Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=старшеклассники<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
63
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Косянчук, Сергій
(науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
зв'язне мовлення
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
культура мови
--
культура речи
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
преподавание риторики
--
речевое развитие учащихся
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
старшеклассники
--
старшокласники
Анотація:
Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.
Знайти схожі
>
2.
Косянчук, Сергій
(науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 34-39. - Бібліографія посторінкова : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
коммуникативные упражнения
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєві вправи
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
преподавание риторики
--
психология учебной деятельности
--
психологія навчальної діяльності
--
регуляция поведения
--
регуляція поведінки
--
риторическая деятельность
--
риторические умения и навыки
--
риторична діяльність
--
риторичні вміння і навички
--
самооценка
--
самооцінка
--
старшеклассники
--
старшокласники
Анотація:
Аналізуються дані дослідження, проведеного задля розроблення методики формування риторичних умінь старшокласників з урахуванням психологічних особливостей цієї категорії учнів та їх самооцінки.
Знайти схожі
>
3.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 24-27. - Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
комунікативна компетенція
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва компетенція
--
програми і стандарти з української мови
--
программы и стандарты по украинскому языку
--
развимтие речи учащихся
--
речевая компетенция
--
розвиток мовлення учнів
--
старшеклассники
--
старшокласники
Анотація:
Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок.
Знайти схожі
>
4.
Федорчук, Тетяна
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Тетяна Федорчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 18-23. - Бібліографія : С.23 : 4 назви. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
коммуникативные упражнения
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєві вправи
--
ораторское выступление
--
ораторська промова
--
преподавание риторики
--
публичное выступление
--
публічна промова
--
риторические умения и навыки
--
риторичні вміння і навички
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
стилистические упражнения
--
стилістичні вправи
Анотація:
Пропонуються завдання формування вмінь і навичок виголошення публічної промови (риторичні вміння та навички).
Знайти схожі
>
5.
Лєпіхова, Л. А.
Індивідуальні відмінності соціально-психічної адаптації старшокласників до постановки життєвих завдань у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 87-95. - Бібліографія : С.94-95 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:316.6
ББК
88.5
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
адаптация подростков
--
адаптація підлітків
--
адаптированная личность
--
адаптована особистість
--
дезадаптированная личность
--
дезадаптована особистість
--
екстернальність особистості
--
жизненные задания
--
життєві завдання
--
интернальность личности
--
інтернальність особистості
--
психологические методики
--
психология индивидуальных различий
--
психологічні методики
--
психологія індивідуальних відмінностей, психология индивидуальных различий, psychology of individual differencies
--
социальная адаптация
--
социальная психология
--
социально-психическая адаптация
--
соціальна адаптація
--
соціальна психологія
--
соціально-психічна адаптація
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
трансформационное общество
--
трансформаційне суспільство
--
экстернальность личности
--
юнацтво
--
юношество
Анотація:
Проаналізовані індивідуальні відмінності ефективнисті адаптаційних настанов старшокласників до трансформацій сучасного суспільства. На основі проектної методики "Актуальні адаптаційні настанови" оцінюються перспективи особистісного росту, успішності в ирішення життєвих завдань та дезаптаційні фактори в адаптованій та дезадаптованій групах. В основі розвитку адаптивності - неадаптивності особистості до змін трансформаційного періоду суспільства простежуються дві стратегії виконання життєвих завдань: інтернальна, що спонукає до цілковитого самозалучення в соціальну ситуацію й відповідальності за успішність виконання життєвих завдань, та екстернальна, що супроводжується поведінкою уникання особистої участі й дійової активності в подоланні перешкод , перекладання труднощів на інших як виявлення соціальної позиції стороннього спостерігача за перебігом подій власного життя.
Знайти схожі
>
6.
Мартинець, Лілія
(аспірант Донецького національного універсітету; заступник директора з виховної роботи Донецької багатопрофільної гімназії № 150).
Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності / Л. Мартинець> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники
--
методики виховання
--
ділові якості старшокласників
--
методика формування
--
проектна діяльність
--
старшеклассники
--
методики воспитания
--
деловые качества старшеклассников
--
методика формирования
--
проектная деятельность
--
компоненты методики
Анотація:
Висвітлено зміст методики формування у старшокласників ділових якостей засобами проектної діяльності через обгрунтування основних компонентів методики .
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Паламар, Світлана
(кандидат педагогічних наук; науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Розвиток жанру сонета в українській літературі : теоретичний аспект / Світлана Паламар> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 31-33. - Бібліографія : С.33 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення поезії в школі
--
изучение поэзии в школе
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
поезія
--
поэзия
--
сонет
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті висвітлено проблему розвитку жанру сонета в українській літературі. На думку автора, вивчення сонета в старших класах має відбуватися в широкому культурно-історичному контексті, із залученням міжпредметних і міжлітературних зв'язків.
Знайти схожі
>
8.
Тименко, Валентина
(молодший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Формування у старшокласників інтересу до літературної творчості через взаємодію різних видів мистецтв / Валентина Тименко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія мистецтв
--
взаимодействие искусств
--
литература и искусство
--
литературное творчество учащихся
--
література і мистецтво
--
літературна творчість учнів
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
развитие интереса учащихся
--
розвиток інтересів учнів
--
синтез искусств
--
синтез мистецтв
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Висвітлюються питання доцільності формування у старшокласників інтересу до літературної творчості шляхом взаємодії різних видів мистецтва.
Знайти схожі
>
9.
Новосьолова, Валентина
(науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 72-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний
--
контроль знань учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчання орфографії
--
обучение орфографии
--
орфография
--
орфографія української мови
--
правопис
--
рівень навчальних досягнень
--
складні випадки правопису
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
тести з української мови
--
тестові завдання
--
тестовые задания
--
тесты по украинскому языку
--
украинский язык
--
українська мова
--
уровень учебных достижений
Анотація:
Автор статті пропонує тестові завдання з орфографії української мови для контролю навчальних досягнень старшокласників.
Знайти схожі
>
10.
Шелехова, Галина
(зав. лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
Орієнтоване календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (академічний рівень) (другий семестр) / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 70-71. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
календарне планування
--
календарное планирование
--
контроль знаний
--
контроль знань учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
рівень навчальних досягнень
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинский язык
--
українська мова
--
уровень учебных достижений
Анотація:
Матеріал подано як консультацію для вчителів української мови.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)