Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=уроки истории<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Турянська, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка).
    Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
типи уроків -- типы уроков -- система типів уроків -- система типов уроков -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- уроки історії -- уроки истории -- типологія уроків -- типология уроков -- класифікація уроків -- классификация уроков -- шкільна історична освіта -- школьное историческое образование -- структура уроку -- тематичний план уроку -- тематический план урока
Анотація: Розкрито сутність понять "типи уроків", "система уроків" в особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. Висвітлено теоретичні засади вибору вчителем того чи іншого типу уроку. Наведено приклад педагогічної практики вибудовування системи уроків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Шульга, Олексій (вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18).
    Застосування наочних методів навчання із використанням технічних засобів (ТЗН) на уроках історії [Текст] / О. Шульга // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 6. - С. 25-26. - Бібліогр.: с. 26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- уроки історії -- технічні засоби навчання -- наочність -- наочне навчання -- учебные предметы -- история -- учебный процесс -- уроки истории -- технические способы обучения -- наочность -- наочное обучение -- учбові предмети -- історія -- методи навчання -- методы обучения
Анотація: Розробка та впровадження наочних методів навчання із використанням технічних засобів на уроках історії.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шульга , Антон (вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.08.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Шульга, Олексій (вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18).
    Інформаційні технології як один із сучасних засобів навчання [Текст] / О. Шульга // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 6. - С. 27-31. - Бібліогр.: с. 29; 31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
уроки історії -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальний процес -- інформаційні технології в освіті -- технічні засоби навчання -- контроль знань -- педагогічні програмні засоби -- демонстраційні програми -- інформаційно-тестові програми -- моделюючі програми -- контролюючі програми -- інформаційно-довідкові програми -- комбіновані програми -- педагогічний контроль -- процес навчання -- уроки истории -- информационно-комуникативные технологии -- учебный процесс -- информационые технологии в образовании -- технические способы обучения -- контроль знаний -- педагогические програмные способы -- демонстрационые програмы -- информационо-тестовые програмы -- комбинированые програмы -- педагогический контроль -- процес обучения
Анотація: Практичне використання технічних засобів навчання на уроках історії та особливості контролю знань учнів у навчальному процесі з історії.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.08.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Єременко, Олександр (доктор філософських наук; професор кафедри світової філософії та естетики).
    Подієві уроки Майдану / О. Єременко // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 126-129. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Загальні питання філософії

   Философия

   Общие вопросы философии

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
уроки історії -- уроки истории -- Майдан -- уроки Майдану -- уроки Майдана -- події Майдану -- события Майдана -- соціальні рухи -- социальные движения -- народ і влада -- народ и власть
Анотація: Окреслено деякі з уроків Майдану.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Філософ_думка_2014_3\12.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Шульга, Олексій (вчитель історії та правознавства Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18).
    Особливості використання словесних методів навчання на уроках історії [Текст] / О. Шульга // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2015. - № 9-10. - С. 34-35. - Бібліогр.: с. 35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
уроки історії -- методи навчання -- розповіді -- художня розповідь -- науково-популярна розповідь -- лекції -- розповідь-опис -- бесіди -- уроки истории -- методы обучения -- рассказы -- научно-популярные рассказы -- художественные рассказы -- лекции -- рассказы-описание -- беседы -- словесные методы обучения -- словесні методи навчання
Анотація: Про використання розповіді, бесіди, лекції та інших словесних методів навчання на уроках історії.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Пилипейко, Сергій (вчитель історії; старший учитель).
    Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання / С. Пилипенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 32-36 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.27
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання української літератури

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
метод аналогії -- метод аналогии -- уроки історії -- уроки истории -- педагогічні прийоми на уроках історії -- педагогические приемы на уроках истории -- навчальна мотивація -- учебная мотивация -- історичні матеріали -- исторические материалы -- структура висновків за аналогією -- структура выводов по аналогии -- типи суспільств -- типы обществ -- наукові відкриття -- научные открытия -- найвідоміші аналогії -- самые известные аналогии
Анотація: Розглянуто значення методів аналогій на уроках історії в процесі засвоєння учнями єдності між історичними фактами та поняттями. Зазначено, що застосування методу аналогій сприяє пробудженню ідей і розвитку внутрішньої мотивації учнів до навчання. На прикладах із творів відомих істориків та філософів проаналізовано структуру висновків за аналогією, що стосувалися історичних подій, сутності та різних типів людського суспільства. За основу аналізу взято концепцію висновків за аналогією, розроблену А. І. Уйомовим, що задіяна ним для опису наукових відкриттів у галузі фізико-математичних наук.


Дод.точки доступу:
Уйомов, Авенір (доктор філософських наук; академік) \о нем\; Платон (античный философ ; 427-347 гг. до н. э.) \о нем\; Ливий, Т. (римский историк ; 59 до н. э. - 17 н. э.) \о нем\; Сковорода, Г. С. (философ; поэт; педагог ; 1722-1749) \о нем\; Бергсон, А. (философ ; 1859-1941) \о нем\; Тойнби, А. (историк; социолог ; 1889-1975) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)