Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бонуси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Голов, Сергій (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту і економіки Міжнародного інституту менеджменту (МІМ-Київ)).
    Застосування міжнародних стандартів фінансової звітності в страховому секторі / С. Голов // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерский учет
   Бухгалтерський облік

   Украина
    Европа

    США

    Россия

    Україна

    Європа

    Росія

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- финансовая отчетность -- международные стандарты финансовой отчетности -- МСФО -- страховой сектор -- страхование -- страховые компании -- активы -- пассивы -- прибыль -- убытки -- инвестиционные расходы -- инвестиции -- баланс -- бонусы -- премии -- инвестиционные доходы -- листинговые компании -- расходы на обучение персонала -- бухгалтерський облік -- фінансова звітність -- міжнародні стандарти фінансової звітності -- МСФЗ -- страховий сектор -- страхування -- страхові компанії -- активи -- пасиви -- прибуток -- збитки -- інвестиційні витрати -- інвестиції -- бонуси -- премії -- інвестиційні доходи -- лістингові компанії -- витрати на навчання персоналу
Анотація: Розглядаються тенденції поширення МСФЗ у страховому секторі та умови їх застосування страховими компаніями в Україні.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Литвин, П. (в. о. генерального директора СК Allianz) \про нього\; Левченко, В. (заступник голови Держфінпослуг) \про нього\; Концепція розвитку страхового ринку України до 2010 р. \о произв.\; Європейський Союз, міжнародна організація \про нього\Директива 91/674/ЄЕС \о произв.\; Міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ) \о произв.\; МСФЗ 4 "Договори страхування" \о произв.\; МСФЗ 39 \о произв.\; Директива 2009/103/ЄС \о произв.\; SFAS, стандарти фінансового обліку США \о произв.\; ВАТ "Транссибирская перестраховочная корпорация" \о ней\; Моор Стівенс Сі-ай-ес, аудиторська компанія \про неї\; Стратегія застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності в Україні \о произв.\; План заходів упровадження МСФЗ у небанківських фінансових установах \о произв.\; Про фінансові послуги, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Крутова, Анжеліка (кандидат економічних наук; докторант кафедри бухгалтерського обліку і аудиту Харківського державного університету харчування та торгівлі).
    Облік продажу товарів зі знижками / А. Крутова // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2010. - № 12. - С. 33-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерский учет
   Бухгалтерський облік

   Украина
    Западная Европа

    США

    Україна

    Західна Європа

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- торговая деятельность -- бухгалтерский учет в торговле -- учет продажи товаров -- дисконтная система -- дисконтные карты -- классификация скидок -- рыночный цены -- бонусы -- субсчета -- торговля в рассрочку -- доходы -- расходы -- налогообложение -- НДС -- налог на добавленную стоимость -- бухгалтерський облік -- торговельна діяльність -- бухгалтерський облік у торгівлі -- облік продажу товарів -- дисконтна система -- дисконтні карти -- классифікація знижок -- ринкові ціни -- бонуси -- субрахунки -- торгівля в розстрочку -- доходи -- витрати -- оподаткування -- ПДВ -- податок на додану вартість
Анотація: У статті з огляду на міжнародний досвід наведено визначення різних видів знижок, які використовують у торговельній діяльності. Запропоновано сучасну класифікацію знижок за такими ознаками, як тип договірних відносин, форма угоди, момент надання знижки та легальність винагороди. Висвітлено порядок відображення в бухгалтерському обліку різних видів знижок.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Белявцев, М. \про нього\; Самарченко, Є. \про нього\; Атамас, П. \про нього\; Короп, А. \про нього\; Нападовська, Л. \про нього\; Поливанова, Л. \про неї\; МСФЗ 18 "Виручка" \о произв.\; Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 "Запаси" \о произв.\; Про оподаткування прибутку підприємств, закон України \о произв.\; Про податок на додану вартість, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Слонєвська, Наталія Іванівна (аспірантка Кіровоградського національного технічного університету).
    Особливості оцінки працівників на підприємствах будіндустрії / Н. І. Слонєвська // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 7. - С. 13-17 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка праці -- оцінка працівників -- оцінка праці -- підприємства будіндустрії -- будівельні підприємства -- оплата праці -- диференціація оплати праці -- нормування праці -- стимулювання праці -- бонуси за збут продукції -- збут продукції -- экономика труда -- оценка работников -- оценка труда -- предприятия стройиндустрии -- строительные предприятия -- оплата труда -- диференциация оплаты труда -- нормирование труда -- стимулирование труда -- бонусы за сбыт продукции -- сбыт продукции
Анотація: Розглядаються сучасні фактори, які впливають на оцінювання працівників підприємств будіндустрії. Проведене дослідження виявило багато гострих та невирішених питань щодо оцінки працівників. Пропонується система заходів, яка передбачає комплексний підхід до побудови та супроводження системи оцінювання на підприємстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.
005.66
С 28


    Стариков, И.
    Краеугольные камни системы вознаграждения сотрудников / И. Стариков // Управление персоналом-Україна. - 2013. - № 3. - С. 21-23
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

   Персонал

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотивация -- оклад -- ставка -- премії -- премии -- бонуси -- бонусы -- доплати -- доплаты -- надбавки -- нематеріальне мотивування -- нематериальное мотивирование -- базове мотивування -- базовое мотивирование -- додаткове мотивування -- дополнительное мотивирование -- компенсаційне мотивування -- компенсационное мотивирование


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Алімпіч, Стефан (аспірант економічного факультету Університету в м.Крагуєвац; Сербія).
    Ефективність інструментів просування продажу з точки зору споживача / С. Алімпіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 142-151 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
ANOVA -- бесплатные пробные образцы продуктов -- безкоштовний пробний зразок продукту -- экономика торговли -- економіка торгівлі -- бонусы -- бонуси -- карточки лояльных клиентов -- картки лояльних клієнтів -- купоны -- купони -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментраій -- организационная эффективность промо-акций -- організаційна ефективність промо-акций -- потребительские реакции -- споживацькі реакції -- промо-акции на месте продажи -- промо-акції у місці продажу -- торговые скидки -- торговельні знижки -- Т-тест
Анотація: Проведено оцінювання різноманітних інструментів просування продажу з точки зору його впливу на поведінку споживача. Для аналізу даних використано два методи – ANOVA та Т-тест. Результати дослідження виявили, що знижки та система бонусів є найбільш ефективними інструментами у формуванні споживчого відгуку, а купони є найменш ефективним інструментом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Амалян, А. В. (здобувач; ТОВ "Сент-Медікал").
    Результати програм лояльності як об'єкт обліку [Текст] : (порівняльний аналіз вітчизняних та міжнародних стандартів обліку) / А. В. Амалян // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 11. - С. 117-121 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.052(4УКР)ц
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология бухгалтерского учета

   Методологія бухгалтерського обліку

   Украина
    Україна

    США

Кл.слова (ненормовані):
международные стандарты бухгалтерского учета -- міжнародні стандарти бухгалтерського обліку -- парнерские бонусные программы -- партнерські бонусні програми -- предоставленные бонусы -- надані бонуси -- признание доходов -- визнання доходів -- программы лояльности -- програми лояльності -- бухгалтерский учет программ лояльности -- бухгалтерський облік програм лояльності -- справедливая стоимость -- справедлива вартість -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- учет доходов -- облік доходів -- финансовая отчетность предприятия -- фінансова звітність підприємства -- финансовые результаты -- фінансові результати -- ценовые скидки -- цінові знижки
Анотація: Запропоновано підходи до вирішення теоретичних і практичних проблем обліку знижок і бонусів на прикладі обліку операцій в рамках партнерських бонусних програм (згідно з вимогами нового міжнародного стандарту фінансової звітності МСФЗ 15 «Доходи від контрактів із клієнтами», набуття чинності якого заплановано на 1 січня 2018 року).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Доходы от контрактов с клиентами, МСФО 15 \о произв.\; Программы лояльности, МСФО 13 \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)