Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=телерадіомовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мосенко, Юлія (аспірантка кафедри правознавства Київського національного торговельно-економічного університету).
    Деякі питання вдосконалення контрольно-регуляторних повноважень Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення України / Ю. Мосенко // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 6. - С. 150-153. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.401.11
Рубрики: Інформаційне право
   Информационное право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна сфера -- телерадіомовлення -- контроль -- нагляд -- державні органи -- контрольно-регуляторні повноваження -- информационная сфера -- телерадиовещание -- надзор -- государственные органы -- контрольно-регуляторные полномочия
Анотація: Визначено співвідношення категорій "контроль" та "нагляд" у сфері телерадіомовлення, проаналізовано контрольні та регуляторні повноваження Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення в цій сфері, а також розроблено пропозиції з доповнення їх переліку новими повноваженнями та передбачено застосування до порушників нових видів санкцій.


Дод.точки доступу:
Національна Рада України з питань телебачення і радіомовлення \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Петренко, Володимир Андрійович (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького).
    Аналіз заснування суспільного засобу масової інформації в Україні / В. Петренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 13-15. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, 1995-2010 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, 1995-2010 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка культури -- економіка ЗМІ -- засоби масової інформації -- масова інформація -- суспільне телерадіомовлення -- громадські телерадіоорганізації -- нормативно-правове регулювання -- экономика культуры -- экономика СМИ -- средства массовой информации -- массовая информация -- общественное телерадиовещание -- общественные телерадиоорганизации -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Досліджено економічні, організаційні й управлінські особливості створення суспільного засобу масової інформації. Узагальнено мету та принципи можливого заснування суспільного телерадіомовлення в Україні.


Дод.точки доступу:
Національна громадська телерадіокомпанія України \о ней\; Национальная общественная телерадиокомпания Украины \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Юринець, Зорина Володимирівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Львівського національного університету ім. І.Франка).
    Зарубіжний досвід розбудови системи державного регулювання рекламніх ринків [Текст] : перспективи функціонування в Україні / З. В. Юринець, О. А. Леськів // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 97-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050.2(4УКР)ц
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинговые коммуникации, 2013-2015 гг.

   Маркетингові комунікації, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Грузия

    Грузія

    Литва

    США

Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование рекламы -- державне регулювання реклами -- методология управления экономикой -- методологія управління економікою -- защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- отраслевая динамика -- галузева динаміка -- регуляторные системы -- регуляторні системи -- реклама -- рекламные стандарты -- рекламні стандарти -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- рыночное саморегулирование -- ринкове саморегулювання -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- телерадиовещание -- телерадіомовлення -- украинский медиа-рынок -- ураїнський медіа-ринок
Анотація: Проведено критичний аналіз української системи державного регулювання реклами та визначено її недоліки. Вивчено динаміку розвитку вітчизняного медійного ринку за останні роки. Досліджено системи регулювання рекламних ринків США, Литви та Грузії. На основі зарубіжного досвіду запропоновано шляхи реформування української системи регулювання ринків реклами та інших засобів маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Леськів, Олег Анатолійович (аспірант кафедри менеджменту Львівського національного університету ім. І.Франка); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеАнтимонопольный комитет Украины \о нем\; Национальная комиссия по коммуникации, правительственный орган Грузии \о ней\; О рекламе, Закон Литвы \о произв.\; О рекламе, Закон Украины \о произв.\; Совет по конкуренции, правительственный орган Литвы \о нем\; Федеральная комиссия связи США \о ней\; Федеральная торговая комиссия США \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)