Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=саморазвитие личности<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-14
>
1.
Бех, І. Д.
Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 5-16. - Бібліографія : С.16 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
емоційні переживання
--
консолидирующая функция
--
консолідуюча функція
--
личность
--
особистість
--
породжувальна функція
--
порождающая функция
--
психологическая рефлексия
--
психология
личности
--
психологічна рефлексія
--
психологія особистості
--
развитие
личности
--
рефлексия
--
рефлексія
--
розвиток особистості
--
самозахисна функція
--
самозащитная функция
--
саморазвитие
личности
--
саморозвиток особистості
--
самостверджувальна функція
--
самоутверждающая функция
--
функция душевного умиротворения
--
функция самоценности
--
функція душевного умиротворення
--
функція самоцінності
--
эмоциональные переживания
--
Я-концепция
--
Я-концепція
Анотація:
В статті розкрито природу людського Я в контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначено роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових Я, проаналізовано основні функції рефлексії. На основі проведеного аналізу змістовно-цільової своєрідності та сутнісних характеристик особистісної рефлесії розкрито основні її функції: породжувальна функція рефлексії, акмецентрована функція рефлексії, самозахисна функція рефлексії, функція самоцінності, консолідуюча функція рефлексії, функція душевного умиротворення.
Знайти схожі
>
2.
Шевченко, Н. В.
(кандидат социологических наук; доцент Национального фармацевтического университета).
Самоменеджмент как технология профессионального саморазвития выпускника вуза / Н. В. Шевченко> // Грані. - 2012. -
№ 4
. - С. 115-118. - Бібліографія : С.118 : 8 назв
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
випускники вузів
--
выпускники вузов
--
кар'єра
--
карьера профессиональная
--
карьерный успех
--
конкурентоспроможність випускників
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
професійний саморозвиток
--
профессиональное
саморазвитие
--
самоменеджмент
--
саморазвитие
личности
--
саморозвиток особистості
--
социология высшей школы
--
социология образования
--
социология профессий
--
соціологія вищої школи
--
соціологія освіти
--
соціологія професій
Анотація:
Анализируется самоменеджмент как фундамент современной образовательной парадигмы. Установлено, что самоменеджмент является основным инструментом для профессионального развития, карьерного роста, самореализации
личности
в процессе деятельности .
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Бех, І. Д.
Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 30-37. - Бібліографія : С.37 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток
--
духовний саморозвиток
--
духовні цінності
--
духовное развитие
--
духовное
саморазвитие
--
духовные ценности
--
емоційні задатки
--
личностное развитие
--
особистісний розвиток
--
психология
личности
--
психологія особистості
--
рефлексия
--
рефлексія
--
саморазвитие
личности
--
саморозвиток особистості
--
эмоциональные задатки
--
Я-духовне
--
Я-духовное
Анотація:
Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Знайти схожі
>
4.
Приходченко, К. І.
(доктор педагогічних наук; професор; заслужений учитель України, Донецький національний технічний університет).
Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 1
. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
^a371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання
--
гуманістична педагогіка
--
принципи виховання
--
розвиток особистості
--
соціалізація особистості
--
творчий потенціал особистості
--
саморозвиток особистості
--
самовдосконалення особистості
--
самореалізація особистості
--
гуманистическое воспитание
--
гуманистическая педагогика
--
принципы воспитания
--
развитие
личности
--
социализация
личности
--
творческий потенциал
личности
--
саморазвитие
личности
--
самоусовершенствование
личности
--
самореализация
личности
--
виховний процес
--
воспитательный процесс
--
процес виховання
--
процесс воспитания
--
структура виховного процесу
--
структура воспитательного процесса
Анотація:
Порушуєтся проблема соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.
Знайти схожі
>
5.
Михайлишин, Г. Й.
(кандидат педагогічних наук; доцент Прикарпатського наіонального університету імені Василя Стефаника).
Актуальні проблеми створення сучасної моделі інноваційної освіти в Україні / Г. Й. Михайлишин> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 9
. - С. 51-55. - Література : С. 55 : 12 назв
УДК
^A37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
инновационное образование
--
инновационные процессы
--
инновационные процессы в Украине
--
інноваційна освіта
--
інноваційні процеси
--
інноваційні процеси в Україні
--
модернизация образования
--
модернизация общества
--
модернізація освіти
--
модернізація суспільства
--
образование Украины
--
освіта України
--
саморазвитие
--
саморазвитие
личности
--
саморозвиток особистості
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
творческие способности
--
творчі здібності
--
философия образования
--
философские проблемы образования
--
філософія освіти
--
філософські проблеми освіти
Анотація:
Будь-який інноваційний процес вимагає володіння інформаційними ресурсами і комунікаційними технологіями. Проблема полягає не в тому, щоб оволодіти деяким набором технологій, а в тому, щоб побудувати ефективну систему їх використання відповідно до стратегії і тактики розвитку. Інноваційна освіта є моделлю освіти, орієнтованою на максимальний розвиток творчих здібностей особистостей, на створення потужної мотивації саморозвитку індивіда на основі свідомо обраної "освітньої траєкторії" та сфери професійної діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу:
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Шиловська, О. М.
(кандидат психологічних наук; практичний психолог школи № 312; старший науковий співробітник Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України).
Авторська програма особистісного розвитку дитини молодшого шкільного віку "У злагоді із собою та усім світом" / О. М. Шиловська> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 61-79. - (Психологія виховання). - Бібліогр. наприкінці ст., 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ДРНТІ
15.81.21
УДК
159.99
Рубрики:
Педагогічна психологія
Педагогическая психология
Кл.слова (ненормовані):
діти молодшого шкільного віку
--
дети младшего школьного возраста
--
саморозкриття дитини
--
самораскрытие ребенка
--
самовизначення дитини
--
самоопределение ребенка
--
самопізнання дитини
--
самопознание ребенка
--
саморозвиток особистості
--
саморазвитие
личности
--
формування позитивної самооцінки
--
формирование положительной самооценки
--
розвиток комунікативних навичок
--
развитие коммуникативных навыков
--
тренинговые программы
--
тренінгові програми
Анотація:
Пропонується тренінгова програма особистісного розвитку дитини молодшого шкільного віку.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
7.
Товажнянський, Леонід Леонідович
(доктор технічних наук; професор; ректор Національного технічного університету "ХПИ"; Заслужений діяч науки і техніки України; лауреат Державної премії України; Почесний академік НАПН України).
Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут" / Л. Л. Товажнянський> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 93-99. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.580.25
Рубрики:
Инновационные технологии в обучении
Інноваційні технології в навчанні
Кл.слова (ненормовані):
сучасні освітні технології
--
самосвідомість
--
саморозвиток особистості
--
школи-семінари
--
результативність навчання
--
сучасна освіта
--
якість освіти
--
професійна компетентність викладача
--
современные образовательные технологии
--
самосознание
--
саморазвитие
личности
--
школы-семинары
--
результативность обучения
--
современное образование
--
качество образования
--
профессиональная компетентность преподавателя
Анотація:
Зазначено, що сучасна освіта повинна бути спрямована, перш за все на розвиток особистості людини, розкриття її можливостей, талантів, становлення самосвідомості, самореалізацію.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Чернишова, Євгенія
(перший проректор Університету менеджменту освіти НАПН України; доктор педагогічних наук; професор кафедри економіки та управління персоналом).
Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. -
№ 8
. - С. 78-88 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
людиноцентризм
--
человекоцентризм
--
самоменеджмент
--
тріумф особистості
--
триумф
личности
--
соціальний капітал
--
социальный капитал
--
саморозвиток особистості
--
саморазвитие
личности
--
теорії особистості
--
теории
личности
--
ідентичність особистості
--
идентичность
личности
--
соціальна діяльність особистості
--
социальная деятельность
личности
--
комунікативна практика
--
коммуникативная практика
--
управлінські процеси
--
управленческие процессы
--
самооцінка особистості
--
самооценка
личности
--
філософія освіти
--
философия образования
Анотація:
Розглядається один із напрямів досягнення суспільного визнання результативності діяльності людини, її значущості у накопиченні соціального капіталу шляхом розроблення концептуальних положень досягнення "тріумфу особистості" з акцентом на функціонування системи вищої освіти. Здійснено термінологічний аналіз змістовно значущих понять.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Овчаренко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Філософсько-освітній вимір виховного потенціалу феноменів самоактуалізації та самореалізації особистості / Н. В. Овчаренко> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 48-52. - Бібліографія : С.52 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність
--
виховний потенціал
--
воспитательная деятельность
--
воспитательный потенциал
--
девиация
--
девіація
--
личность
--
особистість
--
самоактуализация
личности
--
самоактуалізація особистості
--
самовиховання особистості
--
самовоспитание
личности
--
саморазвитие
личности
--
самореализация
личности
--
самореалізація особистості
--
саморозвиток особистості
--
философия образования
--
философско-образовательное измерение
--
філософія освіти
--
філософсько-освітній вимір
--
ценности
--
цінності
Анотація:
Самовиховання та процеси самоактуалізації і самореалізації виступають як взаємообумовлені складові саморозвиваючого навчання. Самовиховання є важливим механізмом поєднання спрямованості освітнього процесу як на пізнавальні потреби, так і на потреби са морозвитку особистості. Концепт самовиховання посилює синергетичний методологічний потенціал понять самоактуалізації та самореалізації. У контексті синергетичної методології важливим аспектом використання концептів самоактуалізації та самореалізації у процесі цілепокладання виховної діяльності постсучасного зразка є зміни в розумінні девіацій та їх зв'язку з процесом саморозвитку особистості. Самореалізація та самоактуалізація позитивно-девіантної особистості представляється як якісно нове соціаль не та освітнє явище.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Овчаренко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Самореалізація особистості у професійній освіті: філософський аспект проблеми / Н. В. Овчаренко> // Грані. - 2015. -
№ 3
. - С. 131-134. - Бібліографія : С.134 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
образовательные технологии
--
освітні технології
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
развитие
личности
--
розвиток особистості
--
саморазвитие
личности
--
самореализация
личности
--
самореалізація особистості
--
саморозвиток особистості
--
философия образования
--
философский аспект
--
философско-образовательный анализ
--
філософія освіти
--
філософський аспект
--
філософсько-освітній аналіз
Анотація:
Освітня технологія самореалізації майбутнього фахівця забезпечує гарантований результат професійного та особистісного саморозвитку з урахуванням специфіки кожного етапу професійного становлення особистості. Особливо важливим внеском концепту самореалі зації у філософсько-освітню методологію обгрунтування цілей постнекласичної освіти є його зорієнтованість на суб'єктну активність учасників освітнього процесу, і відповідна орієнтація особистості засобами освітньої діяльності забезпечує не лише своєрі дну автономію індивіда від несприятливих соціальних впливів, а й системні зміни на краще у самому соціумі. Взаємопереплетення освіти та соціальних форм життєдіяльності, особистісних освітніх траєкторій і форм саморозвитку є основою філософсько-освітнь ого аналізу поняття самореалізації особистості.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\23.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-14
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)