Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=скарги на рекламу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лейл, Домінік (генеральний директор).
    Гендерні питання - європейське бачення [Текст] / Д. Лейл // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 7-11 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

Кл.слова (ненормовані):
гендерні стереотипи -- сексуалізовані образи -- гендерна рівність -- рекламні комунікації -- саморегулювання рекламного ринку -- скарги на рекламу -- гендерна дискримінація -- гендерні ролі -- гендерные стереотипы -- сексуализированные образы -- гендерное равноправие -- рекламные коммуникации -- саморегулирование рекламного рынка -- жалобы на рекламу -- гендерная дискриминация -- гендерные роли
Анотація: Ця стаття була підготовлена Паном Домініком Лейлом спеціально для журналу "Маркетинг в Україні". В ній звернуто увагу на актуальність розгляду гендерних питань крізь призму рекламного ринку. Збільшення прикладів використання гендерних стереотипів і сексуалізованих образів в рекламних комунікаціях призвело до буму законодавчих заходів по всій Європі. Гендерна рівність є політичним пріоритетом на глобальному і європейському рівнях. Тому Європейська асоціація комунікаційних агентств прикладає масимум зусиль до вирішення питань, пов’язаних з гендерною дискримінацією.


Знайти схожі

2.


    Лилик, Ірина (генеральний директор).
    Громадські оганізації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 12-15 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сексистська реклама -- етичні норми -- ознаки сексизму -- скарги на рекламу -- добросовісна конкуренція -- рекламні кампанії -- рекламісти -- практика реклами -- сексистская реклама -- этические нормы -- признаки сексизма -- жалобы на рекламу -- добросовестная конкуренция -- рекламные компании -- рекламисты -- практика рекламы -- гендерні комітети -- гендерные комитеты
Анотація: Присвячено діяльності Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР), створеного з метою запобігання появи сексистської реклами в Україні, у 2015 році. Комітет вперше провів моніторинг зовнішньої реклами щодо наявності ознак сексизму в 11 великих містах України. Результати моніторингу та дії ІГКР розглянуті в публікації.


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

3.


   
    Діяльність Харківського Регіонального Представництва ІГКР [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 16 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Харків

    Украина

    Харьков

Кл.слова (ненормовані):
дискримінаційна реклама -- паблік рілейшнз -- фокус-групи -- рекламні образи -- сексистська реклама -- респонденти -- скарги на рекламу -- дискриминационная реклама -- паблик рилейшнз -- фокус-группы -- рекламные образы -- сексистская реклама -- респонденты -- жалобы на рекламу -- гендерные комитеты -- гендерні комітети
Анотація: Розповідаєтся про результати учбових фокус-груп, які проводилися з метою вивчення емоційного сприйняття жіночих та чоловічих рекламних образів студентською молоддю двох харківських ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)