Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічні умови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Базильчук, Леонід (викладач кафедри образотворчого мистецтва ы художньо-трудової діяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Організація естетичного сприйняття як психолого-педагогічна умова навчально-творчої діяльності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Л. Базильчук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 25-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителя -- вчителя образотворчого мистецтва -- навчально-творча діяльність -- естетичне сприйняття -- психолого-педагогічні умови -- формування декоративно-художнього образу -- профессиональная подготовка учителя -- учителя изобразительного искусства -- учебно-творческая деятельность -- эстетическое восприятие -- психолого-педагогические условия -- формирование декоративно-художественного образа
Анотація: Обгрунтовується організація естетичного сприйняття як психолого-педагогічна умова навчально-творчої діяльності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва на заняттях з художньої кераміки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Соловйов, Юрій (кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
    Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 3-13 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- інноваційний аспект освіти -- инновационный аспект образования -- модернізація освіти -- модернизация образования -- система освіти регіону -- система образования региона -- регіональна система освіти -- региональная система образования -- нормативно-правове регулювання -- соціально-педагогічні умови -- социально-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- програми модернізації освіти -- программы модернизации образования -- бізнес-освіта -- бизнес-образование -- профорієнтація -- профориентация -- обдарована молодь -- одаренная молодежь -- школа майбутнього -- школа будущего -- освітні округи -- образовательные округи -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- школи сприяння здоров'ю -- школы способствования здоровью -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- освітні технології -- образовательные технологии -- соціалізація освіти -- социализация образования
Анотація: Детально аналізуються актуальні питання організації та управління освітою Донецької області як галуззю суспільного життя, проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті, психолого-педагогічні аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес освітніх закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Розвиток та функціонування української мови в Донецької області, цільова програма \о произв.\; Регіональна програма впровадження профільного навчання \о произв.\; Надія Донеччини, цільова програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Топузов, О. М.
    Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т.Г. Назаренко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 70-76. - Бібліографія : С.76 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання географії -- методика викладання географії -- методика преподавания географии -- образование Украины -- освіта України -- преподавание географии -- профильная школа -- профильное образование -- профильное обучение -- профільна освіта -- профільна школа -- профільне навчання -- психолого-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- специализация знаний -- спеціалізація знань -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі експерименту зроблено висновки: профільне діагностування дає змогу прогнозувати і усувати можливі труднощі в навчальній діяльності учнів профільної школи; поліпшення навчання географії залежить від того, наскільки вчитель володіє сучасними пізнавльно-теоретичними й логічними елементами методики.


Дод.точки доступу:
Назаренко, Т. Г.

Знайти схожі

4.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін).
    Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- творчий процес -- творческий процесс -- етапи творчого процесу -- этапы творческого процесса -- теорія навчання -- теория обучения -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- понятієве мислення -- понятийное мышление -- ситуація розміркування -- ситуация рассуждения -- методи навчання -- методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- метод образного бачення -- метод образного видения -- метод "мозкової атаки" -- метод "мозговой атаки" -- метод проблемно-пошукового діалогу -- метод проблемно-поискового диалога -- метод інверсії (обернення) -- метод инверсии (переворота) -- метод емпатії (особистої аналогії) -- метод эмпатии (личностной аналогии) -- метод інциденту -- метод инцидента -- навчальні ігри -- учебные игры -- составные урока -- складові уроку
Анотація: Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

5.


    Шапошнікова, Анна (старший викладач кафедри практичної психології; НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обґрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 73-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійні комптентності -- профессиональные компетентности -- сформованість професійних компетенцій -- формирование профессиональных компетенций -- професійні тренінги -- профессиональные тренинги -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- тренінгові технології -- тренинговые технологии -- психолого-акмеологічні умови -- психолого-акмеологические условия -- технологічні умови -- технологические условия -- організаційно-методичні умови -- организационно-методические условия -- підготовка практичних психологів -- подготовка практических психологов
Анотація: Обгрунтовані основні умови формування професійної комптентності, розглянуто психолого-акмеологічні, технологічні та організаційно-методичні фактори підвищення ефективності фахової підготовки та психолого-педагогічні чинники впровадження тренінгових технологій у навчально-професійну підготовку практичного психолога.


Знайти схожі

6.


    Кучер, Анатолій (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент Академії економічних наук України; завідувач сектору економічних досліджень).
    Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю / A. Кучер // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 97-107 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
професійне спілкування -- профессиональное общение -- економісти-аграрники -- экономисты аграрники -- уміння професійного спілкування -- умение профессионально общаться -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- концептуальні моделі -- концептуальные модели -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Присвячено проблемі формування вмінь професійного спілкування у студентів агроекономічного профілю. Визначено шляхи підготовки майбутніх менеджерів-економістів до професійного спілкування, сформульовано дефініцію "професійне спілкування економіста-аграрника", розроблено функціональну схему цього спілкуванні. Обгрунтовано комплекс умінь професійного спілкування фахівця агроекономічного профілю, виявлено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови формування цих умінь. Розроблено концептуальну модель формування умінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю на засадах рефлексивно-діяльнісного, діалогічного, ситуаційно-рольового й комунікативного підходів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.
   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Акімова, О. М.
    Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності за реалізації концепції "Нова українська школа" / О. М. Акімова, О. В. Кузнецова // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. - Вип. 6(87): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 15-24. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Виховання

   Воспитание

   Соціальне виховання

   Социальное воспитание

   Педагогіка

   Педагогика

   Педагогічна психологія

   Педагогическая психология

   Психологія

   Психология

   Вища освіта

   Высшее образование

   Методи викладання. Форми навчання

   Методы преподавания. Формы обучения

Кл.слова (ненормовані):
учитель початкової школи -- учитель начальной школы -- функції вчителя початкової школи -- функции учителя начальной школы -- Концепція "Нова українська школа" -- Концепция "Новая украинская школа" -- формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності -- формирование готовности будущих учителей к профессиональной деятельности -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия


Дод.точки доступу:
Кузнецова, О. В.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)