Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговые скидки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Нашкерська, Галина (кандидат економічних наук; доцент Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Особливості визнання та оцінки поточної дебіторської заборгованості за продукцію, товари, роботи і послуги / Г. Нашкерська // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 31-37 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Дебиторская задолженность
   Дебіторська заборгованість

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
дебиторская задолженность -- активы -- П(С)БУ -- положения бухгалтерского учета -- стандарты бухгалтерского учета -- МСФО -- международные стандарты финансовой отчетности -- стоимость дебиторской задолженности -- контрактное право -- торговые скидки -- дебіторська заборгованість -- активи -- П(С)БО -- положення бухгалтерського обліку -- стандарти бухгалтерського обліку -- МСФЗ -- міжнародні стандарти фінасової звітності -- вартість дебіторської заборгованості -- контрактне право -- торгівельні знижки
Анотація: Визначено концептуальні основи дебіторської заборгованості та особливості її оцінки. Наведений аналіз П(С)БО та МСФЗ, в яких встановлено умови визнання та оцінки дебіторської заборгованості.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 10 "Дебіторська заборгованість" \о произв.\; Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 13 "Фінансові інструменти" \о произв.\; Міжнародний стандарти фінансової звітності 39 \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (07.12.2009р. Інв.3032ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Алімпіч, Стефан (аспірант економічного факультету Університету в м.Крагуєвац; Сербія).
    Ефективність інструментів просування продажу з точки зору споживача / С. Алімпіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 142-151 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
ANOVA -- бесплатные пробные образцы продуктов -- безкоштовний пробний зразок продукту -- экономика торговли -- економіка торгівлі -- бонусы -- бонуси -- карточки лояльных клиентов -- картки лояльних клієнтів -- купоны -- купони -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментраій -- организационная эффективность промо-акций -- організаційна ефективність промо-акций -- потребительские реакции -- споживацькі реакції -- промо-акции на месте продажи -- промо-акції у місці продажу -- торговые скидки -- торговельні знижки -- Т-тест
Анотація: Проведено оцінювання різноманітних інструментів просування продажу з точки зору його впливу на поведінку споживача. Для аналізу даних використано два методи – ANOVA та Т-тест. Результати дослідження виявили, що знижки та система бонусів є найбільш ефективними інструментами у формуванні споживчого відгуку, а купони є найменш ефективним інструментом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)