Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=технології політичного маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Лікарчук, Н. В. (доцент кафедри політології Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Вплив політичного маркетингу на політичний процес: критичний аналіз / Н. В. Лікарчук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 127-131. - Бібліографія : С.130-131 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
манипулятивные технологии -- маніпулятивні технології -- политический маркетинг -- политический процесс -- политический товар -- политическое поведение -- політична поведінка -- політичний маркетинг -- політичний процес -- політичний товар -- технологии политического маркетинга -- технології політичного маркетингу
Анотація: Автор аналізує концепції політичного маркетингу та той вплив на філософію політичної поведінки та бачення подій на політичному ринку, який має політичний маркетинг на учасників політичного процесу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)