Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=результативність навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Полонська, Т. К.
    Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.109-110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- загальноосвітні школи -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- общеобразовательные школы -- профильное обучение -- профільне навчання -- процес навчання -- процесс обучения -- результативність навчання -- результативность обучения -- старша школа -- старшая школа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проблему допрофільного навчання іноземній мові розглянуто у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці. Використання зарубіжного досвіду різних країн має позитивний вплив на введення допрофільної підготовки і на результативність профільного навчання в старших класах. Щодо введення допрофільної підготовки з іноземної мови у вітчизняних школах, то за часом воно збігається з організацією такої підготовки з інших навчальних предметів. Варто зауважити, що деяку роботу з допрофільного навчання іноземної мови окремі вітчизняні ЗНЗ почали проводити самостійно на основі рекомендацій російських учених і практичного досвіду вчителів іноземних мов задовго до введення допрофільної підготовки МОН України.


Знайти схожі

2.


    Товажнянський, Леонід Леонідович (доктор технічних наук; професор; ректор Національного технічного університету "ХПИ"; Заслужений діяч науки і техніки України; лауреат Державної премії України; Почесний академік НАПН України).
    Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут" / Л. Л. Товажнянський // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 93-99. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Инновационные технологии в обучении
   Інноваційні технології в навчанні

Кл.слова (ненормовані):
сучасні освітні технології -- самосвідомість -- саморозвиток особистості -- школи-семінари -- результативність навчання -- сучасна освіта -- якість освіти -- професійна компетентність викладача -- современные образовательные технологии -- самосознание -- саморазвитие личности -- школы-семинары -- результативность обучения -- современное образование -- качество образования -- профессиональная компетентность преподавателя
Анотація: Зазначено, що сучасна освіта повинна бути спрямована, перш за все на розвиток особистості людини, розкриття її можливостей, талантів, становлення самосвідомості, самореалізацію.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)