Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=торговельні знижки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Алімпіч, Стефан (аспірант економічного факультету Університету в м.Крагуєвац; Сербія).
    Ефективність інструментів просування продажу з точки зору споживача / С. Алімпіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 142-151 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
ANOVA -- бесплатные пробные образцы продуктов -- безкоштовний пробний зразок продукту -- экономика торговли -- економіка торгівлі -- бонусы -- бонуси -- карточки лояльных клиентов -- картки лояльних клієнтів -- купоны -- купони -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментраій -- организационная эффективность промо-акций -- організаційна ефективність промо-акций -- потребительские реакции -- споживацькі реакції -- промо-акции на месте продажи -- промо-акції у місці продажу -- торговые скидки -- торговельні знижки -- Т-тест
Анотація: Проведено оцінювання різноманітних інструментів просування продажу з точки зору його впливу на поведінку споживача. Для аналізу даних використано два методи – ANOVA та Т-тест. Результати дослідження виявили, що знижки та система бонусів є найбільш ефективними інструментами у формуванні споживчого відгуку, а купони є найменш ефективним інструментом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)