Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психолого-педагогічні умови<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Базильчук, Леонід
(викладач кафедри образотворчого мистецтва ы художньо-трудової діяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
Організація естетичного сприйняття як
психолого
-педагогічна умова навчально-творчої діяльності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Л. Базильчук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 12
. - С. 25-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителя
--
вчителя образотворчого мистецтва
--
навчально-творча діяльність
--
естетичне сприйняття
--
психолого
-
педагогічні
умови
--
формування декоративно-художнього образу
--
профессиональная подготовка учителя
--
учителя изобразительного искусства
--
учебно-творческая деятельность
--
эстетическое восприятие
--
психолого
-педагогические условия
--
формирование декоративно-художественного образа
Анотація:
Обгрунтовується організація естетичного сприйняття як
психолого
-педагогічна умова навчально-творчої діяльності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва на заняттях з художньої кераміки.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Соловйов, Юрій
(кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 3-13 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Організація освіти
Организация образования
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
система образования
--
інноваційний аспект освіти
--
инновационный аспект образования
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
--
система освіти регіону
--
система образования региона
--
регіональна система освіти
--
региональная система образования
--
нормативно-правове регулювання
--
соціально-
педагогічні
умови
--
социально-педагогические условия
--
психолого
-
педагогічні
умови
--
психолого
-педагогические условия
--
організаційно-
педагогічні
умови
--
организационно-педагогические условия
--
інноваційні технології
--
инновационные технологии
--
програми модернізації освіти
--
программы модернизации образования
--
бізнес-освіта
--
бизнес-образование
--
профорієнтація
--
профориентация
--
обдарована молодь
--
одаренная молодежь
--
школа майбутнього
--
школа будущего
--
освітні округи
--
образовательные округи
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
школи сприяння здоров'ю
--
школы способствования здоровью
--
державно-громадське управління
--
государственно-общественное управление
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
соціалізація освіти
--
социализация образования
Анотація:
Детально аналізуються актуальні питання організації та управління освітою Донецької області як галуззю суспільного життя, проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті,
психолого
-
педагогічні
аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес освітніх закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.
Дод.точки доступу:
Розвиток та функціонування української мови в Донецької області, цільова програма \о произв.\; Регіональна програма впровадження профільного навчання \о произв.\; Надія Донеччини, цільова програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Топузов, О. М.
Психолого
-
педагогічні
умови
навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т.Г. Назаренко> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 70-76. - Бібліографія : С.76 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладання географії
--
методика викладання географії
--
методика преподавания географии
--
образование Украины
--
освіта України
--
преподавание географии
--
профильная школа
--
профильное образование
--
профильное обучение
--
профільна освіта
--
профільна школа
--
профільне навчання
--
психолого
-педагогические условия
--
психолого
-
педагогічні
умови
--
специализация знаний
--
спеціалізація знань
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
На основі експерименту зроблено висновки: профільне діагностування дає змогу прогнозувати і усувати можливі труднощі в навчальній діяльності учнів профільної школи; поліпшення навчання географії залежить від того, наскільки вчитель володіє сучасними пізнавльно-теоретичними й логічними елементами методики.
Дод.точки доступу:
Назаренко, Т. Г.
Знайти схожі
>
4.
Митник, Олександр
(доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін).
Психолого
-
педагогічні
умови
побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
творчий процес
--
творческий процесс
--
етапи творчого процесу
--
этапы творческого процесса
--
теорія навчання
--
теория обучения
--
психолого
-
педагогічні
умови
--
психолого
-педагогические условия
--
понятієве мислення
--
понятийное мышление
--
ситуація розміркування
--
ситуация рассуждения
--
методи навчання
--
методы обучения
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
метод образного бачення
--
метод образного видения
--
метод "мозкової атаки"
--
метод "мозговой атаки"
--
метод проблемно-пошукового діалогу
--
метод проблемно-поискового диалога
--
метод інверсії (обернення)
--
метод инверсии (переворота)
--
метод емпатії (особистої аналогії)
--
метод эмпатии (личностной аналогии)
--
метод інциденту
--
метод инцидента
--
навчальні ігри
--
учебные игры
--
составные урока
--
складові уроку
Анотація:
Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та
психолого
-
педагогічні
умови
його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.
Знайти схожі
>
5.
Шапошнікова, Анна
(старший викладач кафедри практичної психології; НПУ імені М. П. Драгоманова).
Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обґрунтування
психолого
-педагогічних умов / А. Шапошнікова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 73-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
професійні комптентності
--
профессиональные компетентности
--
сформованість професійних компетенцій
--
формирование профессиональных компетенций
--
професійні тренінги
--
профессиональные тренинги
--
психолого
-
педагогічні
умови
--
психолого
-педагогические условия
--
тренінгові технології
--
тренинговые технологии
--
психолого
-акмеологічні
умови
--
психолого
-акмеологические условия
--
технологічні
умови
--
технологические условия
--
організаційно-методичні
умови
--
организационно-методические условия
--
підготовка практичних психологів
--
подготовка практических
психолого
в
Анотація:
Обгрунтовані основні
умови
формування професійної комптентності, розглянуто
психолого
-акмеологічні, технологічні та організаційно-методичні фактори підвищення ефективності фахової підготовки та
психолого
-
педагогічні
чинники впровадження тренінгових технологій у навчально-професійну підготовку практичного психолога.
Знайти схожі
>
6.
Кучер, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; член-кореспондент Академії економічних наук України; завідувач сектору економічних досліджень).
Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю / A. Кучер> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 6
. - С. 97-107 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
професійне спілкування
--
профессиональное общение
--
економісти-аграрники
--
экономисты аграрники
--
уміння професійного спілкування
--
умение профессионально общаться
--
психолого
-
педагогічні
умови
--
психолого
-педагогические условия
--
концептуальні моделі
--
концептуальные модели
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Присвячено проблемі формування вмінь професійного спілкування у студентів агроекономічного профілю. Визначено шляхи підготовки майбутніх менеджерів-економістів до професійного спілкування, сформульовано дефініцію "професійне спілкування економіста-аграрника", розроблено функціональну схему цього спілкуванні. Обгрунтовано комплекс умінь професійного спілкування фахівця агроекономічного профілю, виявлено й обгрунтовано
психолого
-
педагогічні
умови
формування цих умінь. Розроблено концептуальну модель формування умінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю на засадах рефлексивно-діяльнісного, діалогічного, ситуаційно-рольового й комунікативного підходів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
06
С 92
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)
Акімова, О. М.
Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності за реалізації концепції "Нова українська школа" / О. М. Акімова, О. В. Кузнецова> //
Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. -
Вип. 6(87)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 15-24. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.035:[37.015.3:1:378.147]
Рубрики:
Освіта
Образование
Виховання
Воспитание
Соціальне виховання
Социальное воспитание
Педагогіка
Педагогика
Педагогічна психологія
Педагогическая психология
Психологія
Психология
Вища освіта
Высшее образование
Методи викладання. Форми навчання
Методы преподавания. Формы обучения
Кл.слова (ненормовані):
учитель початкової школи
--
учитель начальной школы
--
функції вчителя початкової школи
--
функции учителя начальной школы
--
Концепція "Нова українська школа"
--
Концепция "Новая украинская школа"
--
формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності
--
формирование готовности будущих учителей к профессиональной деятельности
--
психолого
-
педагогічні
умови
--
психолого
-педагогические условия
Дод.точки доступу:
Кузнецова, О. В.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)