Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=субъектность личности<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Чеховська, Людмила
(вчитель української мови та літератури Запорізького Січового колегіуму).
Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні / Л. Чеховська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 21-25. - Література : С.25 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
відчуження в навчанні
--
ключевые компетентности
--
ключові компетентності
--
компетентністне навчання
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход в образовании
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
отчуждение в обучении
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
рефлексия
--
рефлексія
--
суб'єктність особи
--
субъектность
личности
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
2.
Ходус, Е. В.
(Дніпропетровсьний національний університет ім. Олеся Гончара).
Приватность как атрибутивная характеристика современного опыта субъектности / Е. В. Ходус> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 8
. - С. 156-161. - Література : С.161 : 12 названий
УДК
32
ББК
60.53
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
новий індивідуалізм
--
новый индивидуализм
--
приватна сфера
--
приватная сфера
--
приватність
--
приватность
--
социальная приватизация
--
социология
личности
--
соціальна приватизація
--
соціологія особистості
--
суб'єктність особи
--
субъектность
личности
Анотація:
В рамках настоящей статьи исследовательский интерес фиксируется непосредственно на обстоятельствах тематизации обращения к личному/приватному как актуальному модусу существования современного индивида, меняющему форму социальных связей, отношений и са му природу нормализованной субъектности.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Шамне, А. В.
Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 82-89. - Література : С. 89 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вариативно-типологический подход
--
варіативно-типологічний підхід
--
вікова психологія
--
возрастная психология
--
психическое развитие
личности
--
психическое развитие ребенка
--
психічний розвиток особистості
--
психологические методики
--
психологические новообразования
--
психология
личности
--
психологічні методики
--
психологічні новоутворення
--
психологія особистості
--
развитие
личности
--
розвиток особистості
--
суб'єктність особистості
--
субъектность
личности
Анотація:
Визначено, що актуальність дослідження варіативно-типологічного аспекту вікового розвитку зумовлена гострими потребами психологічної практики. Показано, що психологія досліджує або розвиток (без належного врахування індивідуальних варіацій), або індив ідуальні особливості (поза контекстом розвитку). Проаналізовано наявні й можливі підходи до цієї проблеми. Обґрунтовано напрями уточнення змісту поняття «типологія розвитку». Проаналізовано здобутки досліджень О. Венгера та Г. В. Бурменської, визначен о методологічні обмеження використання індивідуально-типових форм новоутворень віку як основи диференційної типологізації розвитку такого використання. За основу побудови типології розвитку запропоновано використати категорії: «особистість» (як прояв я кісного ставлення людини до світу, до себе та інших, мотиваційно-потребової активації, спрямованості, соціальності) та «суб'єкт» (як прояв способів реалізації активності людини у взаємодії з середовищем). Відповідно виділено два критерії: суб'єктний - типізація за психічним рівнем і типом активності (адаптивність - надситуативність, об'єкт - суб'єкт, зовнішній - внутрішній напрями детермінації, джерело самоконтролю тощо) та особистіний -типізація за психічним змістом ставлення до себе, світу, ін ших, самооцінки, спрямованості до ціннісних орієнтацій тощо).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\11.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)