Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=субъектность личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Чеховська, Людмила (вчитель української мови та літератури Запорізького Січового колегіуму).
    Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні / Л. Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 21-25. - Література : С.25 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
відчуження в навчанні -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- отчуждение в обучении -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- рефлексия -- рефлексія -- суб'єктність особи -- субъектность личности -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

2.


    Ходус, Е. В. (Дніпропетровсьний національний університет ім. Олеся Гончара).
    Приватность как атрибутивная характеристика современного опыта субъектности / Е. В. Ходус // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 8. - С. 156-161. - Література : С.161 : 12 названий
УДК
ББК 60.53
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
новий індивідуалізм -- новый индивидуализм -- приватна сфера -- приватная сфера -- приватність -- приватность -- социальная приватизация -- социология личности -- соціальна приватизація -- соціологія особистості -- суб'єктність особи -- субъектность личности
Анотація: В рамках настоящей статьи исследовательский интерес фиксируется непосредственно на обстоятельствах тематизации обращения к личному/приватному как актуальному модусу существования современного индивида, меняющему форму социальных связей, отношений и са му природу нормализованной субъектности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Шамне, А. В.
    Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 82-89. - Література : С. 89 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вариативно-типологический подход -- варіативно-типологічний підхід -- вікова психологія -- возрастная психология -- психическое развитие личности -- психическое развитие ребенка -- психічний розвиток особистості -- психологические методики -- психологические новообразования -- психология личности -- психологічні методики -- психологічні новоутворення -- психологія особистості -- развитие личности -- розвиток особистості -- суб'єктність особистості -- субъектность личности
Анотація: Визначено, що актуальність дослідження варіативно-типологічного аспекту вікового розвитку зумовлена гострими потребами психологічної практики. Показано, що психологія досліджує або розвиток (без належного врахування індивідуальних варіацій), або індив ідуальні особливості (поза контекстом розвитку). Проаналізовано наявні й можливі підходи до цієї проблеми. Обґрунтовано напрями уточнення змісту поняття «типологія розвитку». Проаналізовано здобутки досліджень О. Венгера та Г. В. Бурменської, визначен о методологічні обмеження використання індивідуально-типових форм новоутворень віку як основи диференційної типологізації розвитку такого використання. За основу побудови типології розвитку запропоновано використати категорії: «особистість» (як прояв я кісного ставлення людини до світу, до себе та інших, мотиваційно-потребової активації, спрямованості, соціальності) та «суб'єкт» (як прояв способів реалізації активності людини у взаємодії з середовищем). Відповідно виділено два критерії: суб'єктний - типізація за психічним рівнем і типом активності (адаптивність - надситуативність, об'єкт - суб'єкт, зовнішній - внутрішній напрями детермінації, джерело самоконтролю тощо) та особистіний -типізація за психічним змістом ставлення до себе, світу, ін ших, самооцінки, спрямованості до ціннісних орієнтацій тощо).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\11.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)