Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=тренінгові заняття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 64-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
стосунки у родині -- отношения в семье -- виховання дітей -- воспитание детей -- робота з батьками -- работа с родителями -- проблемні діти -- проблемные дети -- фізичні покарання -- физические наказания -- обмеження санкцій -- ограничение санкций -- психологічні служби -- психологические службы -- принципи спілкування -- принципы общения -- дитячо-батьківські стосунки -- детско-родительские отношения -- метод наслідків -- метод последствий -- передавання відповідальності -- передача ответственности -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розкрито досвід роботи педагогічного колективу та психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318, яка спрямована на підвищення рівня психологіно-педагогічної обізнаності батьків учнів, їх педагогічної культури з метою формування позитивних дитячо-батьківських стосунків у сім'ї.


Дод.точки доступу:
Порох, Людмила (директор гімнахії "Міленіум " № 318; заслужений працівник освіти України); Міленіум, авторська експериментальна школа
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Цілинко, І. О. (аспірант кафедри практичної психології Херсонського державного університета).
    Тренінг розвитку моральних почуттів / І. О. Цілинко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 12-23. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
моральные чувства -- моральні почуття -- моральное сознание -- моральна свідомість -- моральность -- моральність -- мораль -- особистісні почуття -- личностные чувства -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- психология чувств -- психологія почуттів -- психологические тренинги -- психологічні тренінги -- самооцінка моральних якостей -- самооценка моральных качеств
Анотація: Розглядається проблема розвитку моральних почуттів особистості. Наведено теоретичні засади цієї програми. Викладено програму тренінгових занять.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Грабовець, О. В. (практичний психолог Черніговської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 29).
    Психологічний супровід духовного розвитку дитини / О. В. Грабовець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 23-33 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр.: с. 32-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- особистість -- морально-етична культура учнів -- духовне виховання -- духовний розвиток -- життєві цінності -- самооцінка -- самоаналіз -- тренінгові заняття -- духовность -- личность -- морально-этическая культура учащихся -- духовное воспитание -- духовное развитие -- жизненные ценности -- самооценка -- самоанализ -- тренинговые занятия
Анотація: Запропонована програма містить ряд діагностичних методик для визначення домінуючих факторів соціально-психологічного впливу на учнів середньої ланки та вивчення їх особистого ставленя до питань моралі.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

4.


    Лісовецька, І. М. (методист Чернігівського обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
    Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 33-38. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр.: с. 37-38. - Закінчення. Початок в № 4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
життєві цінності -- жизненные ценности -- самопрезентація -- самопрезентация -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- якості дитини -- качества ребенка -- самооцінка -- самооценка -- психологія підлітків -- психология подростков -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- вікова психологія -- возрастная психология -- психологічні тренінги -- психологические тренинги -- я-концепція -- я-концепция
Анотація: Тренінгова програма, яка прошла апробацію. Учасники експериментальної групи - учні 8-класів м. Чернігова. Результати впровадження програми показали, що в учнів відбулися позитивні зміни в самооцінці.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Шлях до себе, програма тренінгу \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Щорс, В. В. (аспірант кафедри педагогіки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського).
    Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників / В. В. Щорс // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 34-47 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- гуманістичне виховання старшокласників -- волонтерська діяльність -- методологічні положення -- тренінгові програми -- тренінгові заняття -- соціальна педагогіка -- старшеклассники -- гуманистическое воспитание старшеклассников -- волонтерская деятельность -- методологические положения -- тренинговые программы -- тренинговые занятия -- социальная педагогика
Анотація: Представлена провідна форма гуманістичного виховання старшокласників - волонтерство. Пропонуються вправи тренінгової програми.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Гуманізм - основний фактор волонтерської діяльності старшокласників, тренінгова програма \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Поклад, С. В. (практичний психолог навчально-методичного центру професійно-технічної освіти в Чернігівській області).
    Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів : курс тренінгових занять / С. В. Поклад // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 63-70. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практична психологія
   Практическая психология

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтація -- профориентация -- вибір професії -- выбор профессии -- молодые специалисты -- молоді фахівці -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- специалисты -- фахівці -- професійна свідомість -- профессиональное сознание -- самооцінка -- самооценка -- психологічні бар'єри у спілкуванні -- психологические барьеры в общении
Анотація: Пропонується курс тренінгових занять, спрямованих на формування професійної свідомості.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Мотивація до успіху, методика \о произв.\; Впевненість у собі, тест \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Заморуєва, В. В. (аспірантка Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди; практичний психолог ДНЗ " Мелітопольський професійний ліцей залізничного транспорту").
    Психологічні особливості адаптації студентів-сиріт на початковому етапі навчання / В. В. Заморуєва // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 17-28. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

   Соціальна психологія

   Социальная психология

Кл.слова (ненормовані):
конфліктостійкість -- конфликтостойкость -- мотивації до навчання -- мотивации к обучению -- студенти-сироти -- студенты-сироты -- адаптаційні процеси -- адаптационные процесы -- адаптація до навчання -- адаптация к обучению -- розвивально-корекційні програми -- развивающе-коррекционные программы -- психологічна адаптація до умов навчання -- психологическая адаптация к условиям обучения -- психологічні дослідження -- психологические исследования -- психолого-корекційна робота -- психолого-коррекционная работа -- психокорекційні програми -- психокоррекционные программы -- психокорекція -- психокоррекция -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- психологічні тренінги -- психологические тренинги
Анотація: Студенти-сироти - особлива категорія, яка на момент вступу до ВНЗ має низку проблем, що уповільнюють, а іноді зовсім блокують процес адаптації. Такі студенти без психологічної допомоги ризикують до кінця навчання залишитись неадаптованими ані до ВНЗ, ані до соціуму взагалі.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

8.


    Даніч, Ірина (вихователь).
    Умій дружити - не будеш тужити : тренінгове заняття-гра для дітей середньої групи / І. Даніч // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 30-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.544.5
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вправи -- лялькові вистави -- упражнения -- кукольные представления -- естетичне виховання засобами театрального мистецтва -- эстетическое воспитание средствами театрального искусства -- дошкільні заклади -- дошкольные учреждения -- діти середньої групи -- дети средней группы -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия
Анотація: Подається заняття, що допоможе дошкільнятам усвідомити цінність дружби.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\11.pdf

Знайти схожі

9.


    Андрущенко, Олена (методист).
    Розвиток психологічної прозорливості : тренінгове заняття для соціальних педагогів ЗНЗ / О. Андрущенко // Соціальний педагог (шкільний світ) : всеукраїнська газета для фахівців. - 2015. - № 9. - С. 6-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.492
Рубрики: Психологія
   Практична психологія

   Психология

   Практическая психология

Кл.слова (ненормовані):
тренінгові заняття -- соціальні педагоги -- програми занять -- практичні заняття -- психологічний контакт -- невербальна взаємодія -- психологічна прозорливість -- тренинговые занятия -- социальные педагоги -- невербальное взаимодействие -- программы занятий -- практические занятия -- психологический контакт -- психологическая прозорливость
Анотація: Запропоновано програму практичного тренінгового заняття для соціальних педагогів, що розвивають вміння налагоджувати психологічний контакт з іншою людиною, бути спостережливим, прозорливим, володіти навичками невербальної взаємодії.


Знайти схожі

10.


    Третинникова, Людмила (методист).
    Ми хочемо, щоб нас любили : робота з педагогами щодо взаємодії з дітьми з девіантною поведінкою / Л. Третинникова // Соціальний педагог (шкільний світ) : всеукраїнська газета для фахівців. - 2015. - № 9. - С. 13-24. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.492
Рубрики: Психологія
   Практична психологія

   Психология

   Практическая психология

Кл.слова (ненормовані):
соціальні педагоги -- девіантна поведінка -- діти з девіантною поведінкою -- тренінгові заняття -- програми тренінгових занять -- социальные педагоги -- девиантное поведение -- программы треннинговых занятий -- дети с девиантным поведением -- тренинговые занятия
Анотація: Запропоновано програму тренінгового заняття для педагогів щодо підвищення рівня обізнанності в роботі з дітьми із девіантною поведінкою.


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)