Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товары массового потребления<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кудінова, А. (кандидат економіних наук).
    Постіндустріальна трансформація споживчого попиту і проблеми ринкових механізмів економічної координації / А. Кудінова // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 16-21 : рис. - Бібліогр.: у виносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка -- товари масового попиту -- споживчі блага -- виробничий потенціал людини -- споживчий попит -- потребительское поведение -- товары массового потребления -- потребительские блага -- производственный потенциал человека -- потребительский спрос
Анотація: Досліджено процеси трансформації споживчої поведінки в умовах високої диференційованості товарів масового попиту; обгрунтовано поширеність нестійкості та неодиничності ринкової рівноваги в таких умовах. Запропоновано принципи класифікації споживчих благ за впливом приросту обсягів споживання на виробничий потенціал особи і суспільства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

2.


    Шабельник, Тетяна (кандидат економічних наук).
    Аналіз впливу особливостей фармацевтичних товарів на бізнес-процеси маркетингово-орієнтованого управління / Т. Шабельник // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 61-62 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.495
Рубрики: Економіка
   Економіка охорони здоров'я

   Экономика

   Экономика здравоохранения

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичні товари -- фармацевтичні підприємства -- фармацевтичний ринок -- товари масового споживання -- споживачі фармацевтичних товарів -- фармацевтические товары -- фармацевтические предприятия -- фармацевтический рынок -- товары массового потребления -- потребители фармацевтических товаров
Анотація: Досліджено та систематизовано особливості фармацевтичних товарів, що відрізняють їх від товарів масового споживання. Розроблено класифікацію фармацевтичних товарів за ознакою їх впливу на маркетингово-орієнтовані бізнес-процеси фармацевтичного підприємства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)