Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психология профессий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Макеєва, І. І.
    Психологічні проблеми інформаційно-бібліотечної перекваліфікації бібліотекарів книгозбірень вишів / І. І. Макеєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.44
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
библиотекари -- библиотеки ВУЗов -- библиотеки высших учебных заведений -- библиотечное образование -- бібліотекарі -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- бібліотеки навчальних закладів -- бібліотечна освіта -- вища освіта -- высшее образование -- образование взрослых -- освіта дорослих -- переквалификация специалистов -- перекваліфікація фахівців -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- психология библиотечной работы -- психология профессий -- психология учебной деятельности -- психологія бібліотечної справи -- психологія навчальної діяльності -- психологія професій
Анотація: Проаналізовані психологічні аспекти процеса підвищення інформаційно-бібліографічної кваліфікації фахівців бібліотек вузів, які впливають на формування професійної компетентності. Стратегія формуваня професійних знань, навичок та вмінь у бібліотекарів к нигозбірень закладів вишу залежить від трьох головних чинників організації навчального процесу: мети навчання (навіщо навчатися), змісту (чого навчатися), принципів організації навчального процесу (як навчати).


Знайти схожі

2.


    Лосєва, Н. М.
    Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеология -- акмеологічний підхід -- акмеологія -- керівники освіти -- компетентність керівників освіти -- компетентность руководителя образования -- личностно-профессиональная зрелость -- личностно-профессиональная компетентность -- особистісно-професійна зрілість -- особистісно-професійна компетентність -- педагогическая акмеология -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна акмеологія -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійна компетентність -- профессиональная деятельность -- профессиональная компетентность -- психология профессий -- психология руководителя -- психология управления -- психологія керівника -- психологія професій -- психологія управління -- руководители образования -- управление образованием -- управленческая деятельность -- управління освітою -- управлінська діяльність
Анотація: Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)