Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціально-державний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету).
    Концепція соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 70-74. - Бібліографія : С.74 : 13 назв
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- модели маркетинга -- моделі маркетингу -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социально-государственный маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціально-державний маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології
Анотація: Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Агарков, О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
    Соціальна інфраструктура як один з напрямків реалізації соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 2. - С. 124-128. - Бібліографія : С.128 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
социальная инфраструктура -- социально-государственный маркетинг -- соціальна інфраструктура -- соціально-державний маркетинг -- функции социальной инфраструктуры -- функції соціальної інфраструктури
Анотація: Соціальна інфраструктура розглядається як один з напрямків реалізації соціально-державного маркетингу, виходячи з її функцій, особливостей, типології.


Знайти схожі

3.


    Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького національного технічного університету).
    Соціальне обслуговування як один із напрямків реалізації соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.7
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
социально-государственный маркетинг -- социальное обслуживание -- социальные технологии -- социальные услуги -- социальный маркетинг -- социология социальной помощи -- соціальне обслуговування -- соціальний маркетинг -- соціальні послуги -- соціальні технології -- соціально-державний маркетинг -- соціологія соціальної допомоги
Анотація: Визначається поняття соціального обслуговування, уточнюються критерії доступності соціальних послуг, виявляються технології соціально-державного маркетингу в сфері соціального обслуговування населення.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)