Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ученики начальных классов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лутак, Н. Г. (завідувач методичного кабінету НМЦ ЦЗ та БЖД Київської області).
    Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб формування навичок безпечної поведінки учнів / Н. Г. Лутак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 1. - 15-17. . - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202.4
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
оновлення педагогічного процесу -- обновление педагогического процесса -- педагогический процесс -- педагогічний процес -- інноваційні методики -- инновационные методики -- навчально-методичні посібники -- учебно-методические пособия -- комп'ютерні презентації -- компьютерные презентации -- навички безпечної поведінки -- навыки безопасного поведения -- учні початкових класів -- ученики начальных классов -- початкова школа -- начальная школа -- досвід шкіл -- опыт школ -- учебно-воспитательная работа -- навчально-виховна робота
Анотація: Проаналізовано досвід навчально-виховної роботи Васильківської ЗОШ № 6 Київської області по реалізації інноваційних методик у використанні інформаційно-комунікативних технологій для формування навичок безпечної поведінки учнів початкових класів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Васильківської ЗОШ № 6 \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Доценко, Світлана (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Розвиток творчої уяви учнів початкових класів під час вивчення природничо-математичних дисциплін / С. Доценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 34-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- учні початкових класів -- ученики начальных классов -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- природничо-математичні дисципліни -- естественно-математические дисциплины -- динамика розвитку уяви -- динамика развития воображения -- особливості творчої уяви -- особенности творческого воображения -- молодші школяри -- младшие школьники -- творча уява -- творческое воображение -- винахідницькі задачі -- изобретательские задачи -- методика формування творчої уяви -- методика формирования творческого воображения -- теорія поетапного формування розумових дій -- теория поэтапного формирования умственных действий
Анотація: Схарактеризовано процес розвитку творчої уяви учнів початкових класів. Проаналізовано погляди науковців щодо поняття "творча уява", розкрито проблему розвитку творчої уяви в учнів початкових класів, зважаючи на вікові особливості. Визначено, що процес уяви пов'язаний із такими психічними процесами, як увага, пам'ять, мислення, відчуття, сприйняття, мова тощо. Акцентовано увагу на теорії поетапного формування розумових дій П. Гальперіна. З'ясовано, що характерними особливостями творчої уяви учнів початкових класів є вміння перетворювати реальність в уяву; імпульсивність та емоційність настрою; відсутність яскраво вираженого прагнення до досягнення високих показників у діяльності. Охарактеризовано фактори, що впливають на розвиток творчої уяви учнів: інтелект, мислення, пізнавальна активність.


Знайти схожі

3.


    Калінченко, Людмила (аспірант).
    Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970-1990-ті рр.) / Л. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
учні початкових шкіл -- ученики начальных классов -- творче мислення -- творческое мышление -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- пізнавальна самостійність -- познавательная самостоятельность -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги -- наукова діяльність -- научная деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- педагогічні погляди -- педагогические взгляды -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность
Анотація: Висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів шляхом підвищення їхньої пізнавальної активності та самостійності. Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність", розглянуто вплив змісту та методів навчання на формування мислення учнів. Обгрунтовано актуальність використання ідей О. Савченко у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України ; 1942-) \о ней\; Умій учитися, посібник \о произв.\Барвистий клубок, книга \о произв.\; Слово до вчителів та батьків, книга \о произв.\; Розвивай свої здібності, книга \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)