Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ринки споживчих товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Интернет вещей -
революция, которая происходит прямо сейчас [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 6
. - С. 58-60 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Кл.слова (ненормовані):
интернет вещей
--
інтернет речей
--
Интернет маркетинг
--
Інтернет маркетинг
--
рынки потребительских товаров
--
ринки
споживчих
товарів
--
споживчі товари
--
потребительские товары
--
компанії
--
компании
--
розумний дім
--
умный дом
Анотація:
Рассмотрено результаты внедрения технологии Интернет вещей в повседневную жизнь на примере южнокорейской компании Samsung.
Дод.точки доступу:
Samsung, компания \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Попадинець, Назар Миколайович
(кандидат економічних наук; науковий співробітник відділу регіональної економічної політики ).
Регіональний ринок
споживчих
товарів
: сутність і засадничі положення функціонування [Текст] / Н. М. Попадинець> // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. -
№ 1
. - С. 17-22. - Бібліогр.: с. 21-22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
339.13
Рубрики:
Економіка
Економіка торгівлі
Экономика
Экономика торговли
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
регіональні
ринки
споживчих
товарів
--
споживчі
ринки
--
ринки
споживчих
товарів
--
рынки потребительских товаров
--
региональные рынки потребительских товаров
--
потребительские рынки
Анотація:
Досліджено відмінності між поняттями «споживчий ринок» і «ринок
споживчих
товарів
». Встановлена суть поняття «регіональний ринок
споживчих
товарів
». Визначено, що функціонування та розвиток регіонального ринку
споживчих
товарів
має спиратися на певну систему завдань, функцій і методологічних принципів, що відображають основні його закономірності. З’ясовано, що метою функціонування ринку
споживчих
товарів
є задоволення потреб різних соціальних верств населення необхідними товарами споживання відповідно до їх купівельної спроможності. Узагальнено основні характеристики регіонального ринку
споживчих
товарів
.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)