Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=фармацевтические товары<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Шабельник, Тетяна
(кандидат економічних наук).
Аналіз впливу особливостей фармацевтичних товарів на бізнес-процеси маркетингово-орієнтованого управління / Т. Шабельник> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 61-62 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
33:614.2
ББК
65.495
Рубрики:
Економіка
Економіка охорони здоров'я
Экономика
Экономика здравоохранения
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичні товари
--
фармацевтичні підприємства
--
фармацевтичний ринок
--
товари масового споживання
--
споживачі фармацевтичних товарів
--
фармацевтические
товары
--
фармацевтические
предприятия
--
фармацевтический рынок
--
товары
массового потребления
--
потребители фармацевтических товаров
Анотація:
Досліджено та систематизовано особливості фармацевтичних товарів, що відрізняють їх від товарів масового споживання. Розроблено класифікацію фармацевтичних товарів за ознакою їх впливу на маркетингово-орієнтовані бізнес-процеси фармацевтичного підприємства.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Носкова, Елена Викторовна
(кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 136-146 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.495(255РОС)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика здравоохранения
Економіка охорони здоров'я
Россия
Росія
Дальний Восток
Далекий Схід
Кл.слова (ненормовані):
исследовательский инструментарий
--
дослідницький інструментарій
--
лекарственные средства
--
лікарські засоби
--
маркетингово-ориентированное управление
--
маркетингово-орієнтоване управління
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
медицинские препараты
--
медичні препарати
--
позиционирование брендов
--
позиціювання брендів
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
розничные аптечные сети
--
роздрібні аптечні мережі
--
торговая реализация
--
торговельна реалізація
--
фармацевтические
товары
--
фармацевтичні товари
--
ценность брендов
--
цінність брендів
--
бренды аптечных сетей
--
бренди аптечних мереж
Анотація:
Предложена методика определения разрывов в позиционировании бренда розничной аптечной сети и его восприятии потребителями. Разработаны алгоритм и инструментарий проведения исследований, предложены показатели для расчёта ценности бренда розничной аптечной сети. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере крупных розничных аптечных сетей Дальнего Востока России.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия); Аптека,ру, розничная аптечная сеть РФ \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)