Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=підготовка інженерів-педагогів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Коваленко, Олена Едуардівна
(доктор педагогічних наук; професор; ректор Української інженерно-педагогічної академії).
Підготовка
інженерів
-
педагогів
магістерських програм - якою їй бути? / О. Е. Коваленко> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584р3
Рубрики:
Подготовка инженеров-педагогов
Підготовка
інженерів
-
педагогів
Кл.слова (ненормовані):
магістерські програми
--
підготовка
інженерів
-
педагогів
--
психолого-педагогічна
підготовка
інженерів
-
педагогів
--
інженерно-фахова
підготовка
інженерів
-
педагогів
--
діяльнісний підхід
--
компетентнісний підхід
--
особистісно-орієнтований підхід
--
магистерские программы
--
подготовка инженеров-педагогов
--
психолого-педагогическая подготовка
--
инженерно-профессиональная подготовка
Анотація:
Обгрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки
інженерів
-
педагогів
магістерських програм, визначено методологічні основи дослідження, розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Знайти схожі
>
2.
Агапова, Марина Олексіївна
.
Самоконтроль і самооцінка як складники навчальної діяльності майбутніх
інженерів
-
педагогів
у процесі вивчення педагогічних дисциплін / М. О. Агапова> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
88.40 + 88.37
Рубрики:
Педагогическая психология
Педагогічна психологія
Психология личности
Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
підготовка
інженерів
-
педагогів
--
самоконтроль
--
самооцінка
--
педагогічні дисципліни
--
педагогічні технології
--
саморегуляція
--
навчальна діяльність
--
професійний розвиток студентів
--
подготовка инженеров-педагогв
--
самооценка
--
педагогические дисциплины
--
педагогические технологии
--
саморегуляция
--
учебная деятельность
--
проефессиональное развитие студентов
--
інженери-педагогі
--
инженеры-педагоги
Анотація:
Описано механізми формування адекватного самоконтролю і самооцінки майбутніх
інженерів
-
педагогів
у процесі вивчення педагогічних дисциплін.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Знайти схожі
>
3.
Бєлікова, Вікторія Вікторівна
(кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики професійного навчання; Українська інженерно-педагогічна академія; м. Харків).
Модель формування цілісної контрольної діяльності у майбутніх
інженерів
-
педагогів
при методичній підготовці у ВНЗ [Текст] / В. В. Бєлікова> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 78-86. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584р3
Рубрики:
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
методическая подготовка инженеров-педагогов
--
методична
підготовка
інженерів
-
педагогів
--
система контролю навчальної діяльності
--
цілісна контрольна діяльність викладачів
--
система контроля учебной деятельности
--
целостная контрольная деятельность преподавателей
--
подготовка инженеров-педагогов
--
підготовка
інженерів
-
педагогів
--
контроль знаний
--
контроль знань
--
технічні дисципліни
--
технические дисциплины
--
будущие инженеры-педагоги
--
майбутні інженери-педагогі
Анотація:
Теоретично обґрунтовано багатовекторну чотирирівневу модель формування цілісної контрольної діяльності у студентів інженерно-педегогічних спеціальностей при методичній підготовці у ВНЗ на основі розробленої комплексної структури цього виду професійної діяльності викладача технічних дисциплін у ПТНЗ.
Утримувачі документа:
УІПА
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)