Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=старша школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Зєня, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики викладання іноземних мов Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
    Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 6-11 : табл., схеми. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільно орієнтоване навчання -- старша школа -- іноземні мови -- учбові предмети -- освітнє середовище -- навчальні предмети -- структура профільного навчання ІМ -- профільні класи -- профильное обучение -- профильно ориентированное обучение -- старшая школа -- иностранные языки -- образовательная среда -- структура профильного обучения ИМ -- профильные классы
Анотація: Про дослідження освітнього середрвища як системи умов, яка створюється з метою досягнення конкретного рівня іншомовної комунікативної компетенції, про підвищення ефективності освітнього середовища під час вивчення іноземних мов.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Полонська, Т. К.
    Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.109-110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- загальноосвітні школи -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- общеобразовательные школы -- профильное обучение -- профільне навчання -- процес навчання -- процесс обучения -- результативність навчання -- результативность обучения -- старша школа -- старшая школа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проблему допрофільного навчання іноземній мові розглянуто у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці. Використання зарубіжного досвіду різних країн має позитивний вплив на введення допрофільної підготовки і на результативність профільного навчання в старших класах. Щодо введення допрофільної підготовки з іноземної мови у вітчизняних школах, то за часом воно збігається з організацією такої підготовки з інших навчальних предметів. Варто зауважити, що деяку роботу з допрофільного навчання іноземної мови окремі вітчизняні ЗНЗ почали проводити самостійно на основі рекомендацій російських учених і практичного досвіду вчителів іноземних мов задовго до введення допрофільної підготовки МОН України.


Знайти схожі

3.


    Пометун, Олена (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України).
    Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- шкільна освіта -- школьное образование -- старша школа -- старшая школа -- середня освіта -- среднее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- зміст освіти -- содержание образования -- профільні предмети -- профильные предметы -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- самостійна познавальна діяльність -- самостоятельная познавательная деятельность
Анотація: У статті обгрунтовуєтья необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; зав. лабораторії Інституту педагогіки НАПН України).
    Орієнтоване календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови (академічний рівень) / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 62-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
календарне планування -- календарное планирование -- контроль знань учнів -- контроль учебных достижений -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- старша школа -- старшая школа -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У пропонованому календарному плануванні передбачено програмовий матеріал, розрахований на вивченння української мови у 11-му класі протягом 70 годин (2 години на тиждень).


Знайти схожі

5.


    Ладоня, Катерина (молодший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 21-26. - Бібліографія : С.26 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- культура мовлення -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- розвиток мовлення учнів -- связная речь -- старша школа -- старшая школа -- украинский язык -- українська мова -- 10 клас
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку культури спілкування учнів, подано орієнтовані вправи і завдання, які сприяють розвитку навичок культури мовлення та мовленнєвої поведінки.


Знайти схожі

6.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 16-21. - Бібліографія : С.21 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лексическая стилистика -- лексические средства стилистики -- лексична стилістика -- лексичні засоби стилістики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- профильное обучение -- профільне навчання -- старша школа -- старшая школа -- стилистические средства -- стилистические средства лексики -- стилістичні вправи -- украинский язык -- українська мова -- фразеологическая стилистика -- фразеологічна стилістика
Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено практичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стиліст ичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети та сфери спілкування.


Знайти схожі

7.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 9-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вправи -- лексическая стилистика -- лексические средства стилистики -- лексична стилістика -- лексичні засоби стилістики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- профильное обучение -- профільне навчання -- старша школа -- старшая школа -- украинский язык -- українська мова -- упражнения -- фразеологическая стилистика -- фразеологічна стилістика
Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, подано різноманітні практичні завдання і вправи, які активізують пізнавальну діяльність старшокласників.


Знайти схожі

8.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Українська мова у старшій школі: діалог особистостей / О. Семеног // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 5-8. - Література : С.8 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- педагогический диалог -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- педагогічний діалог -- профильное обучение -- профільне навчання -- старша школа -- старшая школа -- украинский язык -- українська мова -- учитель - ученик -- учитель - учень -- 10 клас -- 11 клас
Анотація: У статті крізь призму психологічних чинників діалогу особистостей учителя й учня розглядаються концептуальні засади навчання української мови в 10 - 11 профільних класах.


Знайти схожі

9.


    Васківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; старший науковий співробітник).
    Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- фундаменталізація змісту освіти -- фундаментализация содержания образования -- зміст освіти -- содержание образования -- старша школа -- старшая школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- гуманізація навчально-виховного процесу -- гуманизация учебно-воспитательного процесса -- всеукраїнські опитування -- всеукраинские опросы -- 11 клас
Анотація: Обгрунтовується необхідність фундаменталізації змісту освіти у старшій школі, що є важливою умовою гуманізації навчально-виховного процесу. Висвітлено результати всеукраїнських опитувань старшокласників і вчителів та проаналізовано погляди науковців щодо доцільності кардинальних змін у змісті освіти. Наголошено, що добір науково обгрунтованого змісту освіти сприятиме оволодінню школярами науковими і практичними методами аналізу явищ, самостійного мислення і здобуття теоретичних та прикладних знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Сидоренко, Вікторія (доктор педагогічних наук; доцент; Інститут педагогіки НАПН України).
    Науково-методичне забезпечення навчання української літератури в старшій школі: освітні виклики, сучасний стан і перспективи на майбутнє / Вікторія Сидоренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 26-35. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- літературна освіта -- науково-методичне забезпечення -- научно-методическое обеспечение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- старша школа -- старшая школа -- украинская литература -- українська література -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Стаття відкриває цикл публікацій автора, присвячених проблемі науково-методичного забезпечення навчання української літератури у старших класах.


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)