Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламные мероприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Самчинська, Ярослава Борисывна (кандидат економічних наук; доцент кафелри інформаційних наук і прикладного програмування Херсонського державного університету; м.Херсон).
    Особливості просування педагогічного програмного забезпечення на ринку України / Я. Б. Самчинська, М. О. Вінник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 534-540 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- информационные образовательные технологии -- інформаційні освітні технології -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- национальное законодательство -- національне законодавство -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- педагогическое программное обеспечение -- педагогічне програмне забезпечення -- предприятия-разработчики -- підприємства-розробники -- программные продукты -- програмні продукти -- рекламные мероприятия -- рекламні заходи -- рыночно продвижение -- ринкове просування -- специализированное ПО -- спеціалізоване ПЗ
Анотація: Розглянуто особливості й законодавчі вимоги до просування педагогічного програмного забезпечення, а також сучасний стан ринку цих продуктів в Україні; основні чинники, що впливають на його розвиток; причини, які зумовлюють використання системи маркетингу розробниками програмного забезпечення; маркетингові й рекламні заходи, що сприятимуть оптимізації маркетингових комунікацій підприємств-розробників педагогічного програмного забезпечення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вінник, Максим Олександрович (завидувач кафедри економічних контрактів і зовнішніх зв'язків Херсонського державного університету; м.Херсон); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеINTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

2.


    Мадіяваті, Путу Ніна (викладач програм управління Телекомунікаційного унірверситету; м.Бандунг; Індонезія).
    Відомі люди в реклами та халяльна сертифікація як фактори впливу на зацікавленість споживачів [Текст] / П. Н. Мадіяваті, М. А. Реман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 109-116 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5ІНЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

   Индонезия
    Індонезія

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- звездные личности -- зіркові особи -- известные люди -- відомі люди -- общество потребителей -- суспільство споживачів -- потребительские мотивации -- спорживчі мотивації -- мотивації споживачів -- мотивации потребителей -- публичная поддержка товара знаменитостью -- публічна підтримка товару знаменитістю -- рекламные мероприятия -- рекламні заходи -- рекомендательность -- рекомендаційність -- религиозность -- релігійність -- торговая реклама -- торговельна реклама -- халяльные сертификаты -- халяльні сертифікати
Анотація: За допомогою пат-аналізу досліджено вплив залучення відомих людей до реклами, а також халяльної сертифікації продукції на зацікавленість споживачів та їх намір зробити покупку. Фактор «зірки», за результатами аналізу, виявився набагато бльш суттєвим, що доводить важливість рекомендації відомої людини для суспільства споживачів. Однак і халяльна сертифікація є важливим фактором, особливо на стадії прийняття остаточного рішення про покупку, що пов'язано зі значною релігійністю суспільства в Індонезії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Прадана, Махір (викладач факультету бізнесу та комунікацій Телекомунікаційного унірверситету; м.Бандунг; Індонезія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)