Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=трансформационные процессы в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Локшина, Олена
(доктор педагогічних наук; завідувач відділу порівняльної педагогіки).
Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України / О. Локшина. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 1/2
. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
трансформаційні процеси в освіті
--
трансформационные
процессы
в
образовании
--
школи майбутнього
--
школы будущего
--
дошкільна освіта
--
дошкольное образование
--
обов'язкова освіта
--
обязательное образование
--
традиційні предмети
--
традиционные предметы
--
ключові освітні компетентності
--
ключевые образовательные компетентности
--
математика
--
природничі галузі знань
--
естественные отрасли знаний
--
ІКТ
--
ИКТ
--
мистецька освіта
--
художественное образование
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
країни ЄС
--
страны ЕС
Анотація:
Розглядається сутність трансформацій, що відбуваються на рівні шкільної освіти у державах-членах Європейського Союзу з позиції відповідності потребам європейських суспільств та окремих громадян. Акцентується увага на трансформаціях структури шкільної освіти, що стосуються подовження тривалості навчання початкової, обов'язкової та повної середньої освіти, а також охоплюють оновлення змісту традиційних навчальних предметів та введення нових. Прослідковується тенденція структурування змісту освіти у форматі освітніх галузей як більш ефективного для формування ключових і предметних компетентностей. Робиться висновок про важливість кореляції розвитку української шкільної освіти з європейською в умовах європейської спрямованості України.
Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)