Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самореализация личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Андріяко, Тетяна (аспірант кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва).
    Конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості / Т. Андріяко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 64-67. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна культура -- акмеологическая культура -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- самовдосконалення особистості -- самоусовершенствование личности -- конкурентоспроможність випускників -- конкурентоспособность выпускников -- теорія людського капіталу -- теория человеческого капитала -- людський капітал -- человеческий капитал
Анотація: На основі аналізу економічних, психологічних, педагогічних підходів сформульовано поняття конкурентоспроможності, обгрунтовано висновок про конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бейліс, Л.
    До питання креативності бібліотечної роботи і особистісних мотивів її виконання / Л. Бейліс // Бібліотечна планета. - 2011. - № 4. - С. 24-28
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотечная профессия -- библиотечные кадры -- мотивация труда -- социальная психология -- самореализация личности -- бібліотечна справа -- бібліотечна професія -- бібліотечні кадри -- мотивація праці -- соціальна психологія -- самореалізація особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

3.


    Лєпіхова, Л. А.
    Соціально-психічні відмінності провідних особистісних властивостей у життєвому самоздійсненні старшокласників / Л. А. Лєпіхова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 85-97. - Література : С.96-97 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
адаптивність -- адаптивность -- вікова психологія -- возрастная психология -- жизненные задания -- жизненные проекты личности -- жизненные стратегии -- життєві завдання -- життєві стратегії -- життєві сценарії -- индивидуальные особенности -- індивідуальні особливості -- психология индивидуальных различий -- психология личности -- психологія індивідуальних відмінностей -- психологія особистості -- самореализация личности -- самореализация старшеклассников -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження провідних особистісних властивостей, що впливають на перспективне самоздійснення. Експериментально встановлено взаємозв'язки особистісних властивостей з показниками постановки життєвих за вдань та соціально-психологічною адаптивністю старшокласників.


Знайти схожі

4.


    Приходченко, К. І. (доктор педагогічних наук; професор; заслужений учитель України, Донецький національний технічний університет).
    Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- гуманістична педагогіка -- принципи виховання -- розвиток особистості -- соціалізація особистості -- творчий потенціал особистості -- саморозвиток особистості -- самовдосконалення особистості -- самореалізація особистості -- гуманистическое воспитание -- гуманистическая педагогика -- принципы воспитания -- развитие личности -- социализация личности -- творческий потенциал личности -- саморазвитие личности -- самоусовершенствование личности -- самореализация личности -- виховний процес -- воспитательный процесс -- процес виховання -- процесс воспитания -- структура виховного процесу -- структура воспитательного процесса
Анотація: Порушуєтся проблема соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.


Знайти схожі

5.


    Максименко, С. Д.
    Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
безопасность ребёнка -- безпека дитини -- виртуальное пространство -- вікова психологія -- віртуальний простір -- возрастная психология -- медиаобразование -- медиапространство -- медіаосвіта -- медіапростір -- он-лайн ризики -- он-лайн риски -- психические механизмы -- психічні механізми -- психология Интернета -- психология личности -- психологія особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості
Анотація: Розкрито психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі з урахуванням віку дитини. Підкреслено, що в основі розвитку особистості лежить дія нужди як генетично вихідної одиниці людського розвитку та існування. Як інформаційно-енергетичний потік нужда специфічно сполучає біологічні й соціальні детермінанти людського існування, серед них і нові можливості, зумовлені розвитком комунікативних засобів. Викладено суть застережень та больових точок, які треба враховувати медіаосвіті, внутрішню мотивацію у віртуальному світі та перелік он-лайн ризиків.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Кокун, О. М. (доктор психологічних наук; професор; завідувач лабораторії вікової психології; заступник директора Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України).
    Життєве та професійне самоздійснення як предмет дослідження сучасної психології / О. М. Кокун // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 1-5. - (Теоретичний розділ). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Професійне самоздійснення
   Профессиональное самоосуществление

Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- самоосуществление -- особистісне самоздійснення -- личностное самоосуществление -- професійне самоздійснення -- профессиональное самоосуществление -- самореалізація -- самореализация -- самореалізація особистості -- самореализация личности
Анотація: Розглядається проблема самоздійснення, а також здійснюється аналіз змісту поняття особистісного самоздійснення.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

7.


    Лаптєва, Г. Р. (аспірант кафедри психології розвитку Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації особистості у сучасній психології / Г. Р. Лаптєва // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 16-19. - (Психологія особистості). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- духовность -- проблеми духовності -- проблемы духовности -- духовна самореалізація -- духовная самореализация -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- духовний потенціал -- духовный потенциал -- особистість -- личность
Анотація: Аналіз теоретичних підходів до проблеми духовності та духовної самореалізації особистості.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

8.


    Затворнюк, Оксана (старший викладач кафедри практичної психології; Інститут педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / О. Затворнюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 62-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
позааудиторна діяльність -- внеаудиторная деятельность -- компетентність майбутніх психологів -- компетентность будущих психологов -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- розвивальне середовще -- развивающая среда -- професійна підготовка фахівців -- профессиональная подготовка специалистов -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- соціально-психологічна компетентність -- социально-психологическая компетентность -- професійна придатність -- профессиональная пригодность -- критерії професійної придатності -- критерии профессиональной пригодности -- компоненти компетентності -- компоненты компетентности -- майбутні психологі -- будущие психологи
Анотація: Висвітлено зміст та значення позааудиторної діяльності студентів у вищих педагогічних навчальних закладах як сукупність різноманітних форм і методів з метою формування професійної комптентності майбутніх психологів. Запрпоновано напрями діяльності позааудиторної роботи та узагальнено досвід впровадження у ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Равен, Д. (британский психолог) \о нем\; Компетентність у сучасному суспільстві, монографія \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход -- гуманістичний підхід -- зміст освіти -- компетентність -- компетентность -- компоненти змісту освіти -- компоненты содержания образования -- личностный потенциал -- личность школьника -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальний колектив -- образовательная парадигма -- освітня парадигма -- особистісний потенціал -- особистість школяра -- парадигма образования -- парадигма освіти -- процес індивідуалізації -- процесс индивидуализации -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- психологізація навчально-виховного процесу -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- сталий розвиток -- трансформация образования -- трансформація змісту освіти -- трансформація освіти -- трансформація содержания образования -- устойчивое развитие -- учебный коллектив -- философия образования -- философско-образовательная парадигма -- філософія освіти -- філософсько-освітня парадигма -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Овчаренко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософсько-освітній вимір виховного потенціалу феноменів самоактуалізації та самореалізації особистості / Н. В. Овчаренко // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 48-52. - Бібліографія : С.52 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховний потенціал -- воспитательная деятельность -- воспитательный потенциал -- девиация -- девіація -- личность -- особистість -- самоактуализация личности -- самоактуалізація особистості -- самовиховання особистості -- самовоспитание личности -- саморазвитие личности -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- саморозвиток особистості -- философия образования -- философско-образовательное измерение -- філософія освіти -- філософсько-освітній вимір -- ценности -- цінності
Анотація: Самовиховання та процеси самоактуалізації і самореалізації виступають як взаємообумовлені складові саморозвиваючого навчання. Самовиховання є важливим механізмом поєднання спрямованості освітнього процесу як на пізнавальні потреби, так і на потреби са морозвитку особистості. Концепт самовиховання посилює синергетичний методологічний потенціал понять самоактуалізації та самореалізації. У контексті синергетичної методології важливим аспектом використання концептів самоактуалізації та самореалізації у процесі цілепокладання виховної діяльності постсучасного зразка є зміни в розумінні девіацій та їх зв'язку з процесом саморозвитку особистості. Самореалізація та самоактуалізація позитивно-девіантної особистості представляється як якісно нове соціаль не та освітнє явище.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)