Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социальное влияние<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гриженко, Л. В. (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет; Дніпропетровськ).
    Лідерство як соціальний феномен / Л. В. Гриженко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 48-52. - Література : С.51-52 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.1
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
керівники -- лидеры -- лидерство -- лідери -- лідерство -- руководители -- социальное влияние -- социальный феномен -- социология управления -- соціальний вплив -- соціальний феномен -- соціологія управління -- феномен лидерства -- феномен лідерства -- харизма -- харизматическое лидерство -- харизматичне лідерство
Анотація: Акцентується увага на актуальності вивчення лідерства як соціального феномена. Автор наголошує на обов'язковості врахування лідером трьох видів потреб, що існують в будь-якій соціальній організації, структурі чи державі в цілому. По-перше, фо рмулювання спільної мети та плану дій. По-друге, сприяння піднесенню командного духу. По-третє, врахування інтересів кожного. У ході висвітлення головних аспектів досліджуваного питання автор робить висновок, що справжній лідер обов'язково повинен вол одіти великим багажем знань та авторитетом. Але цього недостатньо. Не можна назвати будь-якого лідера визначним, доки його діяльність не справила позитивний вплив на розвиток тієї чи іншої організації, нації чи держави в цілому.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Біланич, Людмила Віталіївна (аспірант кафедри економіки підприємництва Ужгорнодського національного університепту; м.Ужгород).
    Інформаційні ресурси соціального підприємництва в Україні [Текст] / Л. В. Біланич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 2. - С. 82-90 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.272(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Социальное обеспечение, 2008-2016 гг.

   Соціальне забезпечення, 2008-2016 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты -- веб-сайти -- частное предпринимательство -- приватне підприємництво -- государственная социальная политика -- державна соціальна політика -- информационные ресурсы социальных предприятий -- інформаційні ресурси соціальних підприємств -- структура соціального підприємництва -- структура социального предпринимательства -- социальное влияние -- соціальний вплив -- социальное предпринимательство -- соціальне підприємництво -- социально ответственный бизнес -- соціально відповідальний бізнес -- социально-экономическая политика -- соціально-економічна політика -- социальное предприятия -- соціальні підприємства -- социальные услуги -- соціальні послуги -- социальный бизнес -- соціальний бізнес -- электронная информация -- електронна інформація
Анотація: Розглянуто загальні аспекти розвитку державних і недержавних інформаційних ресурсів, які використовуються у діяльності соціальних підприємств в Україні. Проаналізовано специфіку феномена соціального підприємництва; здійснено аналіз змісту інформаційних ресурсів та джерел інформації, які стосуються розвитку і функціонування соціального підприємництва в Україні.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)