Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=старшеклассники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- культура мови -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- преподавание риторики -- речевое развитие учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.


Знайти схожі

2.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 34-39. - Бібліографія посторінкова : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- преподавание риторики -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- регуляция поведения -- регуляція поведінки -- риторическая деятельность -- риторические умения и навыки -- риторична діяльність -- риторичні вміння і навички -- самооценка -- самооцінка -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Аналізуються дані дослідження, проведеного задля розроблення методики формування риторичних умінь старшокласників з урахуванням психологічних особливостей цієї категорії учнів та їх самооцінки.


Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 24-27. - Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- развимтие речи учащихся -- речевая компетенция -- розвиток мовлення учнів -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок.


Знайти схожі

4.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 18-23. - Бібліографія : С.23 : 4 назви. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- ораторское выступление -- ораторська промова -- преподавание риторики -- публичное выступление -- публічна промова -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшеклассники -- старшокласники -- стилистические упражнения -- стилістичні вправи
Анотація: Пропонуються завдання формування вмінь і навичок виголошення публічної промови (риторичні вміння та навички).


Знайти схожі

5.


    Лєпіхова, Л. А.
    Індивідуальні відмінності соціально-психічної адаптації старшокласників до постановки життєвих завдань у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 87-95. - Бібліографія : С.94-95 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
адаптация подростков -- адаптація підлітків -- адаптированная личность -- адаптована особистість -- дезадаптированная личность -- дезадаптована особистість -- екстернальність особистості -- жизненные задания -- життєві завдання -- интернальность личности -- інтернальність особистості -- психологические методики -- психология индивидуальных различий -- психологічні методики -- психологія індивідуальних відмінностей, психология индивидуальных различий, psychology of individual differencies -- социальная адаптация -- социальная психология -- социально-психическая адаптация -- соціальна адаптація -- соціальна психологія -- соціально-психічна адаптація -- старшеклассники -- старшокласники -- трансформационное общество -- трансформаційне суспільство -- экстернальность личности -- юнацтво -- юношество
Анотація: Проаналізовані індивідуальні відмінності ефективнисті адаптаційних настанов старшокласників до трансформацій сучасного суспільства. На основі проектної методики "Актуальні адаптаційні настанови" оцінюються перспективи особистісного росту, успішності в ирішення життєвих завдань та дезаптаційні фактори в адаптованій та дезадаптованій групах. В основі розвитку адаптивності - неадаптивності особистості до змін трансформаційного періоду суспільства простежуються дві стратегії виконання життєвих завдань: інтернальна, що спонукає до цілковитого самозалучення в соціальну ситуацію й відповідальності за успішність виконання життєвих завдань, та екстернальна, що супроводжується поведінкою уникання особистої участі й дійової активності в подоланні перешкод , перекладання труднощів на інших як виявлення соціальної позиції стороннього спостерігача за перебігом подій власного життя.


Знайти схожі

6.


    Мартинець, Лілія (аспірант Донецького національного універсітету; заступник директора з виховної роботи Донецької багатопрофільної гімназії № 150).
    Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності / Л. Мартинець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- методики виховання -- ділові якості старшокласників -- методика формування -- проектна діяльність -- старшеклассники -- методики воспитания -- деловые качества старшеклассников -- методика формирования -- проектная деятельность -- компоненты методики
Анотація: Висвітлено зміст методики формування у старшокласників ділових якостей засобами проектної діяльності через обгрунтування основних компонентів методики .

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Розвиток жанру сонета в українській літературі : теоретичний аспект / Світлана Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 31-33. - Бібліографія : С.33 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення поезії в школі -- изучение поэзии в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- поезія -- поэзия -- сонет -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті висвітлено проблему розвитку жанру сонета в українській літературі. На думку автора, вивчення сонета в старших класах має відбуватися в широкому культурно-історичному контексті, із залученням міжпредметних і міжлітературних зв'язків.


Знайти схожі

8.


    Тименко, Валентина (молодший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування у старшокласників інтересу до літературної творчості через взаємодію різних видів мистецтв / Валентина Тименко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія мистецтв -- взаимодействие искусств -- литература и искусство -- литературное творчество учащихся -- література і мистецтво -- літературна творчість учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- развитие интереса учащихся -- розвиток інтересів учнів -- синтез искусств -- синтез мистецтв -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література
Анотація: Висвітлюються питання доцільності формування у старшокласників інтересу до літературної творчості шляхом взаємодії різних видів мистецтва.


Знайти схожі

9.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 72-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання орфографії -- обучение орфографии -- орфография -- орфографія української мови -- правопис -- рівень навчальних досягнень -- складні випадки правопису -- старшеклассники -- старшокласники -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова -- уровень учебных достижений
Анотація: Автор статті пропонує тестові завдання з орфографії української мови для контролю навчальних досягнень старшокласників.


Знайти схожі

10.


    Шелехова, Галина (зав. лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
    Орієнтоване календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (академічний рівень) (другий семестр) / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 70-71. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
календарне планування -- календарное планирование -- контроль знаний -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- рівень навчальних досягнень -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- уровень учебных достижений
Анотація: Матеріал подано як консультацію для вчителів української мови.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)