Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психофізіологічні особливості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кодацька, Н. О. (Дніпропетровська державна фінансова академія; Дніпропетровськ).
    Вільний розвиток особистості через визнання та прийняття гендерних відмінностей / Н. О. Кодацька // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 73-78. - Бібліографія : С.77-78 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.53
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
андрогинность -- андрогінність -- вільний розвиток -- вільний розвиток особистості -- гендерна ідентичність -- гендерная идентичность -- гендерні відмінності -- гендерні ролі -- гендерні стереотипи -- гендерные отличия -- гендерные роли -- гендерные стереотипы -- жизненные ценности -- життєві цінності -- индивидуальная свобода -- індивідуальна свобода -- маскулинность -- маскулінність -- психофизиологические особенности -- психофізіологічні особливості -- развитие личности -- розвиток особистості -- ролевая социализация -- рольова соціалізація -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- свободное развитие -- свободное развитие личности -- социальное поведение -- социология личности -- соціальна поведінка -- соціологія особистості -- феминность -- фемінність
Анотація: У представленій статті автором розкривається механізм реалізації індивідуальної свободи в сучасному суспільстві, виявлено основні гендерні відмінності та аналізується їх вплив на самореалізацію особистості, а також визначаються особливості рольової со ціалізації та формування гендерної ідентичності. Досліджуються поняття маскулінність, фемінність та андрогінність, а також сучасні гендерні стереотипи і їх вплив на формування соціальної поведінки людини. Найбільш гендерні відмінності спостерігаються в сфері материнства та батьківства. Підкреслюється, що відмінності між чоловіком та жінкою мають більш психологічний, ніж фізіологічний характер. Досліджується гендерний розподіл праці. Гендерні ролі мають бути гнучкими і виконуватися в залежності від ж иттєвих обставин та актуальних проблем окремих індивідів. Також гендерні ролі в суспільстві в цілому можуть бути взаємозамінними та реалізовуватися індивідами залежно від їх природних здібностей та психофізіологічних особливостей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО).
    "Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних станів дитини / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 10-18. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- ноосферизация образования -- ноосферна освіта -- ноосферное образование -- природовідповідність -- природосоответствие -- психология обучения -- психологія навчання -- психофизиологические механизмы -- психофизиологические ритмы -- психофизиология педагогической деятельности -- психофізіологія педагогічної діяльності -- психофизиология познавательных процесов -- психофізіологія пізнавальних процесів -- психофізіологічні особливості -- психофізіологічні ритми -- ритмічні процеси -- ритмические процессы -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- урок литературы -- урок літератури -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроків зарубіжної літератури, які базуються на головному принципу педагогічного мислення - природовідповідності. В основі конструювання уроку покладено ідею ритму як гармонійної зміни природних психофізіологічних фазових станів дитини.


Знайти схожі

3.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО).
    "Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних станів дитини [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 10. - С. 7-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- ноосферизация образования -- ноосферизація освіти -- ноосферна освіта -- ноосферное образование -- природовідповідність -- природосоответствие -- психология обучения -- психологія навчання -- психофизиологические механизмы -- психофізіологічні механізми -- психофизиологические ритмы -- психофизиология педагогической деятельности -- психофізіологія педагогічної діяльності -- психофизиология познавательных процесов -- психофізіологія пізнавальних процесів -- психофізіологічні особливості -- психофизиологические особенности -- психофізіологічні ритми -- ритмічні процеси -- ритмические процессы -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- урок литературы -- урок літератури -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Розробка уроків зарубіжної літератури, які базуються на головному принципі педагогічного мислення - природовідповідності. В основі конструювання уроку покладено ідею ритму як гармонійної зміни природних психофізіологічних фазових станів дитини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_10\2.pdf
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

4.


    Хроменко, Ірина (учитель-методист; Черкаська область).
    Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів [Текст] / І. Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 20-25. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
индивидуальный стиль обучения -- індивідуальний стиль навчальної діяльності -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- психология обучения -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- психологія навчання -- психофизиологические особенности -- психофизиология учебной деятельности -- психофізіологічні особливості -- психофізіологія педагогічної діяльності -- стилі навчання -- стили обучения -- технологии обучения -- технології навчання -- функціональна асиметрія мозку -- функциональная ассиметрия мозга -- учні з лівопівкульним інтелектом -- учащиеся с левополушарным интеллектом -- учні з правопівкульним інтелектом -- учащиеся с правополушарным интеллектом -- теорія множинного інтелекту -- теория множественного интеллекта
Анотація: Автор викладає психолого-теоретичні основи такої форми навчання, яка враховує психофізіологічні особливості учнів (функціональну асиметрію мозку - ліво- та правопівкульний інтелект, теорія множинного інтелекту, як навчати учнів візуалів та аудіалів, як визначити індивідуальний стиль навчання та інші проблеми).


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)