Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринки споживчих товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Интернет вещей - революция, которая происходит прямо сейчас [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 58-60 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
интернет вещей -- інтернет речей -- Интернет маркетинг -- Інтернет маркетинг -- рынки потребительских товаров -- ринки споживчих товарів -- споживчі товари -- потребительские товары -- компанії -- компании -- розумний дім -- умный дом
Анотація: Рассмотрено результаты внедрения технологии Интернет вещей в повседневную жизнь на примере южнокорейской компании Samsung.


Дод.точки доступу:
Samsung, компания \о ней\

Знайти схожі

2.


    Попадинець, Назар Миколайович (кандидат економічних наук; науковий співробітник відділу регіональної економічної політики ).
    Регіональний ринок споживчих товарів: сутність і засадничі положення функціонування [Текст] / Н. М. Попадинець // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: с. 21-22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
регіональні ринки споживчих товарів -- споживчі ринки -- ринки споживчих товарів -- рынки потребительских товаров -- региональные рынки потребительских товаров -- потребительские рынки
Анотація: Досліджено відмінності між поняттями «споживчий ринок» і «ринок споживчих товарів». Встановлена суть поняття «регіональний ринок споживчих товарів». Визначено, що функціонування та розвиток регіонального ринку споживчих товарів має спиратися на певну систему завдань, функцій і методологічних принципів, що відображають основні його закономірності. З’ясовано, що метою функціонування ринку споживчих товарів є задоволення потреб різних соціальних верств населення необхідними товарами споживання відповідно до їх купівельної спроможності. Узагальнено основні характеристики регіонального ринку споживчих товарів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)