Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ценовые скидки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Суслова, Т.
    Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Т. Суслова, С. Співаковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 42-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- туристичні послуги -- методи ціноутворення -- цінові знижки -- ценовая политика -- поведение потребителей -- туристические услуги -- методы ценообразования -- ценовые скидки -- потребительские предпочтения
Анотація: Розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг.


Дод.точки доступу:
Співаковський, С. (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

2.


    Амалян, А. В. (здобувач; ТОВ "Сент-Медікал").
    Результати програм лояльності як об'єкт обліку [Текст] : (порівняльний аналіз вітчизняних та міжнародних стандартів обліку) / А. В. Амалян // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 11. - С. 117-121 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.052(4УКР)ц
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология бухгалтерского учета

   Методологія бухгалтерського обліку

   Украина
    Україна

    США

Кл.слова (ненормовані):
международные стандарты бухгалтерского учета -- міжнародні стандарти бухгалтерського обліку -- парнерские бонусные программы -- партнерські бонусні програми -- предоставленные бонусы -- надані бонуси -- признание доходов -- визнання доходів -- программы лояльности -- програми лояльності -- бухгалтерский учет программ лояльности -- бухгалтерський облік програм лояльності -- справедливая стоимость -- справедлива вартість -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- учет доходов -- облік доходів -- финансовая отчетность предприятия -- фінансова звітність підприємства -- финансовые результаты -- фінансові результати -- ценовые скидки -- цінові знижки
Анотація: Запропоновано підходи до вирішення теоретичних і практичних проблем обліку знижок і бонусів на прикладі обліку операцій в рамках партнерських бонусних програм (згідно з вимогами нового міжнародного стандарту фінансової звітності МСФЗ 15 «Доходи від контрактів із клієнтами», набуття чинності якого заплановано на 1 січня 2018 року).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Доходы от контрактов с клиентами, МСФО 15 \о произв.\; Программы лояльности, МСФО 13 \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)