Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=філософсько-освітній аспект<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Овчаренко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Самоактуалізація та самореалізація особистості у системі цілепокладання постсучасної освіти:
філософсько
-
освітній
аспект
/ Н. В. Овчаренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 62-66. - Бібліографія : С.66 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
личностно-ориентированное образование
--
личность и образование
--
особистісно-орієнтована освіта
--
особистість і освіта
--
постсовременное образование
--
постсучасна освіта
--
самоактуализация
--
самоактуалізація
--
самореализация
--
самореалізація
--
философия личности
--
философия образования
--
философско-образовательный
аспект
--
філософія освіти
--
філософія особистості
--
філософсько
-
освітній
аспект
--
целеполагание
--
цели образования
--
цілепокладання
--
цілі освіти
Анотація:
Специфіка феноменів самоактуалізації та самореалізації проявляється у тому, що вони виступають інтегруючою основою формування цілей освітньої діяльності на всіх рівнях. Основною метою особистісно-орієнтованої освіти є розвиток особистості, її автономн ості, самостійності, рефлексії, відповідальності тощо. Індивідуально-розвиваюча освіта виступає стосовно інших моделей освітньої діяльності передусім як основа формування її цілей з використання потенціалу концептів самоактуалізації та самореалізації. На основі концептів самоактуалізації та самореалізації в освіті методологічно обгрунтовується в якості системотворчого фактора особистість освітнього суб'єкта, її потреби, мотиви, цілі, здатності, активність тощо.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра:
філософсько
-
освітній
аспект
/ І. М. Безена> // Грані. - 2015. -
№ 3
. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта
--
альтернативное образование
--
дистанционное образование
--
дистанційна освіта
--
зміст освіти
--
индивидуальное обучение
--
интерактивность
--
індивідуальне навчання
--
інтерактивність
--
класно-урочна форма навчання
--
классно-урочная форма обучения
--
компетентнісний підхід
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход
--
компетентностный подход в образовании
--
личность школьника
--
навчально-виховний процес
--
неформальна освіта
--
неформальное образование
--
особистість школяра
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
технологическое измерение
--
технологічний вимір
--
трансформация содержания образования
--
трансформація змісту освіти
--
учебно-воспитательный процесс
--
философия воспитания
--
философия образования
--
философско-образовательный
аспект
--
філософія виховання
--
філософія освіти
--
філософсько
-
освітній
аспект
--
формальна освіта
--
формальное образование
--
форми навчання
--
формы обучения
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)