працевлаштування випускників
--
професійна підготовка
--
професійна підготовка студентів
--
профессиональная
подготовка
молодежи
--
профессиональная
подготовка
студентов
--
работодатели
--
роботодавці
--
социология профессий
--
социология труда
--
соціологія праці
--
соціологія професій
--
якість освіти
--
якість підготовки студентів
Анотація:
Статтю присвячено механізмам взаємодії вищої школи й бізнесу як чинників процесів модернізації його учасників. Аналізуються роль і можливість залучення бізнес-структур до оцінювання якості професійної підготовки у вищих навчальних закладах, що зумовлює динаміку і вектори наближення змісту освіти до потреб роботодавців.
Знайти схожі
>
3.
Проблема активізації професійної
самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 30-35. - Література : С.35 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта
--
аграрное образование
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
личностно-профессиональное развитие
--
личностно-профессиональные качества
--
личность студента
--
особистісно-професійна компетентність
--
особистість студента
--
педагогика высшей школы
--
педагогіка вищої школи
--
професійна готовність
--
професійна компетентність
--
професійна підготовка студентів
--
професійна самоідентифікація
--
профессиональная
идентификация
--
профессиональная
идентичность
--
профессиональная
подготовка
студентов
--
психология высшей школы
--
психологія вищої школи
--
психолого-педагогическое сопровождение
--
психолого-педагогічний супровід
--
профессиональная
самоидентификация
--
професійна самоідентифікація
Анотація:
Розглядається процес самоідентифікації студента-аграрія як інтеграційне утворення професійної самосвідомості в структурі особистості. Активізація процесу професійної самоідентифікації передбачає формування певної структури особистісних якостей: усвідомлення студентом значущості обраної професії, розвиток творчого потенціалу, наявність почуття любові до землі, формування позитивної Я-концепції студента тощо. Пропонуються технології психологічного забезпечення (психологічного супроводу) про фесійної самоідентифікації студента-аграрія.
Знайти схожі
>
4.
Олексенко, В'ячеслав
(доктор педагогічних наук; професор; професор кафедри вищої математики).
Формування соціальних почуттів у студентів / В. Олексенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 2
. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный процесс
--
соціальні почуття у студентів
--
социальное чувство у
студентов
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
наукові дослідження
--
научные исследования
--
навчальна взаємодія
--
учебное взаимодействие
--
професійна підготовка студентів
--
профессиональная
подготовка
студентов
Анотація:
Розкрито результати наукового дослідження з формування соціальних почуттів у студентів у процесі навчальних занять як складової успішної підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Запропоновано умовний розподіл соціальних почуттів на три групи. Висвітлено практичну реалізацію формування кожної групи соціальних почуттів в умовах активної креативної пізнавальної діяльності студентів, наближених до виробничих стосунків.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)