Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=саморазвитие личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Бех, І. Д.
    Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 5-16. - Бібліографія : С.16 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
емоційні переживання -- консолидирующая функция -- консолідуюча функція -- личность -- особистість -- породжувальна функція -- порождающая функция -- психологическая рефлексия -- психология личности -- психологічна рефлексія -- психологія особистості -- развитие личности -- рефлексия -- рефлексія -- розвиток особистості -- самозахисна функція -- самозащитная функция -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- самостверджувальна функція -- самоутверждающая функция -- функция душевного умиротворения -- функция самоценности -- функція душевного умиротворення -- функція самоцінності -- эмоциональные переживания -- Я-концепция -- Я-концепція
Анотація: В статті розкрито природу людського Я в контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначено роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових Я, проаналізовано основні функції рефлексії. На основі проведеного аналізу змістовно-цільової своєрідності та сутнісних характеристик особистісної рефлесії розкрито основні її функції: породжувальна функція рефлексії, акмецентрована функція рефлексії, самозахисна функція рефлексії, функція самоцінності, консолідуюча функція рефлексії, функція душевного умиротворення.


Знайти схожі

2.


    Шевченко, Н. В. (кандидат социологических наук; доцент Национального фармацевтического университета).
    Самоменеджмент как технология профессионального саморазвития выпускника вуза / Н. В. Шевченко // Грані. - 2012. - № 4. - С. 115-118. - Бібліографія : С.118 : 8 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
випускники вузів -- выпускники вузов -- кар'єра -- карьера профессиональная -- карьерный успех -- конкурентоспроможність випускників -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- професійний саморозвиток -- профессиональное саморазвитие -- самоменеджмент -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- социология высшей школы -- социология образования -- социология профессий -- соціологія вищої школи -- соціологія освіти -- соціологія професій
Анотація: Анализируется самоменеджмент как фундамент современной образовательной парадигмы. Установлено, что самоменеджмент является основным инструментом для профессионального развития, карьерного роста, самореализации личности в процессе деятельности .


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліографія : С.37 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- духовний саморозвиток -- духовні цінності -- духовное развитие -- духовное саморазвитие -- духовные ценности -- емоційні задатки -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- психология личности -- психологія особистості -- рефлексия -- рефлексія -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- эмоциональные задатки -- Я-духовне -- Я-духовное
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Знайти схожі

4.


    Приходченко, К. І. (доктор педагогічних наук; професор; заслужений учитель України, Донецький національний технічний університет).
    Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- гуманістична педагогіка -- принципи виховання -- розвиток особистості -- соціалізація особистості -- творчий потенціал особистості -- саморозвиток особистості -- самовдосконалення особистості -- самореалізація особистості -- гуманистическое воспитание -- гуманистическая педагогика -- принципы воспитания -- развитие личности -- социализация личности -- творческий потенциал личности -- саморазвитие личности -- самоусовершенствование личности -- самореализация личности -- виховний процес -- воспитательный процесс -- процес виховання -- процесс воспитания -- структура виховного процесу -- структура воспитательного процесса
Анотація: Порушуєтся проблема соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.


Знайти схожі

5.


    Михайлишин, Г. Й. (кандидат педагогічних наук; доцент Прикарпатського наіонального університету імені Василя Стефаника).
    Актуальні проблеми створення сучасної моделі інноваційної освіти в Україні / Г. Й. Михайлишин // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 51-55. - Література : С. 55 : 12 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
инновационное образование -- инновационные процессы -- инновационные процессы в Украине -- інноваційна освіта -- інноваційні процеси -- інноваційні процеси в Україні -- модернизация образования -- модернизация общества -- модернізація освіти -- модернізація суспільства -- образование Украины -- освіта України -- саморазвитие -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- современное образование -- сучасна освіта -- творческие способности -- творчі здібності -- философия образования -- философские проблемы образования -- філософія освіти -- філософські проблеми освіти
Анотація: Будь-який інноваційний процес вимагає володіння інформаційними ресурсами і комунікаційними технологіями. Проблема полягає не в тому, щоб оволодіти деяким набором технологій, а в тому, щоб побудувати ефективну систему їх використання відповідно до стратегії і тактики розвитку. Інноваційна освіта є моделлю освіти, орієнтованою на максимальний розвиток творчих здібностей особистостей, на створення потужної мотивації саморозвитку індивіда на основі свідомо обраної "освітньої траєкторії" та сфери професійної діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Шиловська, О. М. (кандидат психологічних наук; практичний психолог школи № 312; старший науковий співробітник Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України).
    Авторська програма особистісного розвитку дитини молодшого шкільного віку "У злагоді із собою та усім світом" / О. М. Шиловська // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 61-79. - (Психологія виховання). - Бібліогр. наприкінці ст., 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Педагогическая психология

Кл.слова (ненормовані):
діти молодшого шкільного віку -- дети младшего школьного возраста -- саморозкриття дитини -- самораскрытие ребенка -- самовизначення дитини -- самоопределение ребенка -- самопізнання дитини -- самопознание ребенка -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- формування позитивної самооцінки -- формирование положительной самооценки -- розвиток комунікативних навичок -- развитие коммуникативных навыков -- тренинговые программы -- тренінгові програми
Анотація: Пропонується тренінгова програма особистісного розвитку дитини молодшого шкільного віку.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

7.


    Товажнянський, Леонід Леонідович (доктор технічних наук; професор; ректор Національного технічного університету "ХПИ"; Заслужений діяч науки і техніки України; лауреат Державної премії України; Почесний академік НАПН України).
    Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут" / Л. Л. Товажнянський // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 93-99. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Инновационные технологии в обучении
   Інноваційні технології в навчанні

Кл.слова (ненормовані):
сучасні освітні технології -- самосвідомість -- саморозвиток особистості -- школи-семінари -- результативність навчання -- сучасна освіта -- якість освіти -- професійна компетентність викладача -- современные образовательные технологии -- самосознание -- саморазвитие личности -- школы-семинары -- результативность обучения -- современное образование -- качество образования -- профессиональная компетентность преподавателя
Анотація: Зазначено, що сучасна освіта повинна бути спрямована, перш за все на розвиток особистості людини, розкриття її можливостей, талантів, становлення самосвідомості, самореалізацію.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\

Знайти схожі

8.


    Чернишова, Євгенія (перший проректор Університету менеджменту освіти НАПН України; доктор педагогічних наук; професор кафедри економіки та управління персоналом).
    Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 8. - С. 78-88 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- самоменеджмент -- тріумф особистості -- триумф личности -- соціальний капітал -- социальный капитал -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- теорії особистості -- теории личности -- ідентичність особистості -- идентичность личности -- соціальна діяльність особистості -- социальная деятельность личности -- комунікативна практика -- коммуникативная практика -- управлінські процеси -- управленческие процессы -- самооцінка особистості -- самооценка личности -- філософія освіти -- философия образования
Анотація: Розглядається один із напрямів досягнення суспільного визнання результативності діяльності людини, її значущості у накопиченні соціального капіталу шляхом розроблення концептуальних положень досягнення "тріумфу особистості" з акцентом на функціонування системи вищої освіти. Здійснено термінологічний аналіз змістовно значущих понять.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Овчаренко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософсько-освітній вимір виховного потенціалу феноменів самоактуалізації та самореалізації особистості / Н. В. Овчаренко // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 48-52. - Бібліографія : С.52 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховний потенціал -- воспитательная деятельность -- воспитательный потенциал -- девиация -- девіація -- личность -- особистість -- самоактуализация личности -- самоактуалізація особистості -- самовиховання особистості -- самовоспитание личности -- саморазвитие личности -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- саморозвиток особистості -- философия образования -- философско-образовательное измерение -- філософія освіти -- філософсько-освітній вимір -- ценности -- цінності
Анотація: Самовиховання та процеси самоактуалізації і самореалізації виступають як взаємообумовлені складові саморозвиваючого навчання. Самовиховання є важливим механізмом поєднання спрямованості освітнього процесу як на пізнавальні потреби, так і на потреби са морозвитку особистості. Концепт самовиховання посилює синергетичний методологічний потенціал понять самоактуалізації та самореалізації. У контексті синергетичної методології важливим аспектом використання концептів самоактуалізації та самореалізації у процесі цілепокладання виховної діяльності постсучасного зразка є зміни в розумінні девіацій та їх зв'язку з процесом саморозвитку особистості. Самореалізація та самоактуалізація позитивно-девіантної особистості представляється як якісно нове соціаль не та освітнє явище.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Овчаренко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Самореалізація особистості у професійній освіті: філософський аспект проблеми / Н. В. Овчаренко // Грані. - 2015. - № 3. - С. 131-134. - Бібліографія : С.134 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
образовательные технологии -- освітні технології -- професійна освіта -- профессиональное образование -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие личности -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- саморозвиток особистості -- философия образования -- философский аспект -- философско-образовательный анализ -- філософія освіти -- філософський аспект -- філософсько-освітній аналіз
Анотація: Освітня технологія самореалізації майбутнього фахівця забезпечує гарантований результат професійного та особистісного саморозвитку з урахуванням специфіки кожного етапу професійного становлення особистості. Особливо важливим внеском концепту самореалі зації у філософсько-освітню методологію обгрунтування цілей постнекласичної освіти є його зорієнтованість на суб'єктну активність учасників освітнього процесу, і відповідна орієнтація особистості засобами освітньої діяльності забезпечує не лише своєрі дну автономію індивіда від несприятливих соціальних впливів, а й системні зміни на краще у самому соціумі. Взаємопереплетення освіти та соціальних форм життєдіяльності, особистісних освітніх траєкторій і форм саморозвитку є основою філософсько-освітнь ого аналізу поняття самореалізації особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\23.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)