Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка інженерів-педагогів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Коваленко, Олена Едуардівна (доктор педагогічних наук; професор; ректор Української інженерно-педагогічної академії).
    Підготовка інженерів-педагогів магістерських програм - якою їй бути? / О. Е. Коваленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Подготовка инженеров-педагогов
   Підготовка інженерів-педагогів

Кл.слова (ненормовані):
магістерські програми -- підготовка інженерів-педагогів -- психолого-педагогічна підготовка інженерів-педагогів -- інженерно-фахова підготовка інженерів-педагогів -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- особистісно-орієнтований підхід -- магистерские программы -- подготовка инженеров-педагогов -- психолого-педагогическая подготовка -- инженерно-профессиональная подготовка
Анотація: Обгрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки інженерів-педагогів магістерських програм, визначено методологічні основи дослідження, розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

2.


    Агапова, Марина Олексіївна.
    Самоконтроль і самооцінка як складники навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / М. О. Агапова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.40 + 88.37
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Психология личности

   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
підготовка інженерів-педагогів -- самоконтроль -- самооцінка -- педагогічні дисципліни -- педагогічні технології -- саморегуляція -- навчальна діяльність -- професійний розвиток студентів -- подготовка инженеров-педагогв -- самооценка -- педагогические дисциплины -- педагогические технологии -- саморегуляция -- учебная деятельность -- проефессиональное развитие студентов -- інженери-педагогі -- инженеры-педагоги
Анотація: Описано механізми формування адекватного самоконтролю і самооцінки майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

3.


    Бєлікова, Вікторія Вікторівна (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики професійного навчання; Українська інженерно-педагогічна академія; м. Харків).
    Модель формування цілісної контрольної діяльності у майбутніх інженерів-педагогів при методичній підготовці у ВНЗ [Текст] / В. В. Бєлікова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 78-86. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
методическая подготовка инженеров-педагогов -- методична підготовка інженерів-педагогів -- система контролю навчальної діяльності -- цілісна контрольна діяльність викладачів -- система контроля учебной деятельности -- целостная контрольная деятельность преподавателей -- подготовка инженеров-педагогов -- підготовка інженерів-педагогів -- контроль знаний -- контроль знань -- технічні дисципліни -- технические дисциплины -- будущие инженеры-педагоги -- майбутні інженери-педагогі
Анотація: Теоретично обґрунтовано багатовекторну чотирирівневу модель формування цілісної контрольної діяльності у студентів інженерно-педегогічних спеціальностей при методичній підготовці у ВНЗ на основі розробленої комплексної структури цього виду професійної діяльності викладача технічних дисциплін у ПТНЗ.

Утримувачі документа:
УІПА

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)