Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоусовершенствование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Громов, В. Е. (доцент кафедры философии Национльного гоного университета; кандидат философских наук).
    Так что же такое духовность? / В. Е. Громов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 6. - С. 64-69. - Бібліографія : С.69 : 9 назв
Часть 2
УДК
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
духовна трансформація -- духовная трансформация -- духовність -- духовность -- моральна практика -- моральна свідомість -- моральная практика -- моральне самовдосконалення -- моральное сознание -- нравственное самоусовершенствование -- рефлексия -- рефлексія -- самосвідомість особистості -- самосознание -- трансцендентне -- трансцендентное
Анотація: Автор рассматривает духовность как как качество сознания, свободного от эгоистической привязанности. Духовность мотивирует жизненную реализацию индивидов не антропоцентрическим служением самим себе, а миссией, которая осознается их служением Творцу.


Знайти схожі

2.


    Білоусова, Наталія (асистент кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного універсітету імені Миколи Гоголя).
    Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Школознавство
   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
потреба у самовдосконаленні -- учні молодшого підліткового віку -- педагогічні умови -- виховна методика -- самовдосконалення -- виховний процес -- ситуація успіху -- педагогічний колектив -- педагогічна культура батьків -- потребность в самоусовершенствовании -- ученики младшего подрасткового возраста -- педагогические условия -- воспитательная методика -- самоусовершенствование -- воспитательный процесс -- ситуация успеха -- педагогический коллектив -- педагогическая культура родителей
Анотація: Розглянуто педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку.


Дод.точки доступу:
Бех, І.Д. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Алфімов, Валентин (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри управління освітою Донецького національного університету; заслужений працівник народної освіти України; відмінник освіти України; дійсний член Міжнародної академії наук педагогічної освіти).
    Формування акмеологічної культури керівників загальноосвітніх шкіл / В. Алфімов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 57-58 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- професійне самовдосконалення -- профессиональное самоусовершенствование -- акмеологічний підхід до управління -- акмеологический подход к управлению -- акмеологічна культура -- акмеологическая культура -- керівникі загальноосвітніх шкіл -- руководители общеобразовательных школ
Анотація: Розглядається діяльність кафедри управління освітою Донецького національного університету. Аналізуються її напрями і завдання, насамперед щодо підготовки та підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх закладів.


Дод.точки доступу:
Донецький національний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Денісова, Н. С. (кандидат соціологічних наук; доцент; кандидат соціологічних анук).
    Соціальний аспект формування "нової медицини" / Н. С. Денісова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 95-98. - Бібліографія : С.97-98 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.6
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
квазимедицина -- квазирелигия -- квазімедицина -- квазірелігійна ідеологія -- медицинская социология -- медична соціологія -- нова медицина -- новая медицина -- самовдосконалення -- самоидентичность -- самоідентифікація -- самоусовершенствование -- тело человека -- тіло людини
Анотація: Аналізуються фактори формування "нової медицини" ("квазімедицини"), котра має справу з практично здоровим тілом, але з якихось причин недосконалим. Розглядаються соціологічні пояснення цьому новому явищу.


Знайти схожі

5.


    Андріяко, Тетяна (аспірант кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва).
    Конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості / Т. Андріяко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 64-67. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна культура -- акмеологическая культура -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- самовдосконалення особистості -- самоусовершенствование личности -- конкурентоспроможність випускників -- конкурентоспособность выпускников -- теорія людського капіталу -- теория человеческого капитала -- людський капітал -- человеческий капитал
Анотація: На основі аналізу економічних, психологічних, педагогічних підходів сформульовано поняття конкурентоспроможності, обгрунтовано висновок про конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Приходченко, К. І. (доктор педагогічних наук; професор; заслужений учитель України, Донецький національний технічний університет).
    Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- гуманістична педагогіка -- принципи виховання -- розвиток особистості -- соціалізація особистості -- творчий потенціал особистості -- саморозвиток особистості -- самовдосконалення особистості -- самореалізація особистості -- гуманистическое воспитание -- гуманистическая педагогика -- принципы воспитания -- развитие личности -- социализация личности -- творческий потенциал личности -- саморазвитие личности -- самоусовершенствование личности -- самореализация личности -- виховний процес -- воспитательный процесс -- процес виховання -- процесс воспитания -- структура виховного процесу -- структура воспитательного процесса
Анотація: Порушуєтся проблема соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.


Знайти схожі

7.


    Цвєткова, Ганна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет").
    Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 33-38 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищої школи -- преподаватели высшей школы -- професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів -- профессионально-педагогическое самоусовершенствование преподавателей -- самовдосконалення викладачів ВНЗ -- самоусовершенствование преподавателей ВУЗов -- професійна компетентність викладачів -- профессиональная компетентность преподавателей -- професійна педагогічна діяльність -- профессиональная педагогическая деятельность -- педагогічний ідеал -- педагогический идеал -- ознаки самовдосконалення викладача -- признаки самоусовершенствования преподавателя -- етапи процесу самовдосконалення -- этапы процесса самоусовершенствования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы
Анотація: Висвітлено специфіку, структуру та етапи професійно-педагогічного самовдосконалення викладача вищої школи. Розглянуто зміст поняття самовдосконалення особистості, наголошено на значенні професійно-педагогічного самовдосконалення для підвищення ефективності педагогічної діяльності викладача і навчально-виховного процесу у ВНЗ в цілому.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Абсалямова, Яна (кандадат педагогічних наук; доцент).
    Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації / Я. Абсалямова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
технічні ВНЗ -- технические вузы -- вища освіта -- высшее образование -- викладачі іноземних мов -- преподаватели иностранных языков -- професіоналізм викладача іноземних мов -- профессионализм преподавателя иностранных языков -- структура професіоналізму -- структура профессионализма -- професійні знання -- профессиональные знания -- професіоналізм знань -- профессионализм знаний -- професіоналізм педагогічного спілкування -- профессионализм педагогического общения -- самовдосконалення -- самоусовершенствование
Анотація: Розкриваються сутність та важливість розвитку професіоналізму викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу в процесі професійної самореалізації. Обгрунтовано доводиться, що розвиток професіоналізму цієї категорії викладачів має інтенсивний перебіг на всіх етапах самореалізації.


Знайти схожі

9.


    Цвєткова, Ганна (доктор педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний унверситет" ).
    Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 60-66 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
технології самовдосконалення -- технологии самоусовершенствования -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- професійне самовдосконалення -- профессиональное самоусовершенствование -- індивідуальний простір самовдосконалення -- индивидуальное пространство самоусовершенствования -- викладачи гуманітарних спеціальностей -- преподаватели гуманитарных специальностей -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- успіх у педагогічної діяльності -- успех в педагогической деятельности -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение
Анотація: Розкривається технологія професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей, висвітлено її специфіку, напрями та етапи. Проаналізовано мотиваційно-стимулювальний напрям цієї технології, що базується на створенні індивідуального простору самовдосконалення, організації креативної, спрямованої на саморозвиток діяльності викладача вищої школи, насиченні змісту дисциплін у вищій школі концепціями провесійного самовдосконалення.


Знайти схожі

10.


    Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи).
    Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 29-34 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- викладачі гуманітарних спеціальностей -- преподаватели гуманитарных специальностей -- психолого-педагогічні експеріменти -- психолого-педагогические эксперименты -- етапи психолого-педагогічних експеріментів -- этапы психолого-педагогических экспериментов -- константувальний експерімент -- констатирующий эксперимент -- професійне самовдосконалення викладачів -- профессиональное самоусовершенствование преподавателей -- професійний саморозвиток викладачів -- профессиональное саморазвитие преподавателей -- мотиви професійного самовдосконалення -- мотивы профессионального самоусовершенствования -- ціннісні орієнтації професійного самовдосконалення -- ценностные ориентиры профессионального самоусовершенствования -- методи експеріментів -- методы экспериментов -- вибірковий метод -- выборочный метод -- особистісний компонент професійного самовдосконалення -- личностный компонент профессионального самоусовершенствования -- мотиваційно-ціннісний аспект -- мотивационно-ценностный аспект -- групи мотивів -- группы мотивов
Анотація: На основі результатів констатувального етапу психолого-педагогічного експерименту розкриваються основні мотиви і цінності професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів України. Виявлено причини, що спонукають до особистісного та професійного саморозвитку. З'ясовано, що професійне самовдосконалення викладача гуманітарних спеціальностей - це процес досягнення педагогічних професійних вершин на усвідомленій аксіологічній основі, що залежить від ціннісних орієнтацій, особистісних сенсів, самооцінки, мотиваційно-вольових компонентів особистості, сформованої потреби саморозвитку.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Цвєткова, Ганна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)