Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкові переваги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   65.298(4УКР)-5
   Ф 24


    Фарафонова, Наталія Валеріївна (завідувач кафедри фінансів Житомирської філії Київського інституту бізнесу та технологій; м.Житомир; Україна; кандидат економічних наук).
    Основні чинники впливу на конкурентоспроможність підприємств в умовах глобалізації / Н. В. Фарафонова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 219-225 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.298(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Внешнеэкономическая деятельность предприятий

   Зовнішньоекономічна діяльність підприємств

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВЭД -- ЗЕД -- глобализация -- глобалізація -- инвестиции -- інвестиції -- инновации -- інновації -- информационные технологии -- інформаційні технології -- квалификация персонала -- кваліфікація персоналу -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- основные средства -- основні засоби -- рыночные преимущества -- ринкові переваги -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- экспорт-импорт продукции -- експорт-імпорт продукції
Анотація: Проаналізовано чинники, що впливають на конкурентоспроможність підприємств в умовах глобалізації ринкової економіки. З'ясовано, що на конкурентні переваги суб'єкта господарювання як на національному, так і на світовому ринках впливає рівень їх забезпечення основними засобами виробництва, сформованими на інноваційній основі, рівень кваліфікації персоналу, інформаційні технології, обсяги експорту продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Онищук, Н. В. (здобувач Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Співпраця туристичних підприємств на основі формування та класифікації туристичних центрів [Текст] / Н. В. Онищук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 6. - С. 167-170 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
видовое классифицирование -- видове класифікування -- регіональна економіка -- региональная экономика -- отраслевое сотрудничество -- галузеве срівробітництво -- рыночные примущества -- ринкові переваги -- сервисная специализация -- сервісна спеціалізація -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- туристические регионы -- туристичні регіони -- туристические центры -- туристичні центри -- формирующие факторы -- формуючі чинники -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичні центри регіонів -- туристические центры регионов
Анотація: Досліджено роль туристичних центрів (ТЦ) у соціально-економічному розвитку регіонів, теоретично обгрунтовано вибір критеріїв їх класифікації на основі дослідження видів, їх елементного складу, ресурсів і ступеня освоєння. Запропоновано узагальнену систему чинників розвитку ТЦ та спеціалізації туристичних підприємств України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Гасько, А. М. (аспіроант Класичного приватного університету; м.Запоріжжя; Україна).
    Управління структурним підходом до розробки інновацій на підприємств / А. М. Гасько // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 10. - С. 89-93 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Методология стратегического управления

   Методологія стратегічного управління

Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- инновации -- інновації -- организационные структуры инновационной деятельности -- організаційні структури інноваційної діяльності -- организационные формы -- організаційні форми -- рыночные преимущества -- ринкові переваги -- структурные подходы -- структурні підходи -- інноваційна активність підприємсттв -- инновационная активность предприятий
Анотація: Досліджено види інноваційних структур, послідовність здійснення процесу формування інноваційної стратегії розвитку підприємств. Визначено організаційні структури інноваційної діяльності підприємств. Встановлено основні характерні особливості формування організаційної структури при здійсненні інноваційної діяльності підприємства на ринку. Запропоновано структурний підхід до розробки інновацій та інноваційної структури зростання діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Шевчук, О. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансового аналізу і контролю Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Діалектика формування імперативів розвитку підприємств [Текст] / О. А. Шевчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 189-193. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономические стратификационные системы -- зовнішньоекономічні стратифікаційні системи -- внутрирыночное лидерство -- внутрішньоринкове лідерство -- философия управления -- філософія управління -- диалектические взаимосвязи -- діалектичні взаємозв'язки -- императивы развития -- імперативи розвитку -- рыночные преимущества -- ринкові переваги -- розвиток підприємств -- развитие предприятий -- стратификация -- стратифікація -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономика знаний -- економіка знань
Анотація: Розглянуто проблеми формування престижу та влади підприємства на ринку шляхом досягнення лідерства у зовнішньоекономічній стратифікаційній системі. Виділено когнітивний контекст успіху підприємства на ринку, на основі чого зроблено висновок, що успіх вітчизняних товаровиробників на ринку визначається нелінійною комбінацією інтелектуальних та інформаційних ресурсів, що забезпечуються людським капіталом підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кант, Иммануил (немецкий философ ; 1724-1804) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Чукаєва, І. К. (доктор економічних наук; голов. наук. співробітник; Інститут економіки та прогнозування НАН України).
    Можливі шляхи розвитку українського нафтового сервісу [Текст] / І. К. Чукаєва // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 73-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Трубопроводный транспорт

   Трубопровідний транспорт

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
барьеры входа -- бар'єри входу -- бизнес- риски -- бізнес-ризики -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- нафтопереробні підприємства -- нефтеперерабатывающие предприятия -- нефть -- нафта -- нефтесервисные компании -- нафтосервісні компанії -- развитие -- галузевий розвиток -- рыночные преимущества -- ринкові переваги -- сфера услуг -- сфера послуг -- экономика услуг -- економіка послуг
Анотація: Розглянуто можливості розвитку нафтосервісних компаній в Україні. Визначено основні переваги і слабкі сторони різних груп компаній сервісного сектору. Проаналізовано ризики щодо результатів діяльності іноземних сервісних компаній та бар'єри входу на ринок нафтосервісних послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

6.


    Андадарі, Рус Кітієз (PhD (бізнес-менеджмент); викладач кафедри економіки підприємництва Християнського університету Сатая Вакайя; м.Салатіга; Індонезія).
    Чи зможе малий та середній бізнес Індонезії конкурувати в межах економічного співробітництва АСЕАН [Текст] / Р. К. Андадарі, М.П. ван Дійк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 109-118 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.292(5ІНЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

   Индонезия
    Індонезія

    Центральная Ява

    Центральна Ява

Кл.слова (ненормовані):
готовность бизнеса -- готовність бізнеса -- либерализация торговли -- лібералізація торгівлі -- малый бизнес -- малые предприятия -- малі підприємства -- международная конкурентоспособность -- міжнародна конкурентоспроможність -- международное экономическое сотрудничество -- міжнародне економічне співробітництво -- неопределенная конкурентная среда -- невизначене конкурентне середовище -- оценочные алгоритмы -- оціночні алгоритми -- предпринимательство -- підприємництво -- рыночные преимущества -- ринкові переваги -- системные аналитические стратегии -- системні аналітичні стратегії -- средний бизнес -- середній бізнес -- средние предприятия -- середні підприємства -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Досліджено готовність малого та середнього бізнесу Індонезії використовувати переваги від створення Економічного співтовариства АСЕАН. Дослідження, проведене в регіоні Центральна Ява, доводить, що МСБ Індонезії в цілому не є готовим до нової спільноти через низку внутрішніх та зовнішніх недоліків. Продемонстровано необхідність розробки системної стратегії, яка б врахувала всі описані слабкі місця.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Дійк , Майне Пітер ван (PhD; викладач Інституту соціальних досліджень економічного факультету унверситету Еразма; м.Ротердам; Нідерланди); Ассоциация стран Юго-Восточной Азии \о нем\Экономическое сообщество стран АСЕАН, международная организация \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)