Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психофізіологічні особливості<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Кодацька, Н. О.
(Дніпропетровська державна фінансова академія; Дніпропетровськ).
Вільний розвиток особистості через визнання та прийняття гендерних відмінностей / Н. О. Кодацька> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 73-78. - Бібліографія : С.77-78 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.37
ББК
60.53
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
андрогинность
--
андрогінність
--
вільний розвиток
--
вільний розвиток особистості
--
гендерна ідентичність
--
гендерная идентичность
--
гендерні відмінності
--
гендерні ролі
--
гендерні стереотипи
--
гендерные отличия
--
гендерные роли
--
гендерные стереотипы
--
жизненные ценности
--
життєві цінності
--
индивидуальная свобода
--
індивідуальна свобода
--
маскулинность
--
маскулінність
--
психофизиологические особенности
--
психофізіологічні
особливості
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
ролевая социализация
--
рольова соціалізація
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
свободное развитие
--
свободное развитие личности
--
социальное поведение
--
социология личности
--
соціальна поведінка
--
соціологія особистості
--
феминность
--
фемінність
Анотація:
У представленій статті автором розкривається механізм реалізації індивідуальної свободи в сучасному суспільстві, виявлено основні гендерні відмінності та аналізується їх вплив на самореалізацію особистості, а також визначаються
особливості
рольової со ціалізації та формування гендерної ідентичності. Досліджуються поняття маскулінність, фемінність та андрогінність, а також сучасні гендерні стереотипи і їх вплив на формування соціальної поведінки людини. Найбільш гендерні відмінності спостерігаються в сфері материнства та батьківства. Підкреслюється, що відмінності між чоловіком та жінкою мають більш психологічний, ніж фізіологічний характер. Досліджується гендерний розподіл праці. Гендерні ролі мають бути гнучкими і виконуватися в залежності від ж иттєвих обставин та актуальних проблем окремих індивідів. Також гендерні ролі в суспільстві в цілому можуть бути взаємозамінними та реалізовуватися індивідами залежно від їх природних здібностей та психофізіологічних особливостей.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Богосвятська, А. І.
(кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО).
"Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних станів дитини / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 10
. - С. 10-18. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература
--
зарубіжна література
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
ноосферизация образования
--
ноосферна освіта
--
ноосферное образование
--
природовідповідність
--
природосоответствие
--
психология обучения
--
психологія навчання
--
психофизиологические механизмы
--
психофизиологические ритмы
--
психофизиология педагогической деятельности
--
психофізіологія педагогічної діяльності
--
психофизиология познавательных процесов
--
психофізіологія пізнавальних процесів
--
психофізіологічні
особливості
--
психофізіологічні
ритми
--
ритмічні процеси
--
ритмические процессы
--
урок зарубежной литератури
--
урок зарубіжної літератури
--
урок литературы
--
урок літератури
--
розробки уроків
--
разработки уроков
Анотація:
Автор статті пропонує розробку уроків зарубіжної літератури, які базуються на головному принципу педагогічного мислення - природовідповідності. В основі конструювання уроку покладено ідею ритму як гармонійної зміни природних психофізіологічних фазових станів дитини.
Знайти схожі
>
3.
Богосвятська, А. І.
(кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО).
"Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних станів дитини [Текст] / А. І. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. -
№ 10
. - С. 7-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература
--
зарубіжна література
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
ноосферизация образования
--
ноосферизація освіти
--
ноосферна освіта
--
ноосферное образование
--
природовідповідність
--
природосоответствие
--
психология обучения
--
психологія навчання
--
психофизиологические механизмы
--
психофізіологічні
механізми
--
психофизиологические ритмы
--
психофизиология педагогической деятельности
--
психофізіологія педагогічної діяльності
--
психофизиология познавательных процесов
--
психофізіологія пізнавальних процесів
--
психофізіологічні
особливості
--
психофизиологические особенности
--
психофізіологічні
ритми
--
ритмічні процеси
--
ритмические процессы
--
урок зарубежной литератури
--
урок зарубіжної літератури
--
урок литературы
--
урок літератури
--
розробки уроків
--
разработки уроков
Анотація:
Розробка уроків зарубіжної літератури, які базуються на головному принципі педагогічного мислення - природовідповідності. В основі конструювання уроку покладено ідею ритму як гармонійної зміни природних психофізіологічних фазових станів дитини.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_10\2.pdf
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Хроменко, Ірина
(учитель-методист; Черкаська область).
Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів [Текст] / І. Хроменко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 3
. - С. 20-25. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
индивидуальный стиль обучения
--
індивідуальний стиль навчальної діяльності
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
психология обучения
--
психология учебной деятельности
--
психологія навчальної діяльності
--
психологія навчання
--
психофизиологические особенности
--
психофизиология учебной деятельности
--
психофізіологічні
особливості
--
психофізіологія педагогічної діяльності
--
стилі навчання
--
стили обучения
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
функціональна асиметрія мозку
--
функциональная ассиметрия мозга
--
учні з лівопівкульним інтелектом
--
учащиеся с левополушарным интеллектом
--
учні з правопівкульним інтелектом
--
учащиеся с правополушарным интеллектом
--
теорія множинного інтелекту
--
теория множественного интеллекта
Анотація:
Автор викладає психолого-теоретичні основи такої форми навчання, яка враховує
психофізіологічні
особливості
учнів (функціональну асиметрію мозку - ліво- та правопівкульний інтелект, теорія множинного інтелекту, як навчати учнів візуалів та аудіалів, як визначити індивідуальний стиль навчання та інші проблеми).
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)