Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=цивилизационные изменения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Рогова, П. І.
Інноваційна діяльнійсть освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 115-124. - Бібліографія : С.124 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A021
ББК
78.34
Рубрики:
Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
бази даних
--
базы данных
--
библиотеки Украины
--
бібліотеки України
--
галузеві бібліотеки
--
електронні бібліотеки
--
електронні ресурси бібліотек
--
инновационная деятельность
--
информационные ресурсы библиотек
--
інноваційна діяльність
--
інформаційні ресурси бібліотек
--
комп'ютерні технології в бібліотеках
--
мережі бібліотек
--
освітянські бібліотеки
--
отраслевые библиотеки
--
педагогические библиотеки
--
педагогічні бібліотеки
--
повнотекстові бази даних
--
полнотекстовые базы данных
--
развитие библиотек
--
розвиток бібліотек
--
сайты библиотек
--
трансформация библиотек
--
трансформація бібліотек
--
цивилизационные
изменения
--
цивілізаційні зміни
--
электронные библиотеки
--
электронные ресурсы библиотек
Анотація:
Проаналізовано стан мережі освітянських бібліотек МОН України і НАПН України, зокрема головної бібліотеки мережі - ДНПБ України ім.В.О.Сухомлинського, їх матеріально-технічне і кадрове забезпечення, структуру і динаміку розвитку їх фондів як в традиційній, так і в електронній формах, теоретичні, методологічні та організаційні наробки ДНПБУ по забезпеченню інноваційного розвитку науки, освіти і професійних потреб фахівців освітянської галузі інформацією.
Перейти к внешнему ресурсу:
Інноваційна діяльнійсть освітянських бібліотек
Дод.точки доступу:
Госудаоственная научно-педагогическая библиотека Украины им. В.А. Сухомлинского \о ней\; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Кремень, В. Г.
Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вітчизняна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
загальноосвітні школи
--
конкурентоспособность специалистов
--
конкурентоспроможність спеціалістов
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
навчання протягом життя
--
образование и цивилизация
--
образование на протяжении всей жизни
--
образование Украины
--
общеобразовательная школа
--
освіта і цивілізація
--
освіта України
--
отечественное образование
--
професійно-технічна освіта
--
профессионально-техническое образование
--
реформа образования
--
реформа освіти
--
середня освіта
--
среднее образование
--
цивилизационные
изменения
--
цивілізаційні зміни
Анотація:
На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)