Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=суспільна довіра<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Роубал, Онджей (заступник декана факультету суспільних наук Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (соціологія)).
    Індивідуалізація, незахищеність і впевненість у контексті соціальних наслідків маркетингових комунікацій / О. Роубал, К. Хавлічек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 439-449 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
кризис организованной современности -- криза організованої сучасності -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- общественная деинституализация -- суспільна деінституціалізація -- общественная дестратификация -- суспільна дестратифікація -- общественное доверие -- суспільна довіра -- потребительская незащищенность -- споживацька незахищеність -- потребительская уверенность -- споживацька впевненість -- потребительский гедонизм -- споживацький гедонізм -- потребительское общество -- споживацьке суспільство -- социальная индивидуализация -- соціальна індивідуалізація -- социальные последствия -- соціальні наслідки
Анотація: Продемонстровано, як сучасне суспільство характеризується все більшою індивідуалізацією і як цей процес посилюється у зв'язку з кризою організованої сучасності. Криза організованої сучасності виявляється у вигляді деінституалізації і дестратифікації суспільства, які є джерелами нестабільності і зниження довіри в суспільстві. Індивідуалізація, незахищеність і вимога упевненості можуть бути ідентифіковані з точки зору суспільства споживання. Характер суспільства споживання визначається загальною кількістю навмисних і ненавмисних соціальних наслідків маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хавлічек, Карел (декан економічного факультету Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (маркетинг); МВА)

Знайти схожі

2.


    Онищенко, В. П. (доктор економічних наук; професор; завкафедрою міжнародного менеджменту та маркетингу).
    Онтологічний контекст економічної кризи / В. П. Онищенко // Економіка України : науковий журнал. - 2014. - № 4. - С. 4-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.011
Рубрики: Економіка
   Загальні основи економіки

   Экономика

   Общие основы экономики

Кл.слова (ненормовані):
економічна криза -- економічна невизначеність -- економічна діяльність -- соціальна психологія -- ірраціональність економіки -- суспільна довіра -- соціальна справедливість -- економічна система -- інституціоналізм -- державний капіталізм -- экономический кризис -- экономическая неопределенность -- экономическая деятельность -- социальная психология -- иррациональность экономики -- общественное доверие -- социальная справедливость -- экономическая система -- институционализм -- государственный капитализм
Анотація: Обгрунтовано, що економічна криза є природним явищем буття людства та його економічної діяльності. Розглянуто деякі теоретичні аспекти невизначеності економічних процесів, у тому числі і кризи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_Укр_2014_4\1.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Горбатюк, В. І. (кандидат наук з державного управління; завідувач відділу правового забезпечення фіскальної політики).
    Суспільна довіра в системі управління державними фінансами [Текст] / В. І. Горбатюк, Я. В. Матузка // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2018. - № 4. - С. 93-106 : рис.; 3-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
суспільна довіра -- інститут державних фінансів -- система управління державними фінансами -- інститут відкритості -- інституціональні зміни -- інтереси суспільства -- пріоритетні напрями реформування -- інституціональна довіра -- види суспільної довіри -- общественное доверие -- институт государственных финансов -- система управления государственными финансами -- институт открытости -- институциональные изменения -- интересы общества -- приоритетные направления реформирования -- институциональное доверие -- виды общественного доверия
Анотація: Розкрито зміст суспільної довіри крізь призму теорії інституціоналізму та визначено її місце у складі фінансової культури системи управління державними фінансами (СУДФ). Проаналізовано інтереси суспільства, які зумовлюють ступінь його довіри до реформування СУДФ у розрізі принципів інформаційної діяльності в цій сфері. Проаналізовано ступінь суспільної довіри до українських урядових інститутів у 2016 р. порівняно з окремими країнами світу. Обґрунтовано приоритетні еапрями реформування СУДФ з метою підвищення такої довіри.


Дод.точки доступу:
Матузка, Я. В. (керівник )
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)