Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=территориальная идентичность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Коржов, Геннадій (кандидат соціологічних наук; доцент Донецького національного технічного університету).
    Територіальні ідентичності: концептуальні інтерпретації в сучасній зарубіжній соціологічній думці / Геннадій Коржов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 1. - С. 107-124. - Бібліографія : С.123-124. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
географическая идентичность -- географічна ідентичність -- западная социология -- зарубежная социология -- зарубіжна соціологія -- західна соціологія -- простір -- пространство -- региональная идентичность -- регіональна ідентичність -- социальная идентичность -- соціальна ідентичність -- територіальна громада -- територіальна ідентичність -- територія -- территориальная идентичность -- территориальная община -- территория
Анотація: У статті наводиться критичний огляд найбільш значущих концептуальних підходів, які застосовуються при вивченні проблеми територіальних ідентичностей у сучасній західній соціологічній думці (проблема простору, місця, території як підвалин соціальної ід ентичності; теорії територіальної та географічної ідентичностей, територіальна громада як уявлена спільнота тощо).


Знайти схожі

2.


    Олійник, Я. Б.
    Методичні підходи до дослідження територіальної ідентичності населення / Я. Б. Олійник, О. М. Гнатюк // Український географічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 34-39. - Бібліогр.: 37 назв . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Соціальна географія
   Социальная география

Кл.слова (ненормовані):
территориальная идентичность -- територіальна ідентичність -- географическая специфика -- географічна специфіка -- социолого-географический метод -- соціолого-географічний метод -- маркеры территориальной идентичности -- маркери територіальної ідентичності -- карты ментальных показателей -- карти ментальних показників -- ментальные карты географического пространства -- ментальні карти географічного простору -- историко-географические методы -- історико-географічні методи
Анотація: Систематизація існуючих методичних підходів до вивчення територіальної ідентичності населення.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Гнатюк, О. М.

Знайти схожі

3.


    Шевченко, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Національного авіаційного університету).
    Маркетинг територій - інструмент формування іміджу регіону [Текст] / А. В. Шевченко, І. В. Рубан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 10. - С. 107-111 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- маркетинг -- имидж регионов -- імідж регіонів -- коммуникационные элементы -- комунікаційні елементи -- конкурентоспособность регионов -- конкурентоспроможність регіонів -- маркетинг территории -- маркетинг території -- репутация региона -- репутація регіону -- социально-экономическое развитие -- соціально-економічний розвиток -- территориальная единица -- територіальна одиниця -- территориальная идентичность -- територіальна ідентичність -- территориальный маркетинг -- територіальний маркетинг -- факторы конкурентоспособности -- фактори конкурентоспроможності -- экономическое развитие -- економічний розвиток
Анотація: Висвітлено питання іміджу територій та проблема розширення можливостей регіону в сфері зовнішньоекономічної діяльності. Розглянуто функції, які виконує імідж територіальної одиниці, визначено основні комунікаційні елементи та найбільш ефективні з них для формування іміджу певної території.



Дод.точки доступу:
Рубан, І.В. (стадентка Національного авіаційного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)