Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социально-политический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Агарков, Олег Анатолійович (кандидат соціологічних наук; доцент Запорізького національного технічного університету).
    Соціально-політичний маркетинг у контексті надання соціальних послуг: взаємодія держави, приватного сектора і громадянського суспільства / О. А. Агарков // Грані. - 2012. - № 2. - С. 124-128. - Бібліографія : С.128 : 9 назв
УДК
ББК 66.3(0),4
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-структури -- гражданское общество -- громадянське суспільство -- державне управління -- некомерційні організації -- некоммерческие организации -- социальная политика -- социально-политический маркетинг -- социальные услуги -- соціальна політика -- соціальні послуги -- соціально-політичний маркетинг
Анотація: Розглянуто особливості застосування соціально-політичного маркетингу в наданні соціальних послуг як напряму реалізації моделі соціальної політики. Представлено результати соціологічного опитування працівників соціальної сфери і державного управління щ одо оцінки можливості участі в наданні соціальних послуг держави, бізнес-структур (приватного сектора в соціальній сфері) і інституцій громадянського суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Агарков, О. А. (доцент Запорізького національного технічного університету; кандидат соціологічних наук).
    Соціально-політичний маркетинг в умовах глобалізації / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 6. - С. 108-112. - Література : С.112 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная политика -- социально-политические процессы -- социально-политический маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальна політика -- соціальний маркетинг -- соціально-політичний маркетинг -- соціально-політичні процеси
Анотація: Розглянуто теоретичні аспекти глобалізації і її впливу на соціально-політичні процеси в Україні. Проаналізовано взаємозв'язок соціально-політичного маркетингу і глобалізаційних процесів. Наведено загальну модель функціонування соціально-політичного маркетингу в Україні в умовах глобалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Агарков, О. А. (кандидат соціологічних наук; доцент Запорізького національного технічного університету).
    Політико-психологічні аспекти соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 7. - С. 97-101. - Література : С.101 : 4 назви
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
социальная политика -- социальная психология -- социально-политический маркетинг -- социальные ценности -- соціальна політика -- соціальна психологія -- соціально-політичний маркетинг -- соціальні цінності
Анотація: Визначається концепція соціально-політичного маркетингу як технологія впровадження в суспільну свідомість цінностей, які відображають модель соціальної політики. Надано результати соціально-психологічного дослідження ціннісної структури українського с успільства в залежності від моделі соціальної політики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)