Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=філософія виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Курбатов, Сергій (докторант інституту вищої освіти АПН України).
    "Знайти людину!" : роздуми з питань науково-практичної конференції "Філософія людиноцентризму: методологія, теорія, практика." / С. Курбатов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 78. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції -- принципи людиноцентризму -- філософія виховання -- научно-практические конференции -- принципы человекоцентризма -- философия воспитания


Дод.точки доступу:
Мадзігон, В.М. (перший віце-президент АПН України) \о нем\; Ільїн, В.В. (професор) \о нем\; Пролеєв, С.В. (доктор філософських наук) \о нем\; Філософія людиноцентризму: методологія, теорія, практика, науково-практична конференція \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Грива, Ольга.
    Terra incognita вітчизняної філософії освіти / О. Грива // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 133-136
Рец. на Кузьміна С.Л. Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції ХІХ - початку ХХ ст. : Монографія / С. Л. Кузьміна. - Сімферополь: Н. Оріанда, 2010. - 552 с.
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки, 19 - початок 20 ст.

   Философия

   Философия науки, 19 - начало 20 ст.

   Україна
    Київ

    Украина

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
філософія науки -- рецензії на монографії -- філософія освіти -- історія філософії освіти -- філософія виховання -- філософсько-педагогічна думка -- історія освіти -- философия науки -- рецензии на монографии -- философия образования -- история философии образования -- философия воспитания -- философско-педагогическая мысль -- история обрахования
Анотація: В рецензованій монографії представлено цілісне відтворення процесу розвитку філософсько-педагогічного дискурсу в київському академічному середовищі та реалізація тенденції інституціалізації у вітчизняній вищій школі педагогіки як філософської дисципліни.


Дод.точки доступу:
Київська духовна академія \о ней\; Університет Св. Володимира \о нем\; Киевская духовная академия \о ней\; Университет Св. Владимира \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Дорожко, І. І. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
    Евристичний потенціал української традиції в ресурсній моделі модернізації практик родинного виховання / І. І. Дорожко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 23-28. - Література : С.28 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК A74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти -- виховання дітей в родині -- воспитание детей в семье -- евристичний потенціал -- модернизация воспитания -- модернізація виховання -- нация -- нація -- отцы и дети -- практика виховання -- практика воспитания -- ресурсна модель -- ресурсная модель -- родина -- родинне виховання -- семейное воспитание -- семья -- социокультурный контекст -- соціокультурний контекст -- украинские традиции -- українські традиції -- философия воспитания -- філософія виховання -- функциональный потенциал -- функціональний потенціал -- эвристический потенциал
Анотація: Справжнє родинне виховання є глибоко національним за сутністю, змістом, характером та історичним покликанням. Родинне виховання, що здійснювалось у річищі української традиції, характеризується передусім формуванням людських якостей, необхідних для ві дстоювання свободи, власної гідності, справедливості. Сімейне виховання є важливим методом духовного оновлення українського суспільства, важливою складовою є емоційна сфера. Це ефективний спосіб формування почуття, особливо любові до рідної землі. Евр истичний потенціал української традиції як ресурсу модернізації практик родинного виховання дозволяє більш повно визначити функціональний потенціал родинного виховання у сучасних соціокультурних контекстах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Рогова, О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі / О. Г. Рогова // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 26-30. - Бібліографія : С.29-30 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті -- духовно-моральна освіта -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральное воспитание -- духовно-моральное образование -- духовность в образовании -- духовно-ценностный потенциал -- духовно-ціннісний потенціал -- светская школа -- светское образование -- світська освіта -- світська школа -- современная школа -- современное образование -- сучасна освіта -- сучасна школа -- философия воспитания -- философия образования -- філософія виховання -- філософія освіти -- христианская этика -- христианское воспитание -- християнська етика -- християнське виховання -- ценности -- цінності -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Запропоновано філософсько-освітнє розуміння релігійного змісту категорії "духовність", розкрита її значущість та стимулююча роль у становленні внутрішнього світу дитини й розглянуті ефективні конструкти ретрансляції цієї категорії засобами християнськ ої етики з метою адаптації до сучасних завдань державної світської школи. Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі розглянуті в контексті пошуку глибинних зв'язків та синтезуючих цінностей освітніх напрямків: а ксіологічно-праксеологічного, екзистенційного, еортологічного та культурологічного., що мають знайти своє місце в освітній царині через персоніфікацію та варіативність навчання і виховання з наданням можливості зробити кожній дитині свій ціннісний виб ір у напрямку досягнення нової більш досконалої якості життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена // Грані. - 2015. - № 3. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта -- альтернативное образование -- дистанционное образование -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- индивидуальное обучение -- интерактивность -- індивідуальне навчання -- інтерактивність -- класно-урочна форма навчання -- классно-урочная форма обучения -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- личность школьника -- навчально-виховний процес -- неформальна освіта -- неформальное образование -- особистість школяра -- развитие личности -- розвиток особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- технологическое измерение -- технологічний вимір -- трансформация содержания образования -- трансформація змісту освіти -- учебно-воспитательный процесс -- философия воспитания -- философия образования -- философско-образовательный аспект -- філософія виховання -- філософія освіти -- філософсько-освітній аспект -- формальна освіта -- формальное образование -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf

Знайти схожі

6.


    Савченко, О. А. (академік НАПН України).
    Ціннісні орієнтири авторської школи О. А. Захаренка / О. А. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 33-35 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- авторські школи -- авторские школы -- базові цінності школи -- базовые ценности школы -- філософія виховання -- философия воспитания -- філософія освіти -- философия образования -- ціннісні засади авторських систем -- ценностные основы авторских систем -- авторские системы -- авторські системи
Анотація: Схарактеризовано конкретні ціннісні засади авторської системи Олександра Антоновича Захаренка.


Дод.точки доступу:
Захаренко, Олександр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)