Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=управління маркетингом підприємств<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Язвінська, Надія (кандидат економічних наук).
    Cтратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємства [] / Н. Язвінська // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 46-50 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- показники ефективності -- управління маркетингом підприємств -- управление маркетингом предприятий -- управление маркетингом -- показатели эффективности -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели
Анотація: Показано, що системне управління маркетингом підприємства починається з формування системи показників ефективності маркетингу та системи маркетингових цілей підприємства.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)