Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=професійно-особистісний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Данилова, Галина
(кандидат педагогічних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії акмеологічних наук).
Методична акмеологія: стратегічний ресурс
професійно
-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти / Г. Данилова> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. -
Том 15
,
№ 4
. - С. 51-64. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.580.46 + 74.584р7
Рубрики:
Методические службы
Методичні служби
Последипломное образование
Післядипломна освіта
Кл.слова (ненормовані):
методичні служби
--
акмеологія
--
професійно
-
особистісний
розвиток
--
система післядипломної освіти
--
акмеологічна позиція методиста
--
самооцінка діяльності
--
самовдосконалення професіоналізму
--
методические службы
--
акмеология
--
профессионально-личностное развитие
--
система последипломного образования
--
акмеологическая позиция методиста
--
самооценка деятельности
--
самосовершенствование профессионализма
Анотація:
Представлено акмеологічну модель методиста, "тріада" його функцій, структуру самовдосконалення професіоналізму методиста.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)
Знайти схожі
>
2.
74.584р
R75
Romanovskyi, O.
(доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
A future specialist`s readiness for professional activity and the role of context learning in its formation [Текст] / O. Romanovskyi, V. Myhailychenko> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК
74.584р
Рубрики:
Подготовка кадров в вузе
Підготовка кадрів у вищій школі
Кл.слова (ненормовані):
майбутні спеціалісти
--
студенти ВНЗ
--
професійно
-
особистісний
розвиток
--
педагогічні умови
--
навчальна діяльність
--
педагогические условия
--
студенты ВУЗ
--
будущие специалисты
--
учебная деятельность
--
профессионально-личностное резвитие
Анотація:
Показано необхідність єдності
професійно
го й особистісного розвитку студентів під час навчання у ВНЗ. Розглянуто педагогічні умови, необхідні для динамічного руху студента від навчальної до
професійно
ї діяльності, трансформації першої у другу з відповідною зміною потреб і мотивів, цілей, дій, засобів, предмета і результатів.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Дод.точки доступу:
Myhailychenko, V. (кандидат філософських наук; професор; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)