Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=саморегулювання рекламного ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Давліканова, Олена.
    Міжнародні практики протидії дискримінації за ознакою статі в рекламі через саморегулювання рекламного ринку [Текст] / Олена Давліканова, Альона Євдокимова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 48-50 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
дискримінація за ознакою статі -- дискриминации по признаку пола -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- саморегулювання рекламного ринку -- саморегулирование рекламного рынка -- протидія дискримінації -- противодействие дискриминации -- гендерні стереотипи в рекламі -- гендерные стереотипы в рекламе -- кодекси реклами -- кодексы рекламы
Анотація: Розглянуто Міжнародні практики протидії дискримінації за ознакою статі в рекламі через саморегулювання рекламного ринку.


Дод.точки доступу:
Євдокимова, Альона; Кодекс реклами й маркетингових комунікаційних практик Міжнародної торговенльної палати \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Лейл, Домінік (генеральний директор).
    Гендерні питання - європейське бачення [Текст] / Д. Лейл // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 7-11 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

Кл.слова (ненормовані):
гендерні стереотипи -- сексуалізовані образи -- гендерна рівність -- рекламні комунікації -- саморегулювання рекламного ринку -- скарги на рекламу -- гендерна дискримінація -- гендерні ролі -- гендерные стереотипы -- сексуализированные образы -- гендерное равноправие -- рекламные коммуникации -- саморегулирование рекламного рынка -- жалобы на рекламу -- гендерная дискриминация -- гендерные роли
Анотація: Ця стаття була підготовлена Паном Домініком Лейлом спеціально для журналу "Маркетинг в Україні". В ній звернуто увагу на актуальність розгляду гендерних питань крізь призму рекламного ринку. Збільшення прикладів використання гендерних стереотипів і сексуалізованих образів в рекламних комунікаціях призвело до буму законодавчих заходів по всій Європі. Гендерна рівність є політичним пріоритетом на глобальному і європейському рівнях. Тому Європейська асоціація комунікаційних агентств прикладає масимум зусиль до вирішення питань, пов’язаних з гендерною дискримінацією.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)