Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=торговельна реалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Бревнов, О. О.
(кандидат економічних наук; Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України).
Проблеми виробництва і продажу ігристого вина / О. О. Бревнов, І. М. Агеєва> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. -
№ 11
. - С. 165-169 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.25(УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности, 1940-2010 гг.
Економіка харчової промисловості, 1940-2010 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
игристые вина
--
ігристі вина
--
импортное сырье
--
імпортна сировина
--
налогообложение
--
оподаткування
--
организационная проблематика
--
організаційна проблематика
--
нормативно-правовое регулирование
--
нормативно-правове регулювання
--
сырьевая обеспеченность
--
сировинна забезпеченість
--
таможенные сборы
--
митні збори
--
техническая проблематика
--
технічна проблематика
--
технологические аспекты
--
технологічні аспекти
--
товарное позиционирование
--
товарне позиціонування
--
торговая реализация
--
торговельна
реалізація
--
ценовой диспаритет
--
ціновий диспаритет
--
ценообразование
--
ціноутворення
--
шампанские вина
--
шампанські вина
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
Анотація:
Наведено динаміку виробництва ігристих вин в УКраїні за останні 70 років, характеристику сировинних, техніко-технологічних, організаційних, економічних, правових проблем і заходів по зниженню їх негативного впливу на розвиток виробництва і реалізації ігристого виноградного вина.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Агеєва, І.М. (кандидат економічних наук; доцент; Одеська національна академія харчових технологій; м.Одеса; Україна); Артемовский завод шампанских вин \о нем\Всемирная торговая организация \о ней\; Світова організація торгівлі, міжнародна організація \о нем\; ВТО, международная организация \о ней\; СОТ, міжнародна організація \о ней\; Золотая балка, агрофирма \о нем\; Нива, агрофирма \о нем\; Новый Свет, завод шампанских вин \о нем\; Одессавинпром, Производственное обединение \о нем\; Одесский завод шампанских вин \о нем\; Одесский коньячный завод \о нем\; О сборе на развитие виноградарства, садоводства и хмелеводства, Закон Украины \о произв.\; Севастопольский винзавод \о нем\; Столичный, Киевский завод шампанских вин \о нем\; Укрвино, Производственное обединение \о нем\; Харьковский завод шампанских вин \о нем\; Черкасский ликеро-водочный завод \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Носкова, Елена Викторовна
(кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 136-146 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.495(255РОС)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика здравоохранения
Економіка охорони здоров'я
Россия
Росія
Дальний Восток
Далекий Схід
Кл.слова (ненормовані):
исследовательский инструментарий
--
дослідницький інструментарій
--
лекарственные средства
--
лікарські засоби
--
маркетингово-ориентированное управление
--
маркетингово-орієнтоване управління
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
медицинские препараты
--
медичні препарати
--
позиционирование брендов
--
позиціювання брендів
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
розничные аптечные сети
--
роздрібні аптечні мережі
--
торговая реализация
--
торговельна
реалізація
--
фармацевтические товары
--
фармацевтичні товари
--
ценность брендов
--
цінність брендів
--
бренды аптечных сетей
--
бренди аптечних мереж
Анотація:
Предложена методика определения разрывов в позиционировании бренда розничной аптечной сети и его восприятии потребителями. Разработаны алгоритм и инструментарий проведения исследований, предложены показатели для расчёта ценности бренда розничной аптечной сети. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере крупных розничных аптечных сетей Дальнего Востока России.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия); Аптека,ру, розничная аптечная сеть РФ \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)